Muziek top 5 week 01

Vandaag is het dan weer zo ver!
Een nieuw jaar een nieuw begin dus ook een nieuwe Muziek top 5!
Benieuwd wie ik deze week heb gekozen?
Lees dan snel verder!

Hee meiden!

Ten eerste wil ik jullie hartstikke bedanken voor de reactie's op de post van gisteren!
Ik wist gister namelijk niet echt wat voor post ik zou maken en waar ik het over zou hebben omdat ik normaal gesproken alleen een artikel van Macy online zou zetten.
Maar omdat zij niks nieuws had omdat ze niet naar school was geweest ( wat logische is ) had ik geen idee waar ik een artikeltje over zou gaan maken..
Toen was ik maar gewoon wat gaan schrijven met in mijn achterhoofd ik haal het er morgen weer af.
Maar toen keek ik vanmorgen op mijn mail en stonden er in mijn inbox allemaal enthousiaste en positieve reactie's over die post.
Er ontstond direct een brede glimlach op mijn gezicht en die is er niet meer vanaf gegaan!
Echt waar; ontzettend bedankt!

Maargoed, het is vrijdag dat betekend dat de eerste week weer voorbij is  en de laatste vakantie dag voor vele van ons er alweer op zit.
Maar dat het en de eerste week van het nieuwe jaar is, de vakantie erop zit, en de laatste dag van een nieuwe week is houd mij er zeker niet van weg om weer een nieuwe frisse en fruitige muziek top 5 voor jullie in elkaar te flansen!
Laten we maar gauw beginnen!



#1; Studio killers - Ode To The Bouncer 

Het is de eerste 'Megahit' van het nieuwe jaar bij 3fm, iedereen is er op los gegaan tijdens Serious Request en als je 3fm of mischien wel Serious Request een beetje gevolgd hebt weet jij wel waarom ik deze in de nieuwe top 5 heb gestopt; Hij is gewoon heeeeeeeeeeerlich!

#2; Glennis Grace en Edwin Evers - Wil Je Niet Nog 1 Nacht?

Nog maar een paar weekjes oud en heb hem nu al zo vaak op de radio gehoord, niet normaal.
En weetje? Eigenlijk vind ik dat niet eens vervelend ofzo, tegen over gestelde zelfs!
Ook deze heeft deze week een plaatsje in mijn top 5, gewoon omdat het een echt lekker mooi hollands nummer is.


#3; lady Gaga - You And I

Sinds ik Paul Turner vorige week live Born This Way heb zien/horen zingen/doen, ben ik weer helemaal into Lady Gaga, vandaar dit geweldige nummer.
Ook deze staat deze week in mijn top 5!


#4; Diddy - Dirty Money ft Skylar Grey - Coming Home

Dit is zeker de nieuwste niet meer, maar aangezien ik de heleweek 'oude' liedjes aan het luisteren ben en tegen ben tegen gekomen kon ik het niet laten om jullie deze even te laten horen.
Ik ben hem al dagen lang keihard en kei vals aan het meebleren, dat mijn ramen nog heel zijn is mij een raadsel!

#5; Sam Tsui & Christina Grimmie - '' Just A Dream '' by Nelly


Volgens mij was het vorige week dat ik jullie vertelde dat ik Just A Dream van Nelly zo'n geweldig nummer vond. Nu nog steeds, alleen wilde ik jullie wel even deze versie laten horen.
Gewoon omdat het een geweldig nummer is, geweldig gecoverd en gewoon een prachtig nummer is.


Dit was de eerste muziek top 5 van 2012!
Wat vinden jullie van de nummers die ik uitgekozen heb?
En wat is jou top 5 ( of 1 ) van deze week?
Laten jullie het me weten? Leuk!

------------------------------------
Mischien vind je dit ook leuk:
Ik sta open voor feedback, zouden jullie daarom even de enquete willen invullen?
Alvast bedankt!

Love && Enjoy






10 opmerkingen