Ik hou van nieuwe linkjes

Het is zondag.
Dat betekend normaal gesproken dat ik weer een nieuw interview online gooi.
Ja ik gooi ze online.
Alleen deze keer niet.
Benieuwd wat het alternatief is?
Tipje van de sluier: Jullie vinden dit vast 1 van de leukste dingen wat er is Spammen.


Aan de ene kant vind ik het jammer dat ik voor deze week geen interview heb kunnen inplannen, juist omdat ik nu zo'n kick heb dat ik nieuwer dan nieuwere blogs wil ontdekken, bekijken en wil lezen.
Voor diegene die dit ook jammer vinden en ook wel eens aan een interview willen meewerken kun je je opgeven!
Dit is het vernieuwde interview met nieuwe en andere vragen, dus ook als je dit al eens in het verleden  gedaan hebt mag je je als nog opgeven, dat is alleen maar leuk!
Klik hier om je op te geven voor een interview!

Ik zie de laatste tijd weer heel veel reacties voorbij komen waarbij de link van hun blog erbij gepost wordt.
Dit vind ik over het algemeen niet zo fijn, het lijkt namelijk net ( wat mischien wel zo is ) dat je een reactie post om je blog te kunnen te promoten.
Nee dit vind ik niet fijn.
Ik verwijder dan 10 van de 9 keren die reacties, mits er in het artikel vermeld staat dat dit de bedoeling is.

Omdat jullie en ik zelf het ook altijd leuk vind om te doen vind ik het wel weer tijd voor een post je blog artikeltje.
Dus, wil jij graag je link hier achter laten?
Dan kan dat!
Vertel wat voor blog jij hebt en wat jouw blog zo leuk en of uniek van de andere maakt.
En vergeet natuurlijk niet de link naar je blog te plaatsen.

Ik ben benieuwd naar jullie blogs want zoals ik al zei ben ik heel erg op zoek naar nieuwe blogs!

Even een klein vraagje:
Wat doe jij als iemand zo maar een link van een blog in een reactie zet terwijl jij dat liever niet hebt?
Laat je die dan staan, spreek je diegene er op aan of verwijder je de reactie?

Enjoy & Post je blog! 

22 opmerkingen

  1. Ik pas de reactie altijd aan. De reactie blijft dan, maar de link gaat eruit :)

    http://truecoloursofbeauty.nl

    Mijn blog over beauty en meer! Binnenkort zullen er wat dingen gaan veranderen en komen er veel nieuwe rubrieken en ideeën langs waar ik eerder nooit de tijd voor had gehad! Ik zou het erg leuk vinden als je een kijkje komt nemen en me laat weten wat je ervan vindt :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk!! Mijn blog is www.MySuperSweetLife.com
    Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mijn blog is http://myplekopdieweb.blogspot.com

    Ik heb ook vaak dat de linkjes in het tekstvlak komen te staan terwijl ik echt wel een apart vakje daarvoor heb. Tot nu toe heb ik het hierbij gelaten maar ik denk dat ik later daar op een vriendelijke manier eens zal op reageren in de zin van dat ik daar een apart vak voor heb.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. http://writtenmemories14.blogspot.nl/2012/10/life-of-roxanne-1_6.html

    Ik heb een blog met vooral schrijfsels, maar de laatste tijd post ik ook wat meer andere dingen!

    Ik vind het wel vervelend dat mensen hun blog in een reactie zetten, maar ik laat hem meestal wel staan. Misschien ga ik ze binnenkort wel verwijderen.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. http://passionist-a.blogspot.com/ Dat is mijn blog over van alles en nog wat :)
    Ik vind het niet heel fijn als mensen hun link onderin de reactie zetten maar verwijderen doe ik niet, ze moeten het maar zelf weten haha.
    Ik heb me ook opgegeven voor een interview!
    Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  6. www.fashiontigerr.blogspot.com blog over fashion, beauty en beetje lifstyle & foto's

    BeantwoordenVerwijderen
  7. www.fashionbymariette.blogspot.com
    Een blog over fashion, lifestyle en beauty :).

    Liefs, Mariette
    PS. Er lopen nu 2 super gave winacties!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Simoonsel.tk

    Ik post veel over Lifestyle en beauty. Ik zou het leuk vinden als je een kijkje nam ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  9. http://swallowsandbows.blogspot.nl/

    Dan post ik hem ook maar, haha.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. www.the-perfect-things.blogspot.nl

    superleuk dat je dit doet!;)

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Leuk idee!

    Mijn blog gaat over alles wat mij interesseert, dat gaat van muziek naar beauty naar cupcakerecepten. Van alles eigenlijk wel wat!

    jesuiscynthia.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hee! Leuk idee :) Mijn blog is red--sonja.blogspot.com en gaat voornamelijk over mijn outfits. Ook laat ik inspiratie posts zien, posts over mijn leven, Caro Emerald, e.d.

    Meestal laat ik linkjes gewoon staan, maar als ze echt storend zijn als in meerdere keren herhaald of geen enkele reactie t.a.v. mijn post of alleen "Leuk!" en dan een verhaal over hun blog dan verwijder ik ze. Ik zou ze liever eigenlijk aanpassen en de link weghalen, maar ik heb geen idee hoe dat moet. Iemand?!

    XX

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Helemaal mee eens, bij mij gebeurt dit ook nog vaak genoeg! Meestal laat ik ze gewoon staan, maar als iemand heel vaak gaat spammen op een artikel dan verwijder ik ze vaak wel.

    http://dutch-beauty.blogspot.nl/

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Leuk idee! moet ik misschien ook maar eens doen!

    crazyblondeambition.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Mijn blog is http://vanillalooks.net, die run ik samen met 2 andere meiden. Ik vind dat onze blog uniek is omdat we 3 totaal verschillende meiden zijn met een aantal overeenkomende interesses, en daar schrijven we over. Beauty, Lifestyle, Fashion & Food :)

    BeantwoordenVerwijderen
  16. www.jill-who.blogspot.nl
    Over eigenlijk alles wat ik leuk vind !

    BeantwoordenVerwijderen
  17. http://peanutbuttermakeuptime.blogspot.com :D

    BeantwoordenVerwijderen