Muziek top 5 week 43

De vakantie zit er na vandaag voor mij alweer op.
Het weekend staat weer voor de deur en daarna begint het ´echte´ leven weer.
Dit betekend overigens ook dat ik weer een geheel nieuwe top 5 voor jullie heb klaar staan.
Luisteren jullie mee?


Ik moet wel toegeven dat ik iets minder muziek heb geluisterd tijdens een vakantie dan normaal maar als nog heb ik genoten van de muziek die ik deze week heb beluisterd.
Deze week weer een heerlijke top 5 die ik aan jullie wil presenteren.
Enjoy!

#1; Usher - twisted


#2; Leona Lewis - Trouble

#3; Nino ft Edsilia Rombley - Boven De Horizon 

#4; Savannah Outen - Fairytales  

#5; Nicki Minaj ft Chris Brown - Right By My Side 

Zo dat was hem weer voor deze week!
En vooral die Twisted die staat op repeat, zo lekker!

Wat vind je van deze top 5?
En welk nummer heb jij deze week veel geluisterd?

Love && Enjoy 

2 opmerkingen

  1. Dat eerste nummer ken ik niet en ben er wel benieuwd naar, ik ga hem zo luisteren.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuke liedjes, ik kende ze allemaal al. Het laatste liedje van nicki en justin vind ik ook best leuk :)

    BeantwoordenVerwijderen