Interview | Meet Delphine

Vandaag is het zondag.
Dit betekend dat ik weer een interview voor jullie heb klaar staan.
Benieuwd wie Delphine is en waar zij over blogt?
Lees dan gauw verder!

De interviews staan op dit moment even op een laag pitje.
Dit omdat de aanmeldingen een beetje op zijn.
Maar toch hoop ik dat er nog genoeg meiden zijn die zich op willen geven voor het Vernieuwde interview!
Ook als je al eens een interview heb gedaan kan je je nogmaals op geven, alleen maar leuk toch je blog promoten?
Geef je hier op voor het vernieuwde interview!

Deze week heb ik Delphine mogen interviewen.
Delphine haar blog volg ik al een tijdje, ik vond het dan ook leuk dat zij zich op gaf voor een interview!
Vandaag show ik jullie het resultaat. Benieuwd?


About Delphine her self:
Hoe heet je , en hoe oud ben je?
Mijn naam is Delphine en ik word op 16 oktober alweer 20 jaartjes oud.

Wat voor school/opleiding/werk doe je?
Ik zit momenteel in mijn laatste jaar bachelor in de toegepaste psychologie. Hier in België duren bachelor opleidingen slechts  3 jaar maar ik weet dat dit in Nederland een stukje anders is en dat het er daar 4 zijn. Ik loop momenteel stage als leerlingbegeleider/zorgcoördinator op een basisschool in de buurt en zou dit later heel graag als werk willen doen. Ik begeleid kinderen met leerproblemen/stoornissen, volg deze op en probeer ook zo snel mogelijk problemen te detecteren.

Wie is jou voorbeeld?
Goh, dat is een beetje een moeilijke vraag. Ik heb niet echt iemand waar ik overdreven naar op kijk of iemand waar ik ongelofelijk fan van ben. Ik denk dat ik die leeftijd al wat voorbij ben. Ik probeer gewoon uit mijzelf het beste te halen.

Naar wie en wat voor muziek luister je graag?
Ik luister het liefst naar techno, electro, r&b en hiphop. Ook commerciële liedjes krijgen mijn aandacht te pakken. Mijn favoriete liedje van dit moment is Gangnam Style van Psy, gewoon omdat het zo grappig is. Maar dit verandert zo vaak bij mij, het hangt er vooral af van wat ik vaak te horen krijg op de radio.

Wat doe je graag in je vrije tijd?
In mijn vrije tijd ga ik vaak shoppen of wandelen. ’s Winters hou ik er ook wel van om eens aan het bakken te slagen zoals cupcakes of pannenkoeken. Ook ga ik af en toe wel eens uit naar een discotheek. Naar de cinema gaan kan mij vooral in de winter ook wel bekoren.

Wat waar met wie en wat zie jij jezelf over 10 jaar doen?
Over 10 jaar zie ik mij lekker werken met kindjes op een basisschooltje of misschien zelfs een middelbare school. Ik woon ondertussen al samen met mijn vriend en zal ook een kindje hebben , of zelf 2. Waarschijnlijk ben ik dan ook al getrouwd. Ik zal nog steeds in Oost-Vlaanderen wonen maar niet meer in de stad, eerder op den buiten.

Wat is jou levensmotto?
Carpe Diem!

About Myplekopdieweb: 
Waarom ben jij een blog gestart?
Ik heb al heel lang een ware obsessie met make-up. Vroeger ben ik met make-up gestart omdat ik het op blogs voorbij zag komen. Ik leerde van anderen en de dag van vandaag probeer ik ook mijn tips en trics met anderen te delen.

Hoe ben je op de naam van jou blog gekomen?
Myplekopdieweb is Afrikaans voor mijn plekje op het web. Mijn blog is uiteraard een stukje van mijzelf wat ik op het internet zet. En Afrikaans omdat ik gewoon van het land houd.

Waar gaat jou blog voornamelijk over?
Mijn blog gaat vooral over make-up en lifestyle, al probeer ik er ook wel eens een beetje fashion tussen te steken.

Hoelang ben jij al aan het bloggen geslagen?
Ik denk dat ik met Myplekopdieweb nu toch al ruim een jaar bezig ben. Daarvoor had ik al enkele andere blogs maar toen hield ik het nooit zo lang vol om te blijven bloggen.

Wat vind jij het leukste aan het bloggen?
Vooral de reacties van de lezeressen vind ik zeer fijn. De reacties zijn ook een soort van drijfveer voor mij. Ook het zien van mijn volgersaantallen zorgen ervoor dat ik blijf doorgaan, ik kan namelijk niet deze meisjes teleurstellen, toch?

Wat voor posten vind jij zelf het leukste om te schrijven en waarom?
Ik vind het leuk om persoonlijke posts te schrijven omdat deze zeer makkelijk te schrijven zijn, je kan vanalles vertellen en hoeft je niet in te houden. Ook make-up looks vind ik leuk om te schrijven.

Hoeveel uurtjes besteed jij wekelijks aan je blog?
Ik denk zo’n 20 uurtjes per week. Dit hangt vooral af ofdat ik reeds heb op voorhand zitten inplannen of niet. Vooral in het foto’s maken en bewerken kruipt zeer veel tijd. Het schrijven zelf gaat bij mij nog vrij vlotjes.

Op welke post je ben je zelf heel trots?
Ik heb niet echt 1 post. Ik ben het meest trots op de posts waarbij de foto’s echt heel goed gelukt zijn. Daar kan ik vooral over fier zijn en al zeker wanneer dit ook opgemerkt wordt door bezoeksters.

Waar haal jij je inspiratie vandaan?
Het merendeel van mijn inspiratie komt van andere blogs of van youtube. Daar zie ik mooie looks die ik graag namaak maar dan met een eigen touch. Ook kijk ik daar naar welke producten ik mij zou aanschaffen.

Hoevaak keer per week probeer jij een nieuwe post te plaatsen?
Ik probeer dagelijks een nieuwe post te plaatsen. De laatste maand heb ik het wat verwaarloosd door de start van het nieuwe academiejaar en de stage die nogal zwaar is. Ik was nogal vermoeid en had niet echt fut om nog te bloggen. Nu ben ik alweer een weekje bezig, ik heb ook een pak producten die ik nog moet reviewen en looks ermee moet maken dus nog genoeg om over te schrijven!

Wat is een hoogtepunt in jouw blog carriere en wil je die met ons delen?
Een hoogtepunt van mijn blogcarriëre was toen ik een pakket ontving zonder dat ik van iets wist. Ik had niks besteld of gewonnen of wat dan ook maar toch kreeg ik wat opgestuurd. Dit was echt een heel fijne ervaring en ook de producten waren, voor mij, niet van de goedkoopste dus dit was zeker een heel fijne ervaring.

Wat is een site/blog waar jij erg tegen op kijkt en waar je dus grote fan van bent? En waarom?
Ik vind de site van Vera Camilla echt top, zij is voor mij echt een voorbeeld. Ze maakt echt de meest prachtige productfoto’s en ook haar artikelen zijn vlot en duidelijk geschreven. Haar filmpjes zijn steeds van goede kwaliteit en Vera op zich is zo spontaan in haar filmpjes.

Wat is de leukste reactie die je ooit van een volger hebt gehad en van wie kreeg je die reactie?
Ik krijg de laatste tijd vaak te horen dat ik een leuke blog heb en dat doet voor mij echt heel veel deugd. Teken dat mijn werk ook beloond wordt.

Wat hoop jij over een aantal jaar te hebben bereikt met je blog? Bijv: Wil je mischien ooit nog is die ene acteur interviewen, of een webshop openen en of zo veel volgers te hebben ect.
Ik hoop ooit de grens van 100 bloglovinvolgers te overschrijden. Dat zou echt een hele ervaring zijn.

Ben je te volgen op social media?
Je kan mij volgen op twitter @Delphi_Licious.

Wat is jou tip aan je volgers?
Blijf doorgaan als bloggen echt een passie voor je is.

Wat is de link naar jou blog?

Zijn je verwachtingen aan dit interview uitgekomen? En heb je nog ideen voor het volgende interview of heb je nog tips?
Ik vond het een fijn interview, er is een grote diversiteit aan vragen waardoor het niet verveelt, niet voor in te vullen en ook om te lezen.

Wat vind je van mijn blog? Heb je nog tips/ideen voor artikelen?
Ik vind je blog heel leuk, je schrijft fijn en ook de lay-out spreekt mij aan. Doe zo verder!`

Ik wil Delphine bedanken voor het invullen van dit interview.
Nogmaals, ik vind het heel leuk dat je hier aan mee wilde werken!
Voor de rest vind ik dat je hele leuke artikelen maak die ik zo veel mogelijk lees.
Ga zo door!

Kende jullie de blog van Delphine al?
Heb jij je al eens opgegeven voor een interview?

Love && Enjoy 




2 opmerkingen