New Interview | Meet Rosita!

Het nieuwe interview heeft al weer heel wat nieuwe leuke aanmeldingen opgeleverd.
Rosita is de eerste die heeft meegewerkt aan het interview.
Benieuwd naar het resultaat?

Rosita was 1 van de eerste die zich aanmelde voor het vernieuwde interview.
Het interview waar al meer dan 50 meiden zich voor hadden aangemeld, dat interview heb ik in een nieuw jasje gestoken.
Een aantal nieuwe vragen heb ik erbij gedaan zodat we nog meer over diegene achter de blog en over de blog zelf te weten komen.
Hoe leuk om via deze weg je blog te promoten?
Zo leuk dus!
Laten we gauw beginnen!

About the girl behind the blog:
Hoe heet je , en hoe oud ben je?
Mijn naam is Rosita en ik ben 19 jaar.

Wat voor school/opleiding/werk doe je?
Ik volg op het moment een secretariële opleiding op het mbo en ik verwacht dit jaar mijn niveau 3 diploma te halen.

Wie is jou voorbeeld?
Mijn voorbeeld is Andy Biersack, bandlid van Black Veil Brides.
Hij is mijn voorbeeld omdat hij zichzelf durft te zijn en omdat ik hem diep van binnen heel knap vind.

Naar wie en wat voor muziek luister je graag?
Ik luister meestal naar Rock, metal en dat soort muziek.
maar meestal als ik muziek luister is het toch een nummer van de Black veil brides.

Wat doe je graag in je vrije tijd?
In mijn vrije tijd game ik graag, maar ook schrijven, tekenen, muziek luisteren en festivals bezoeken doe ik graag.

Wat waar met wie en wat zie jij jezelf over 10 jaar doen?
Over 10 jaar zie ik mezelf sowieso op mezelf wonen met wie weet ik nog niet, ik zou graag in een winkeltje willen werken waar ze alternatieve kleding verkopen.
Het matcht niet met mijn opleiding dat weet ik, maar dit is zoals ik het nu voor me zie.

Wat is jou levensmotto?
Doe wat je zelf wilt , je leeft maar 1 keer.

About the blog:
Waarom ben jij een blog gestart?
Voorheen blogde ik vooral over mode (ja echt waar) maar op een moment kwam ik er achter dat dit niet was wat ik wilde en dus verwijderde ik mijn blog.
Na een tijdje rust genomen te hebben ging ik het bloggen toch missen en dus besloot ik een nieuwe blog aan te maken, een blog waar ik mijn verhaal kwijt kon.
En zo is mijn huidige blog ontstaan.

Hoe ben je op de naam van jou blog gekomen?
Ik zat te brainstormen over mijn blog naam en had besloten dat ik toch iets wilde met dark en cave.
Maar omdat ik darkcave zo’n korte naam vond besloot ik er Sparkle aan vast te plakken.
Zo werd mijn naam langer en origineler .

Waar gaat jou blog voornamelijk over?                    
Mijn blog gaat over dingen die mijn bezighouden, dus eigenlijk de dingen die ik meemaak en ik interessant vind.

Hoelang ben jij al aan het bloggen geslagen?
Ik blog ( met mijn oude blog meegerekend) ongeveer een jaar.

Wat vind jij het leukste aan het bloggen?
Het leukste aan bloggen vind ik dat je je verhaal kwijt kan zonder dat iemand je in de reden valt.

Wat voor posten vind jij zelf het leukste om te schrijven en waarom?
Ik vind het heel leuk om over persoonlijke dingen te schrijven zodat ik mijn verhaal kwijt kan.
Verder vind ik het heel leuk om over muziek en festivals te bloggen.

Hoeveel uurtjes besteed jij wekelijks aan je blog?
Per week besteed ik ongeveer 3,5 uur aan mijn blog.

Op welke post je ben je zelf heel trots?
Op alle posts die ik online zet ben ik heel trots, dit omdat ik er veel tijd en aandacht aan besteedt heb.

Waar haal jij je inspiratie vandaan?
De inspiratie voor mijn blogs haal ik uit alles wat ik zie, hoor of mee maak.

Hoevaak keer per week probeer jij een nieuwe post te plaatsen?
Ik probeer elke dag een nieuwe post online te zetten.
Maar omdat ik druk ben met school en in mijn examen jaar zit lukt het niet altijd om elke dag een post online te zetten.

Wat is een hoogtepunt in jouw blog carriere en wil je die met ons delen?
Het klinkt raar, maar een hoogtepunt voor mij was toch wel mijn eerste reactie op mijn blog.

Wat is een site/blog waar jij erg tegen op kijkt en waar je dus grote fan van bent? En waarom?
De site waar ik een grote fan van ben is toch wel everythingtim.nl .
Ik ben fan van deze site omdat deze beauty blog wordt onderhouden door Tim en dat zie je niet vaak dat een beauty blog wordt onderhouden door een jongen.

Wat is de leukste reactie die je ooit van een volger hebt gehad en van wie kreeg je die reactie?
De leukste reactie die ik ooit heb gehad, dat was op mijn vorige blog.
Het was een blog van een meisje die me vertelde dat ze mijn blog heel leuk vond.
Van wie ik deze reactie kreeg dat weet ik helaas niet meer.

Wat hoop jij over een aantal jaar te hebben bereikt met je blog? Bijv: Wil je mischien ooit nog is die ene acteur interviewen, of een webshop openen en of zo veel volgers te hebben ect.
Ik heb niet echt een doel die ik wil bereiken met mijn blog.
Over een aantal jaar zie ik mezelf nog steeds bloggen over persoonlijke dingetjes en dingen die ik leuk vind.
Natuurlijk hoop ik wel dat ik dan een aantal volgers heb.

Ben je te volgen op social media?
Mijn blog is niet te volgen via social media, maar ik zelf wel.
Twitter :
http://twitter.com/candyxrainbow (om me te tweet te lezen moet je me wel eerst eventjes volgen)
Facebook :
https://www.facebook.com/DazzlerainxRoos

Wat is jou tip aan je volgers?
Helaas heb ik nog geen volgers, maar als ik ze zou hebben dan zou ik ze als tip meegeven dat ze vooral moeten doen wat ze zelf willen en vooral dingen doen waar ze zich goed bij voelen.

Wat is de link naar jou blog?

Zijn je verwachtingen aan dit interview uitgekomen? En heb je nog ideen voor het volgende interview of heb je nog tips?
Ik had  eigenlijk geen verwachtingen en ik vond het een hartstikke leuk interview, houden zo!

Wat vind je van mijn blog? Heb je nog tips/ideen voor artikelen?
Ik vind je blog hartstikke leuk en ik lees elk artikel, ga zo door.

Ik wil Rosita hartelijk bedanken voor het invullen van dit interview.
Zo leuk dat je zo enthousiast was!
Omdat je nog maar net begonnen bent met bloggen vind ik het leuk dat ik je mischien via deze weg een duwtje in de rug kan geven.
Ga zo door!
------------------
--> Wil jij je ook opgeven voor het vernieuwde interview?
Dat kan!

Wat vinden jullie van dit interview en de nieuwe vragen?


Maak jij al kans op het beauty pakketje?


Love && Enjoy 


1 opmerking