Gelezen op vakantie

Lezen dat doe ik op vakantie is iets wat ik graag doe.
Geen blogs maar tijdschriften en boeken.
Vandaar dat ik een aantal tijdschriften had ikgekocht voor ik op vakantie ging.
Benieuwd welke dit waren, welke mijn favoriete waren en waarom?
Lees dan gauw verder!
Zoals ik gister via twitter liet weten heb ik geen artikel online kunnen zetten omdat ik op de camping zat en daar de blogger app het artikel wat ik wel had gemaakt niet online wilde zetten.
Heel irritant, vandaar dus gister geen artikel.

Zoals jullie eergister in het aritkel over het boek Kanjerguusje hebben kunnen lezen vind ik het helemaal niet erg om lekker in de zon te gaan liggen met een goed boek of tijdschrift.
Omdat ik dit weet heb ik van te voren een aantal tijdschriften ingekocht.

De tijdschriften van de foto hierboven van links naar rechts;
Girlz! - Cosmogirl - Linda meiden - Jan - Cosmopolitan special.

Van de Girlz! en de Cosmogirl heb ik een abbonement dus een aantal tijdschriften van te voren leg ik ze al weg ( dit jaar dus 1 maand van te voren ) zodat ik die voor op de vakantie heb.
De Linda meiden heb ik via een artikel op een blog ontdekt en gelijk daarna gehaald.
Het tijdschrift Jan had mijn moeder gekocht en nadat zij hem had uitgelezen heb ik hem ingepikt.
De Cosmopolitan had ik een dag voordat ik weg ging nog gekocht toen ik in de primera stond.
Vooral van de Linda Meiden, de Jan en de Cosmopolitan heb ik erg genoten deze vakantie.
Heerlijk al die waargebeurde verhalen, mislukte huwelijken ( oh dit is niet heel erg aardig, maar jullie snappen mij wel toch? ) en bloopers.
Vooral bij de Cosmopolitan heb ik af en toe echt mijn mond met de hand weer dicht moeten doen omdat hij open stond van verbazing.
Ik kan mij daar wel mee vermaken!

Dit was even een klein artikeltje.
Voor morgen heb ik een leuke uitgebreide pictures of my Holiday in gedachten.
Stay tuned!

Wat vinden jullie van deze tijdschriften?
Welke tijdschriften lees jij graag en waar lees je deze dan het liefst?

Love && Enjoy 




3 opmerkingen

  1. Lezen op vakantie blijft heerlijk! Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Lezen op vakantie is echt heerlijk. Voor mij geen tijdschriften dit jaar, ik heb 'Een Keukenmeidenroman' gelezen. Prachtig boek.

    BeantwoordenVerwijderen