Inspiration | Nails

Ik vind het wel weer eens tijd voor een inspiratie artikeltje.
Omdat ik het heerlijk vind om op We heart it rond te neuzen en dan vooral naar alle mooie nagel disign, heb ik voor deze inspiratie post weer een aantal mooie uitgezocht.
Kijk je mee?

Het is alweer een tijdje geleden dat ik een inspiratie post heb gemaakt.
Vandaar maar weer eens een leuke inspiratie post voor vandaag.
Heerlijk toch om al die mooie inspirerende nailarts te zien?
Enjoy!


Het kan zó simpel maar ook zó moeilijk zijn!
Het verschil tussen de laatste met die leuke en simpele dots of ombre nail art met de sterretjes.
Ik denk dat het verschil moet er wezen blijkbaar!

Mijn handen beginnen te jeuken om weer is iets nieuws te proberen.
Wat vinden jullie de leukste nail art van deze boven staande plaatjes?
Welke nail art zou jij graag willen proberen op jouw nagels?
En wat vinden jullie van deze inspiratie post?

Love && Enjoy 

5 opmerkingen