Column | Bijkletsen met Naomi

Een smoothie, daar kan iedereen van genieten! Vooral als hij zoet is maar toch gezond! Sinds een tijdje sport ik bij Basic Fit en als ik dan terug kom heb ik een beetje trek maar wil ik geen ongezonde dingen eten! Dan maak ik deze smoothie en ben ik weer helemaal blij. :) Wil je weten hoe ik een gezonde smoothie maak? Lees dan verder!
Een smoothie, daar kan iedereen van genieten! Vooral als hij zoet is maar toch gezond! Sinds een tijdje sport ik bij Basic Fit en als ik dan terug kom heb ik een beetje trek maar wil ik geen ongezonde dingen eten! Dan maak ik deze smoothie en ben ik weer helemaal blij. :) Wil je weten hoe ik een gezonde smoothie maak? Lees dan verder!

(Dit is voor 2 personen, als je het alleen voor jezelf wilt maken kun je natuurlijk de helft doen.)
Wat heb je nodig?
- Een mixer
- Een kom
- Een mes
- Melk
- Yoghurt
- Aardbeien
- 1 Banaan
- Druiven



Stap 1: Snij de banaan in grove stukken en doe hetzelfde met de aarbeien. Ik doe dit meestal op gevoel maar vaak neem ik dan 5 aardbeien en 5 druiven. De druiven zijn iets moeilijker kapot te mixen dus die snij je door de helft.


Stap 2: Voeg melk toe (doe dit ook op gevoel) en een klein beetje suiker (Oeff, ja, suiker is ongezond! Maar na het sporten moet je een beetje calorieën nemen om niet teveel af te vallen!).
Stap 3: Mix alles door elkaar tot 'het een glad mengsel is geworden'. (Je kunt natuurlijk de smoothie zo grof maken als je wilt, je zou dit ook kunnen eten zonder te mixen, dan is het een soort fruithapje!)
Stap 4: Roer en nog een beetje yoghurt doorheen om nog iets romiger te maken.


KLAAR! Nu heb je een heerlijke smoothie! Je zou ook nog kiwi kunnen toevoegen om nog een extra zuurtje te hebben maar persoonlijk vind ik dit genoeg! :)

Maken jullie weleens een smoothie? En zo ja: Hoe maak je die dan?

PS: Ik heb mijn eigen blog verwijderd! Ik vond het toch moeilijk om voor iedere dag een artikel te hebben! Mijn creativiteit is een klein beetje weg, haha. Het is echt tijd voor vakantie! Ik zal hier natuurlijk nog wel sommige donderdagen column's voor Fleur schrijven! Don't worry! 



2 opmerkingen