Inspiratie tip - Be inspired.

Zo'n dag als vandaag, zo'n dag dat je geen inspiratie hebt om een leuk onderwerp te bedenken.
Zo'n dag kent denk ik iedere blogger wel.
Vandaag zo'n dag voor mij, maar toch een artikel!
Benieuwd hoe ik dit heb opgelost?


Van de week toen ik even aan het rond snuffelen op andere blogs was kwam ik terrecht op de blog van Alyssa.
Ik kende haar blog nog niet maar ben toen even goed gaan rond snuffelen.
Toen kwam ik bij dit artikel over inspiratie tips terrecht.
Mega handig, zeker als je soms echt zo'n dag hebt dat je geen idee hebt waar je het eens over zou gaan moeten hebben.

Een van de tips kende ik nog niet en had ik dus nog nooit uitgeprobeerd.
Die tip is om vrij te gaan schrijven.
Dit houd in dat je met je zelf afspreekt dat je een aantal minuten lang zonder te stoppen zonder afleiding aan een artikel met een bepaalt onderwerp gaat werken waar je op dat moment over wilt gaan schrijven.
En die top tip ga ik nu uitproberen.
Ik geef mezelf 10 minuten, het is nu 18:50 precies.


Zoals jullie mischien afgelopen zondag wel op de twitter hebben kunnen lezen had ik zondag een optreden met dansen.
Ik dans al een aantal jaar zoals ik ook al eens eerder volgens mij verteld heb bij een dansschool in het dorp waar ik woon.
Ik dansde al een paar jaar alleen op zaterdag, dit was dan streetdance.
Maar sinds een paar maanden heb ik er nu nog een les bij, dit is een les waarvoor we ''auditie'' hebben moeten doen om hier in te komen.
Ik ben toen door die ''auditie'' heen gekomen en zit nu in de zo genaamde topclass.
Dit houd in dat ik er nu ook nog een les op vrijdag avond bij heb.
Het leeftijds verschil is wel aardig groot aangezien ik de oudste ben en de jongste 10 jaar jonger is.
Op zich niet heel erg dat maakt de variatie leuk.
Voor de les op vrijdag avond begint weten we meestal niet wat voor stijl we krijgen en van wie we dat gaan krijgen.
Zo hebben we al een keer een yoga les, jazz less en een arobics les gehad.
De laatste paar weken hebben we van 1 docent gehad omdat we zoals ik dus op twitter vermelden afgelopen zondag een optreden hadden.
De vuurdoop met de topclass.
We moesten optreden op de Zaanseschans tijdens de kinderboekenmarkt, het thema dit jaar was griezelen.
Zo hebben wij dus een griezel choreo laten zien op de boekenmarkt.
Omdat we rond het weekend van 19 & 20 MEI hadden gehoord dat we dit optreden hadden hadden we dus maar een korte tijd om een choreo te maken.
Gelukkig is dit wel aardig gelukt en konden we hem gister dus mooi laten zien!

De griezel choreo was op het liedje The Beautifull People van Marilyn Manson gemaakt.
Uiteraard zul je wel denken na het zien van de clip, beautifull people?
Inderdaad helemaal geen beautifull people!
Vandaar dat we ons haar helemaal getoupeert hadden, onze ogen helemaal zwart gemaakt haden en zwarte kleding droegen.
Geen beautifull people maar sombies.
Ondanks de korte tijd, het te kleine podium en muziek en make up waar ik helemaal niet van hou was het toch weer een leuke ervaring!
En zeker voor de eerste keer met deze groep ging het toch best goed!
Het is jammer dat ik nu geen foto's heb maar als we nog foto's krijgen ( die wel zijn gemaakt door een moeder van ) en ze er een beetje leuk uitzien zal ik ze mischien nog wel in een artikel erbij doen of even via twitter/instagram tonen.

Zo dat was hem, ik heb er een kwartiertje van gemaakt inplaats van 10 minuten want het is nu 19:05.
Eigenlijk is dit wel een leuke manier van schrijven.
Gewoon er op los tikken en zien wat er uit komt.
Nu hebben jullie toch weer iets nieuws en ben ik blij met wat ik heb geschreven!

Wat vindenn jullie van het eindresultaat van dit artikel?
Heb jij ook wel eens een griezel optreden gehad of mischien eens gezien?
Gaan jullie deze inspiratie tip ook eens uitproberen?


Love && Enjoy 









2 opmerkingen