Nails | Fruity Rimmel London nails

Vandaag weer een nagel artikeltje.
Benieuwd welke lakje ik heb gebruikt?
Heerlijk die zomerse dagen de afgelopen week.
Heerlijk korte broekjes, bekini of een jurkje.
Daarbij kunnen mijn nagels natuurlijk niet onder doen.

Zondag had ik mijn nagels weer eens gelakt.
Ik heb echt een half uur over een kleur kiezen gedaan, uiteindelijk eindigde ik in de nagellak stash van mijn moeder waar ik dit mooie roze kleurtje vond.
Die werd het!
Roze is nou eenmaal een kleur die ik gauw draag en mooi vind.

Dit is een heel mooi roze lakje van Rimmel London, om precies te zijn is dit 295 Fancy Fushia.
Ik heb hem wel 2 laagjes moeten lakken om hem goed te laten dekken, maar ik ben blij met het resultaat!

En omdat ik een tijdje geleden een winactie had gewonnen en daarvan deze week het pakketje met allemaal leuke decoraties ( ben even de naam kwijt ) ontving wilde ik die ook gelijk uitproberen.

Er zat nog zo'n schatig potje bij met nog meer leuke decoratie  (of hoe ze dan ook weer heten), maar omdat ik alleen deze gebruikt heb laat ik alleen deze zien.
Ik had ze met een ander lakje erop geplakt en later heb ik de Glamour Nail Whitener van Herome van mijn moeder gepikt om het helemaal af te maken.
I like it!
Ik ben tevreden met het resultaat al had ik wel nog een plakkertje bij mijn ringvinger erbij kunnen doen, maar dat is achteraf gezien en als ik het er nu nog naast zou plakken zou het er niet meer uit zien.
Andere keer beter dus!

Wat vinden jullie van deze nails?
WAt draag jij het liefst met dit zomerse weer op je nagels?
Love && Enjoy 
























3 opmerkingen