Tag | A Little personal

Een blog lezen vind ik leuk, ik maak dan ook dagelijks mijn ´blog lees´ rondje.
Toen ik van de week even een stop maakte op de blog van Darcy zag ik dat zij een tag online had gezet.
Het leuke aan tags vind ik dat je weer iets meer over diegene die achter de blog zit te weten komt.
Aangezien het alweer een tijdje geleden is dat ik een tag heb ingevuld en na het lezen van deze tag het bij mij begon te kriebelen, heb ik hem voor jullie ingevuld.
Lezen jullie mee?

Omdat dit een vrij persoonlijke tag is en ik toch nog wel iets prive wil houden heb ik er een aantal weg gelaten. Dit omdat ik het niet nodig vond om dit zo in het openbaar met jullie te delen. Er is tenslotte nog wel een grens. 
Als je dan toch nog een vraag hebt waar je eigenlijk nog wel een antwoord op wilt maar deze hier of tussen de andere tags niet tussen staat, kun je de natuurlijk altijd stellen door een comment achter te laten, een tweet of een mail te sturen. 
Laten we gauw beginnen!

Waar ben je op dit moment aan verslaafd?
Op dit moment ben ik nog steeds verslaafd aan nagellak. 
Ik heb deze week ook weer iets te veel nieuwe nagellakjes gekocht en mijn bak past bijna niet meer dicht. Het is best zonde dat ik hier zo veel geld aan verdoe aangezien ik de helft nog nooit gedragen heb.
Het is zo jammer dat ze het allemaal zo ontzettend leuk maken!

En wat eten betreft, deze tijd van het jaar wanneer de schappen gevuld liggen met pepernoten is niet goed voor mij. Ik vind pepernoten zooooo lekker!
Wat voor muziek vind je het leukst?
Zo als jullie wel weten ben ik gek op het luisteren naar muziek en doe ik dit het liefst de hele dag. 
Of het nou Beyonce, The script ( waar ik deze week veel naar geluisterd heb ), Emeli Sandé of bijvoorbeeld waylon is dat maakt niet uit.
R&B en hip hop is toch wel iets waar ik het liefst naar luister. Maar als je aan komt zitten met een lekker dance nummer vind ik het ook best. 
Zolang er maar een beetje een goeie beat en of tekst in zit vind ik het al goed! 

Welke celeb of BN’er vind jij knap?
Ik heb niet echt een Bn'er of een celeb waarvan ik bijna  zou flauw vallen, maar Darryl vind ik niet vervelend om naar te kijken. Zo lief!

Waar heb je een haat-liefde verhouding mee?
Op dit moment heb ik een haat liefde verhouding met mijn haar. Dit omdat ik naar de kapper moet maar de lengte zo als het nu is wel weer leuk vind. Maar aan de andere kant het ziet er niet uit en als ik wil trek ik zo een pluk haar uit mijn kop.. Ja mijn haar is op dit moment mijn haat-liefde verhouding. 
Ohja en Eye-liner die nog steeds niet van harte lukt is ook wel iets die bij mijn haat-liefdes verhoudingen thuis hoort. 
Daar moet ik echt nog eens goed mee oefenen, want zo'n mooi strak en RECHT lijntje is toch wel heel mooi!


Beste mode-accessoire?
Dit is een vraag waar ik niet echt een antwoord voor heb, dit omdat ik niet echt een mode meisje ben. Wel draag ik elke dag een horloge omdat ik zonder horloge gewoon gek word. Dus als we dat als mode accessoire kunnen beschouwen heb ik toch een antwoord. 

Hoe zie je jezelf het liefst later?
Als ik eerlijk ben heb ik nog geen idee wat ik het liefst later wil.
Sowieso hoop ik een eigen huisje te hebben en mischien ook wel een leuke en lieve vriend.
Wat mijn baan en of school betreft, dat is mij echt een raadsel omdat ik niet weet wat ik als ik over anderhalf jaar klaar ben wil gaan doen.. 

Heb je ergens spijt van?
Of ik ergens spijt van heb?
Nee, ik heb niet echt ergens spijt van wat ik nu zo 1,2,3 kan opnoemen eigenlijk. 

Hoe ben je op je blognaam gekomen?
Aan deze blognaam ben ik gekomen door hoe mijn ouders mij vroeger altijd noemde.
Niet omdat dit mijn naam is, ja Fleur is mijn naam maar La bella niet.
Ik was Lifestyle and Art zat en wilde iets wat dichter bij mij stond, toen heb ik jullie om hulp gevraagd en daar is La Bella Fleur uit gekomen. 


Wat wil je met je website bereiken?
Ik heb niet echt een doel wat ik met mijn blog wil bereiken.
Het is leuk dat ik mensen kan inspireren en hier ook reacties op krijg.
Het is leuk dat mensen mij mailen om advies, dit is al echt iets wat ik nooit had durven dromen dus dat heb ik in een jaar al bereikt.
Ik zou het echt heel gaaf vinden als ik hier mijn baan van zou kunnen maken en groot mee kan worden maar dat is alleen te doen als het er op aan komt. 
Tot die tijd blijft het een wat 'uit de hand gelopen' hobby en hoop ik hier nog heel lang mee te kunnen door gaan!

Weten veel mensen dat je blogt?
Ja, mijn ouders, het grootste deel van de familie en mijn vrienden weten er van. 
Meestal plaats ik ook wel eens een linkje op facebook waarna ik dan reacties krijg.
Zo ook laatst kwam er een collega naar mij toe dat ze door wat te googlen over de Hema de Musical op mijn blog terrecht kwam. 
Zelfs mijn Oma en Opa bekijken mijn blog wel eens en de volgende keer dat ik daar dan kom dan beginnen ze er ineens over. 
Zo leuk! 

Wat vind je van deze tag?
Ga je hem ook doen of heb je hem al gedaan?

Love && Enjoy 

3 opmerkingen