Muziek top 5 week 27

Het is bijna vakantie, sommige hebben al vakantie maar en andere moeten nog even een weekje bikkelen.
Ik hoor bij de laatsste.
Gelukkig zitten de ergste toetsen erop  en helpt mijn best friend mijn ipod mij er altijd weer doorheen.
Deze week een lekkere zomerse vrolijke muziek top 5!
Benieuwd?
Zo de zwaarste toetsen waaronder 1 herkansing zitten erop. En ik ben blij en trots, want heb ze allebij met een voldoende afgerond. Een magere voldoende namelijk een 5,8 maar ondanks dat ben ik er blij mee aangezien er maar heel weinig voldoende hadden. 


Afgelopen week heb ik heel veel muziek geluisterd, dit omdat ik er rustig van word en sommige liedjes mij gewoon de moed in spreken al klinkt dit mischien een beetje raar.
Ook zal het wel meespelen dat ik weer kon downloaden en dus een aantal nieuwe cd's heb gedownload.
Het zijn zoals ik al zei vooral veel zomerse en vrolijke liedjes, maar dat mag ook wel met het mooie weer en de vakantie in het vooruitzicht toch?

#1; Tacabro - Tacata


#2; Flo Rida - Whistle


#3; Fun ft Janelle Monae - We Are Young

#4; Simple plan ft Sean Paul - Summer Paradise


#5; Gusttavo Lima - Balada

Het laatste liedjes is eigenlijk net zo'n soort liedje als het liedje van Michel Telo, ondanks dat vind ik hem wel lekker vrolijk!
Ik vind deze top 5 een echte zomerse top 5 en zeker een aanrader om je zomervakantie mee te openen!

Ik wil binnenkort ook een afspeellijst gaan maken voor de vakantie met alle liedjes van de top 5 van de afgelopen weken, zouden jullie hiervan een overzicht/artikel willen zien?

Wat vinden jullie van deze vrolijke zomerse top 5?
En heb jij al vakantie of moet je nog een paar dagen/weken aan de bak?

Ook leuk: 
Volg Lifestyle and Art on twitter!

Love && Enjoy 


5 opmerkingen

  1. Whistle en we are young zijn geweldig! Leuke liedjes heb je uitgekozen.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Op mijn blog staan nu de datums van de Blogkermis! Neem je even een kijkje wanneer je jouw artikel moet inleveren? En zet je de links van de andere blogs uit jouw thema bij je artikel? :)

    BeantwoordenVerwijderen