Hoi Ik ben Fleur en wie ben jij?

Bezoekers, iedere dag weer.
Terug komende bezoekers maar ook nieuwe bezoekers.
En eigenlijk ben ik wel een klein beetje heel erg nieuwsgierg geworden naar jullie.
Benieuwd wat ik wil gaan doen?
Lees dan snel verder!
Kennen jullie dat?
Die nieuwsgierigheid naar andere?
Ik ben daar echt een kei in.

Altijd als ik ergens kom waar ik nieuwe mensen ontmoet ben ik benieuwd wie diegene nou eigenlijk is.
Of het nou in het real life of op een blog is, altijd is er wel iets aanwezig van nieuwsgierigheid.
Ik kijk dan ook altijd graag naar de 'about' pagina's van jullie blog als ik op een blog beland waar ik daar voor nooit kwam.
Gewoon alleen al om te weten wat diegene het liefst eet, wat hij/zij voor opleiding of sport doet, heel gewoon van die weet gewoontes.
Die je ook maar al te goed weet van de mensen om jou heen.
Dat vind ik leuk om te weten.

Ik ben om die reden ook nieuwsgierig naar jullie.
De mensen die dit lezen, mijn lezers.
Mijn bezoekers.
Iedere dag weer, de ene keer minder dan de ander maar altijd is er wel iemand die mijn blog bezoekt.
En ook dat wekt nieuwsgierigheid.

Vandaar dat ik iets leuks heb bedacht.
Ik ga mij zo namelijk opnieuw voorstellen.
Voorstellen zoals we dat vroeger deden.
Je kan je vast nog wel die vriendenboekjes herinneren die je maar al te graag van iedereen wilde invullen.
Ik als kind zijnde kon het dan niet laten om ook bij de andere vriendjes en vriendinnetjes van mijn vrienden of klasgenoten te kijken. Want wat hadden zij ingevuld bij hun lievelingseten?
Ja dit idee maar dan net even anders wil ik vandaag terug roepen.
Ik begin gewoon even helemaal overnieuw:


Naam: Aangenaam, Fleur de Kock.

Leeftijd: Ik ben op dit moment 18 jaartjes oud of nee ik bedoel jong.

School/werk: Ik zit op dit moment op een MBO school. Hier zit ik in het tweede jaar en volg ik een opleiding tot pedagogisch werker. Ik loop op dit moment 2 dagen stage bij een kinderdagverblijf en ga de rest de dagen naar school. 
En op zaterdag om niet te vergeten sta ik op de Food afdeling van de HEMA in Zaandam.

Wat ik later wil worden: Als je naar mijn opleiding zou kijken zou je denken dat ik pedagogisch werker wil worden en bij een kdv zou willen gaan werken. Hier heb ik nog mijn twijfels over. Met nagels bezig zijn is namelijk ook iets wat ik leuk vind en ook graag doe. Mischien dus toch iets heel anders.. 

Mijn Sport: Jaaa, whoeeehoooe ik sport! Al 5 of 6 jaar dans ik bij een dansschool in mijn dorp. Hier dans ik op dit moment 2 keer per week een les hiphop.

Mijn hobby's zijn: Dit vond ik vroeger altijd al zo'n *piep* vraag, nu dus nog steeds. Maar goed, mijn hobby's.. Muziek luisteren doe ik het liefst vierentwintigzeven, Nagels-lakken ( anders staat er net nagelslakken Nagels-slakken zo als dat even snel gelezen word dan;p ) dit doe ik het liefst vijfentwintigacht. Verder vind ik het ook niet erg om een artikeltje voor jullie te tikkelen of een filmpje te maken, dit doe ik dan ook bijna iedere dag. En omdat ik een meisje ben en dit stiekem ook wel heel erg leuk vind is geld uitgeven in de stad. 

Mijn lievelingseten is: Dit was vroeger al zo en nu nog steeds: Pasta's! Of het nou macroni, spaghettii of lasagna is het maakt niet uit. Je mag me er voor wakker maken. 

Huisdieren: Dit is stom. Nu moet ik NEE antwoorden. Alleen omdat ik mijn Stampje, Bo en Puckje niet meer heb.
Mijn vriendjes die alle drie achter elkaar zijn overleden. Mijn Stampje die ik nog zo erg mis, gewoon even wil vast houden en een dikke knuffel wil geven. :(

Mensen beschrijven mij als: Een rustig persoon. Dat ben ik over het algemeen ook wel.

Mensen herkennen mij aan: Voorheen was dit denk ik aan mijn bloemen in mijn haar. Ik droeg tot een paar maanden geleden bijna altijd een bloem in mijn haar. Dit omdat ik het wel mooi vond staan bij mijn krullen. Toen ik hem een paar keer niet droeg tot mijn stomme verbazing herkende sommige mensen mij gewoon niet meer. Dit waren dan wel mensen die mij alleen maar met bloem hadden gezien en mij voor de rest niet zo heel veel zagen. Of sommige mensen miste gewoon wat. Ja dat was mijn bloem.
Mischien dat ze mij nu aan mijn lengte herkennen, nu zou ik eigenlijk geen idee hebben of mensen mij aan een bepaald iets herkennen. 

Over tien jaar hoop ik: Een eigen huisje te hebben, mischien wel met een leuke vriend en een leuke baan zou niet verkeerd zijn. Wat voor baan dit dan zou zijn dat zou ik nu niet durven te zeggen. De rest laat ik op mij af komen. 

Wat maakt mij gelukkig?: Wat mij gelukkig maakt? De positieve reacties van alles en iedereen. Al is het maar een klein dingetje. Een reactie op een artikeltje waaruit blijkt dat ze het artikel echt gelezen hebben of ze het leuk vonden kan mij al blij maken. Maar ook dat mensen verbaasd zijn als ze mij na zo veel jaar weer zien. Als ik een leuke reactie over mijn haar of nagels of gewoon om hoe ik ben krijg. Ja dat soort dingen is iets wat mij gelukkig maakt. 
En vooral niet te vergeten de reacties van mijn omgeving op mijn blog! 

Niet Boeiend maar mischien wel leuk om te weten:
Ik te vroeg ben geboren, ik eigenlijk 1.52 zou worden maar nu door een reden 1.60 ben en ik daar vooral heel trots op ben. Ondanks dat ik nog vaak genoeg op een krukje moet staan of er net op mijn tenen niet bij kom en iedereen die nu langs mij heen groeit. 
Ook niet boeiend maar wel heel leuk om te weten is dat ik mega trots ben op mijn blog! Ik werk er bijna dagelijks aan en doe dit met plezier. Ohja en ook leuk is dat ik mee gedaan heb aan HEMA de musical.

Nu ben ik heel benieuwd wie jij bent!
Dus kopieer het bovenstaande lijstje en vul hem hier.
Natuurlijk hoef je niet alle vragen in te vullen als je dat niet wilt, maar vul gewoon de vragen in die jij leuk vind. Dan krijg ik en de andere lezers toch al meer een ídee van wie jij bent!

Naam:
Leeftijd:
School/werk:
Wat ik later wil worden:
Sport:
Mijn hobby's zijn:
Wat is je lievelings eten?:
Huisdieren:
Mensen beschrijven mij als:
Mensen herkennen mij aan:
Over 10 jaar hoop ik:
Wat maakt mij gelukkig?:
Niet boeiend maar mischien wel leuk om te weten: 

Wat vind je van dit idee?
Herken je die nieuwsgierigheid naar jouw lezers?

Love && Enjoy 













9 opmerkingen

  1. Super leuk! Ik vond vriendenboekjes altijd zo leuk om in te vullen en later terug te lezen :) Ik vul hem ook in:

    Naam: Ik ben Annelie P (ik vind mijn achternaam niet leuk omdat hij op mijn voornaam rijmt haha)

    Leeftijd: Ik ben 19 jaar

    School/werk: Ik volg een MBO opleiding tot verpleegkundige en zit nu in mijn laatste jaartje. Over twee weken begin ik aan mijn stage als wijkverpleegkundige en daarna 20 weken gynaecologie. Als bijbaantje werk ik als cassiere bij de Appie.

    Wat ik later wil worden: Ja, dat is een goede. Ik weet het nog niet precies, in ieder geval wil ik werken als verpleegkundige. Waar weet ik nog niet.

    Sport: Op het moment sponsor ik de sportschool haha.

    Mijn hobby's zijn: Ik ben altijd wel in voor een shopdagje. Ook vind ik relaxed een filmpje kijken of blogs lezen op de bank of in bed heerlijk. Verder vind ik spelen met beauty producten erg leuk, beetje experimenteren met make-up en nagels lakken :)

    Wat is je lievelings eten?: Ik ben gek op een saté menu van de verhage! Ook vind ik burritos erg lekker, ik hou wel van mexicaans.

    Huisdieren: Jep, ik heb een hond Shenna. Ze is een golden retriever en een echt knuffelbeest.

    Mensen beschrijven mij als: een rustig zachtaardig persoon.

    Mensen herkennen mij aan: uh, ik zou het niet weten. Ik denk mijn vrolijke nagels. Elke keer heb ik weer een ander kleurtje of creatie. Mijn collega's op mijn werk kijken er elke keer naar wat ik nu weer heb.
    Verder heb ik niet echt een herkenningspunt denk ik haha.

    Over 10 jaar hoop ik: samen te wonen met mijn vriend in een mooi huisje.
    Hopelijk heb ik dan ook een leuke baan en heb ik nog steeds mijn blog.

    Wat maakt mij gelukkig?: lieve mensen om mij heen, yep dat maakt mij gelukkig.

    Niet boeiend maar misschien wel leuk om te weten: Dit vind ik een best moeilijke vraag. Uh ik kan heel veel eten haha. Soms heb ik overal trek in en kan ik wel blijven eten. Voor de rest zou ik even niet zo snel iets weten.

    Wat vind je van dit idee? Leuk! Zo leer je je bezoekers ook kennen :)

    Herken je die nieuwsgierigheid naar jouw lezers? Soms wel hihi.

    Dit was de langste reactie die ik ooit heb achtergelaten haha, maar wel erg leuk :)
    Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Naam: Sara
    Leeftijd: 20 jaar
    School/werk: Student Bedrijfskunde MER
    Wat ik later wil worden: Uhmm... dat weet ik nog niet precies
    Sport: geen, vind het vreselijk
    Mijn hobby's zijn: bloggen, shoppen, muziek luisteren,leuke dingen doen met vrienden
    Wat is je lievelings eten?: Chinees!
    Huisdieren: Hond, Konijn en Tortelduif
    Mensen beschrijven mij als: sociaal en zorgzaam
    Mensen herkennen mij aan: mijn lengte, ik ben 1.83m
    Over 10 jaar hoop ik: een gezinnetje te hebben en natuurlijk gezond en gelukkig te zijn
    Wat maakt mij gelukkig?: leuke mensen om me heen, dingen doen die ik leuk vind
    Niet boeiend maar misschien wel leuk om te weten: Geen idee... haha :)

    Ik vind dit een leuk idee, vriendenboekjes invullen vond ik altijd heel erg leuk toen ik klein was.

    Ik herken die nieuwschierig heid wel naar je bezoekers, heb ik zelf ook.

    Liefs, Sara

    www.ikhadyleaf.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Naam: Op het internet bekend als "Dat gekke meisje", maar ik zal het hier maar gewoon zeggen: Manon
    Leeftijd: 20
    School/werk: Momenteel zit ik in het tweede jaar van de studie Bedrijfseconomie en werk ik op de zaterdagen bij een bedrijf waar ik tijdens mijn mbo-opleiding stage liep.
    Wat ik later wil worden: Echt géén idee, ergens heb ik het idee dat ik helemaal niks met mijn opleiding ga doen. Laten we het maar even heel kinderlijk en cliché houden: Mama. Dat weet ik zeker dat ik dat wil haha, de rest nog niet zo!
    Sport: Geen, buh.
    Mijn hobby's zijn: Shoppen! En films/series kijken, bloggen en muziek lusiteren/bandjes bekijken.
    Wat is je lievelings eten?: Oosters, maar dan wel zonder vis want dat lust ik niet.
    Huisdieren: Geen helaas. :( Zodra ik het huis uit ga komt er een kitten en zodra ik het huis uit ben en tijd heb een puppy!
    Mensen beschrijven mij als: Een beetje maf op z'n tijd, maar ook wel heel veelzijdig denk ik. Ik vind echt heel veel uitersten leuk en dat zie je ook weer terug in de mensen waarmee ik om ga.
    Mensen herkennen mij aan: Mijn lengte denk ik? Ik ben 1.80. Verder zou ik het niet zo goed weten.
    Over 10 jaar hoop ik: Een huis te hebben met mijn vriend, een leuke baan te hebben en misschien zo ver te zijn dat we serieus bezig zijn met een kind krijgen ofzo.
    Wat maakt mij gelukkig?: De kleine dingen in het leven; een fijne knuffel van m'n vriend, iemand laten lachen, en daarnaast uhm... shoppen! :P
    Niet boeiend maar misschien wel leuk om te weten: Hmmm... Ik ben veel te impulsief. Zo heb ik 4 tattoo's waarvan de meeste in een uur besloten zijn dat ik ze zou nemen (gelukkig nog geen spijt van, ben benieuwd of dat nog komt) en bergen kleding die ik echt in een impuls heb gekocht en bijna niet draag.

    Wat vind je van dit idee? Echt heel erg leuk!
    Herken je die nieuwsgierigheid naar jouw lezers? Ja ik herken het zeker, ik klik ook altijd door als iemand een reactie bij mij achterlaat en daar de URL naar (zijn/)haar blog heeft ingevuld, waarna ik ook vaak als eerst de about pagina bekijk!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dit is echt leuk! :D

    Naam: Luna
    Leeftijd: 12
    School/werk: vwo tweetalig 1e klas
    Wat ik later wil worden: redactrice bij een tijdschrift
    Sport: moderne dans
    Mijn hobby's zijn: zingen, dansen, schrijven, bloggen, computeren
    Wat is je lievelings eten?: pizzaaaa
    Huisdieren: een kat, Bella
    Mensen beschrijven mij als: rustig, slim en 'wijs', maar ook soms een beetje gek.
    Mensen herkennen mij aan: ik heb geen idee eigenlijk...
    Over 10 jaar hoop ik: ik weet niet wat ik dan doe, ik laat het op me afkomen :)
    Wat maakt mij gelukkig?: gezelligheid, chille avondjes, familie en vrienden! en feestdagen zoals sinterklaas en kerst. de winter.
    Niet boeiend maar mischien wel leuk om te weten: ik hou van mode en ik vind het best belangrijk om er leuk uit te zien :)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Naam:Carolien van den bosch
    Leeftijd:16 jaartjes
    School/werk:momenteel MBO eerste jaartje opleiding: Maatschappelijke zorg, werk in een Grieksrestaurant als serveerster.
    Wat ik later wil worden:Styliste
    Sport: geen beetje jammer maar helaas :$
    Mijn hobby's zijn:Bloggen, slapen, kleding
    Wat is je lievelings eten?:Dan moet ik toch wel zeggen: lastig ik hou toch zoveel van eten !
    Huisdieren: helaas geen al had ik het graag gewild
    Mensen beschrijven mij als:spontaan gezellig blij
    Mensen herkennen mij aan: een hele goede vraag ik zou het niet weten
    Over 10 jaar hoop ik: niks, ik kijk niet zover vooruit, bang dat het tegenvalt
    Wat maakt mij gelukkig?: mijn lieve vriend

    Wat vind je van dit idee? echt superleuk! vond het helemaal leuk toen ik het las
    Herken je die nieuwsgierigheid naar jouw lezers?ik ben daar nog niet lang genoeg blogger voor met me 1dag blog haha ! maar ik kan het me wel voorstellen :)

    groetjes xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Naam: Demi
    Leeftijd: 18 jaartjes oud
    School/werk: Op dit moment volg ik een MBO 4 opleiding (vormgeving ruimtelijke presentstie en communicatie) in de richting(stand winkel en decorvormgeving) lekker creatief dus.... :) Als bijbntje sta ik elke zaterdag op de markt , ik sta achter een bloemenkraam en heb hier veel plezier in :D
    Wat ik later wil worden: Daar ben ik dus ng steeds niet overuit hihi.. in ieder geval iets lekker creatiefs
    Sport: Ik heb Jaren lang geturnd daarna heb ik even op trampoline springen en atletiek gezeten.. op dit moment doe ik eigenlijk niet zoveel , wel probeer ik 1 x in de week te gaan zwemmen (baantjes trekken met een vriendin.)
    Mijn hobby's zijn: Als mensen daar naar vragen weet ik eigenlijk niet zo goed wat ik moet zeggen , maar ik vind ht eigenlijk wel leuk om lekker creatief bezig te zijn of gewoon gezellig met vrienden af te spreken.
    Wat is je lievelings eten?: shoarmaa met heeeeel veel knofloof saus jummm:)
    Huisdieren: geen
    Mensen beschrijven mij als:veel mensen als een rustig meisje .. : maar vrienden vaak als lekker gek en vaak druk
    twee uiterste
    Mensen herkennen mij aan: ik zou het niet weten:S
    Over 10 jaar hoop ik: dat ik leuk een eigen huisje heb, een leuke baan, man/vriend en kinderen ... Happy familiy
    Wat maakt mij gelukkig?: mijn vrienden .. en gewoon de kleine mooie momenten in het leven.
    Niet boeiend maar mischien wel leuk om te weten: - kan ik op dit moment even nit bedenken


    Wat vind je van dit idee? superleuk idee, zo leer je je bezoekers echt kennen
    Herken je die nieuwsgierigheid naar jouw lezers? ja soms zou ik wel weten wie nou echt de personen zijn die mijn blog lezen

    xx
    www.mivieda.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Haha! Leuk, ik volg je blog nog maar net, maar vul hem toch lekker in :P

    Naam: Judith
    Leeftijd: 17
    School/werk: Op het moment doe ik een uitwisselingsjaar in Zweden, waar ik in het één a laatste jaar zit van de middelbare school, qua leeftijd is dat 6VWO, maar qua niveau meer 4/5HAVO. Daar doe ik het muziekprogramma. In Nederland heb ik de middelbare school al afgerond.
    Wat ik later wil worden: Géén idee. Werkelijk waar. Ik heb wel besloten dat ik als ik terug kom Kunst, Cultuur en Media wil studeren aan de RUG, maar wat ik er mee wil worden. Al sla je me dood!
    Sport: Op het moment dans ik twee keer in de week (Modern en Jazz), maar dat is vrij nieuw voor mij, heb hiervoor een aantal jaar geleden wel ballet gedaan, maar mijn échte sport is toch eigenlijk wel circus. Met acrobatiek, jongleren, eenwieleren, alles erop en eraan. Maar dat kan ik hier jammer genoeg niet beoefenen.
    Mijn hobby's zijn: Circus, onder andere, verder luister ik graag naar muziek en ik ben ook niet weg van een beetje muziek maken. Ik leer nu gitaar en speel al 4 jaar piano. Ook zing ik graag. Daarnaast vind ik het ook leuk om te schrijven. Voor mijn blog en ook gewoon voor mezelf. Ook behoort Zweeds leren sinds kort tot mijn hobby!
    Wat is je lievelings eten?: Prei-stamppot. Jajemen! Typisch familie gerecht, dat ik wel mis nu ik zo ver weg zit :P Daarnaast hou ik natuurlijk ook van het standaard favoriete voedsel. Taco's, pasta, patatjes, enz.
    Huisdieren: In Nederland heb ik een kat genaamd Simba, in Zweden een kat genaamd Selma en in Nederland gaat mijn gezin binnenkort nog een kat aanschaffen.
    Mensen beschrijven mij als: Hyperactief, maar heel gezellig en meestal als ik ze vertel dat ik een klas heb overgeslagen op de basisschool zeggen ze ook dat ik inderdaad heel pienter ben.
    Mensen herkennen mij aan: Tja, dat is een goede... Mijn lach misschien? Het liefst lach ik de hele dag door!
    Over 10 jaar hoop ik: Geen idee... Ik ben eigenlijk heel slecht in de toekomst kijken. Ik kijk ongeveer een jaar vooruit en dan zien we wel weer. Misschien studeer ik nog wel (eeuwige student?), misschien ben ik heel rijk met een zakelijke baan, misschien heb ik het gemaakt als supermodel. Wie weet.
    Wat maakt mij gelukkig?: Vrij veel dingen eigenlijk. Muziek, positieve reacties van mensen op van alles en nog wat en soms als ik in de bus zit, denk ik: goh, wat ben ik toch eigenlijk gelukkig dat ik hier in Zweden ben en zoveel goede vrienden heb en dat alles zo goed gaat!
    Niet boeiend maar mischien wel leuk om te weten: ik heb een enorme Griekse voet (google maar even xD). Oké. Uhm, tja, wat is nog meer leuk om te weten.

    En ik vind het een superleuk idee! Wil ook altijd weten wat er achter bezoekers zit ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hahaha, same here! Ik ga hem ook invullen. (:
    Naam: Leonie
    Leeftijd: 15
    School/werk:5VWO
    Wat ik later wil worden: ik heb echt nog geen idee hahaha
    Sport: turnen
    Mijn hobby's zijn: turnen, bloggen, (eten (: )
    Wat is je lievelings eten?: pizza! definitely (:
    Huisdieren: 2 konijntjes jaja
    Mensen beschrijven mij als:haha, werkelijk geen idee! ;p
    Mensen herkennen mij aan: ? weet ik ook niet echt sorry.
    Over 10 jaar hoop ik: heeel gelukkig te zijn, en stiekem hoop ik ook wel in amerika te wonen
    Wat maakt mij gelukkig?: allerlei kleine dingen maken mijn dag altijd goed! zoals een liedje, mijn vrienden, en vast nog wel heel veel dingen maar die weet ik zo snel niet op te noemen,. (:

    Leuke tag! liefs

    BeantwoordenVerwijderen