De Ipad hype

Apple is niet meer weg te denken.
Toen Steve Jobs overleed leek apple even stil te staan.
Maar Apple is alweer een tijdje helemaal terug en vooral met de ipad!
Vandaag een artikeltje over de ipad.
Zelf ben ik grote fan van Apple, vandaar dat ik ook een Ipod touch en Nano en een gezamelijke Ipad heb.
Ik denk dat ik niet alleen voor mijzelf spreek dat de ipad echt een mega handige uitvinding is.
Even lekker twitteren, facebook, je mail checken of een spelletje spelen op de ipad.
Geen grote computers of zware laptops die je overal mee naar toe moet slepen maar gewoon simpel weg een mega licht en plat apparaat waar je bijna alles op kan doen.
En zelfs buiten kun je gewoon door gaan met waar je mee bezig was zonder dat je je ogen hoeft fijn te knijpen omdat het licht te vel is.
Heerlijk!

Zelf hebben wij een dus ipad 2 in huis.
Het is echt een geweldig handig apparaat, mooi scherm en je kunt er zoals ik al zij mega veel op doen.
Zo hebben wij afgelopen vakantie vanuit frankrijk geskyped met familie in nederland.
Dat is toch iets wat je een paar jaar geleden niet had kunnen bedenken.

De Ipad heeft een mooi groot toetsenbord waardoor het makkelijk is om er mee te typen.
Je kan hem kantelen en gewoon recht op houden, beide is uiteraard een qwerty toetsenbord.
En zoals ik al door het skype vertelde is hij ook in bezit van een voor en achter camera, niet met de hoogste megapixels maar hij doet het prima.

De leukste apps zoals angry birds, twitter facebook, temple run en als je tv hebt van de KPN kun je er zelf ook op tv kijken!
Zelf heb ik laatst 2 artikelen op de ipad gemaakt wat prima lukte.
Ook is het fijn dat je hem net zoals je mischien ook wel bij je telefoon of ipod touch gewend bent helemaal zo kan 'inrichten' en hem helemaal eigen  kan maken zoals jij handig en lekker vind.
Hier bedoel ik mee, helemaal indelen zoals je zelf wilt. De apps in mapjes of juist niet in mapjes, een foto van jou en je boyfriend op de achtergrond of juist een gewone mooie achtergrond met uizicht van een mooie blauwe zee. Het kan allemaal.
Zo heb je de ipad in het zilver en in het wit, wat hem dus nog meer naar jou stijl kan maken.

Je hebt ze in verschillende prijzen en met verschillende hoeveelheid GB, voor ieder wat wils dus.
Hier een mooie overzicht met de prijzen van de Apple Ipads.

Zelf ben ik dus zeker een fan van de Apple Ipad vooral omdat je er zo veel dingen op kunt doen en je hem gemakkelijk overal mee naar toe kunt nemen.

Wat vinden jullie van de Apple Ipad?
Ben je zelf in bezit van een Ipad of een tablet?














3 opmerkingen

  1. "Geen grote computers of zware laptops die je overal mee naar toe moet slepen maar gewoon simpel weg een mega LIGT en plat apparaat waar je bijna alles op kan doen."

    Het is "een licht apparaat", geen "ligt apparaat".

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik wil ook graag een ipad, is zo handig!

    BeantwoordenVerwijderen