Interview | Meet Eliza

Het is weer zondag en dat betekend dat ik weer een nieuw interview voor jullie heb klaar staan!
Deze week is het de beurt aan Eliza.
Benieuwd wie Eliza is en waar zij over blogt?
Lees dan gauw verder en kom erachter!
Vandaag laat ik jullie kennis maken met Eliza.
Eliza blogt nog niet zo lang en daarom is het leuk dat zij zich op heeft gegeven voor een interview.
Enjoy!

About Eliza:
Wat verwacht je van dit interview?
Ik heb nog niet zoveel interviews meegemaakt, dus heb geen specifieke verwachtingen. Maar ik heb al even de vragen bekeken en ik denk dat het een leuk interview wordt!

Hoe heet je , en hoe oud ben je?
Ik ben Eliza en ik ben 17 jaar oud.

Wat voor school/opleiding/werk doe je?
Ik ga nu naar vwo 6, wat mijn examenjaar wordt. Daarnaast werk ik op de donderdag avond bij een lokale kleding winkel.

Wie is jou voorbeeld?
Heel erg cliché, maar mijn moeder is één van mijn grote voorbeelden. Ze is een sterke, mooie vrouw en ik hoop dat ik later net zoveel als haar heb bereikt in mijn leven. Daarnaast is Lana del Rey mijn voorbeeld. Ze heeft geen makkelijke jeugd gehad, ondanks dat haar ouders goed voor haar zorgde. Bovendien heeft ze zelf keihard gewerkt voor haar succes in alle opzichten. Echt een onwijze powervrouw!

Naar wie en wat voor muziek luister je graag?
Ik luister graag naar Lana del Rey, haar teksten zijn onwijs mooi en inspirerend. Daarnaast heeft ze echt een goddelijke stem! Ook luister ik graag naar Florence + the Machine, Foster the people, the Kooks, Paolo Nutini en nog veel meer. De artiesten die ik nu opnoem hebben allemaal een beetje hetzelfde stijltje rond zich, maar ik luister eigenlijk alle muziek wel!

Wat waar met wie en wat zie jij jezelf over 10 jaar doen?
Over 10 jaar ben ik 27 en dan ben ik nog steeds bezig met mijn carrière. Ik ben dan net 3 jaar klaar met mijn vervolgopleiding, TMO modemanagement (ik ga me na de vakantie inschrijven!) en hopelijk aan het werk op een hoofdkantoor van een high fashion merk zoals Chloé of Lanvin. Ook heb ik een lieve vriend en wonen we samen in een leuk appartement. Het werken op een hoofdkantoor van een high fashion merk lijkt misschien een beetje onrealistisch, maar het is mijn absolute droom, dus ik ga er voor!

Wat is jou levensmotto?
Live the life you love and love the life you live!

About By Eliza:
Hoe ben je op de naam van jou blog gekomen?
Ik heb eerdere blogs gehad en die hadden iedere keer iets met mode in de naam. Dan beperk je jezelf wel een beetje in wat je kan schrijven (maar misschien ligt dat wel een beetje aan mij). Ik vind het namelijk ook leuk om wat meer persoonlijke dingen te schrijven, eigenlijk gewoon schrijven wat ik leuk vind! Daarom kwam ik bij de naam By Eliza. Gewoon iets geschreven door mij.
Waar gaat jou blog voornamelijk over?
Ik schrijf het liefst, nog steeds, voornamelijk over mode. Ik ben sinds dat ik een klein meisje ben al bezig met mode en de liefde ervoor groeit iedere dag meer en meer. Ik schrijf over mijn eigen outfits en ben van plan meer inspirational artikelen te gaan schrijven.

Wat vind jij het leukste aan het bloggen?
Gewoon lekker van je afschrijven over iets waar je van houdt.

Waar haal jij je inspiratie vandaan?
Oh van zoveel dingen! Ik ben vaak te vinden op sites zoals lookbook.nu, chictopia.com en ik scan ook veel webwinkels door. Daarnaast lees ik tijdschriften en kijk veel catwalk shows. Maar de meeste inspiratie haal ik denk ik van de straat! Sommige mensen hebben zulke leuke dingen!

Hoevaak per week probeer jij een nieuwe post te plaatsen?
Het valt eerlijk gezegd een beetje tegen. Nu misschien 1 a 2 keer in de maand, wat echt tekort is! Maar ik ga in mijn nieuwe schooljaar sowieso 1 keer per week schrijven, maar het kan natuurlijk altijd meer worden!
 
Wat is de leukste reactie die je ooit van een volger hebt gehad en van wie kreeg je die reactie?
Ik vind alle reacties die ik binnenkrijg heel erg leuk, maar ik wordt toch wel erg blij als mensen me vertellen dat ik een leuke kledingstijl heb!

Waarom moeten mensen jou blog gaan volgen?
Moeten is een groot woord, maar als je van mode houdt en het leuk vind om te zien hoe andere mensen zich kleden, dan moet je zeker mijn blog volgen!

Heb je ook een twitter/facebook die wij eventueel kunnen volgen/liken?
Nee nog niet, maar als ik wat verder ben zullen die zeker snel volgen!

Wat is jou tip aan je volgers?
Be yourself! In alle opzichten!

Wat is de link naar jou blog?
by-eliza.blogspot.com

Zijn je verwachtingen aan dit interview uitgekomen? En heb je nog ideen voor het volgende interview? Of heb je nog tips?
Ik vind het een leuk interview geworden! Leuke vragen, geen tips!

Wat vind je van mijn blog? Heb je nog tips ideen of mis je nog iets?
Je blog heeft orginele topics, echt leuk om te lezen! Ook geen tips!

Ik wil Eliza hartelijk bedanken voor het interview.
Voor dat je je zelf had aangemeld voor een interview kende ik jouw blog ook nog niet.
Na het lezen van dit interview en het bekijken van je blog heb ik even op het knopje 'deze blog' volgen gedrukt omdat ik heel benieuwd ben wat er nog komen gaat.
Ik ben nu al fan!

---------------
Na het lezen van dit interview ook opgeven voor een interview?
Dat kan meld je nu aan! 

Heb je een webshop en kan je wel wat promotie gebruiken?
Ook dat kan, meld je aan voor een webshop interview!

Ik tel af. 
Nog een paar uurtjes...
Love && Enjoy 


3 opmerkingen

  1. Weer een leuk interview :) Ik heb nu trouwens een eigen domein. Misschien zou je de link in het artikel met het interview kunnen veranderen of er een edit in plaatsen ofzo? thanks :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuk interview! Ik ga zeker even een kijkje op dr blog nemen hihi! (:

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Echt superleuk dat je dit hebt gedaan! Als ik ooit zo crea ben om zelf een interview te verzinnen, ben je de eerste die ik interview! Natuurlijk alleen als je het leuk vindt ;D

    BeantwoordenVerwijderen