Muziek top 5 week 32

Het is weer tijd voor een nieuwe muziek top 5!
Aangezien ik op vakantie heel veel muziek heb geluisterd en vooral veel nieuwe liedjes heb ontdekt zullen de top 5 van deze en komende week weer geheel fris en vernieuwend zijn!
Benieuwd naar de eerste 5?
Lees dan gauw verder!
Heerlijk op het strand zonder mijn beste vriend m'n ipod kan natuurlijk niet.
Nee, mijn ipods gingen goed gevuld overal mee naar toe.
Of het nou op het strand, bij het zwembad, in de auto of in de hotel kamer was ik zorgde ervoor dat ik muziek had.
Laten we maar gauw beginnen!

#1; Jennifer Hudson - Believe

#2; Gary Barlow & The Commonwealth Band

#3; Coldplay ft Rihanna - Princess of China

#4; Rudimental feat John Newman - Feel The Love

#5; Rita Ora Feat Tinie Tempah - R.I.P


Nu ik deze nummer weer terug luister wil ik weer aan het strand liggen, de zon voelen en heerlijk niks doen.
Was het maar alvast volgend jaar!

Wat vinden jullie van deze nummers?
Welke liedjes luister jij veel op of tijdens je vakantie?

--------------------------------
Je kan tot morgen avond nog meedoen met de winactie.
Doe jij nog niet mee maar wil je wel kans maken op deze te gekke ring?
Pak je kans en doe mee!


love && Enjoy




3 opmerkingen