Nails | Catrice Million styles effect top coat

Het is alweer een paar weken geleden dat ik een artikeltje heb gemaakt waarin ik mijn nagels met een mooi kleurtje erop liet zien.
Vandaag wil ik daar verandering in brengen.
Want ik heb weer een leuke combinatie uitgeprobeerd die ik graag met jullie wil delen.
Benieuwd?
Ik ben de afgelopen week met 'blote' of 'naked' nails door het leven gegaan.
Alleen een doorzichtige nail harderner heb ik opgehad.
Dit was hoog nodig nadat ik gel nailpolish had opgehad en mijn nagels daar door, nadat ik  het eraf had gehaald een beetje lelijk was geworden.
Nu een week verder zijn ze weer mooi en heb ik ze voorzien van een mooie combinatie.

De lakjes die ik hiervoor gebruikte zijn de 230 Clay-ton, My Hero en de C04 Shake it! Flake it van Catrice.
Over het Clayton, My Hero lakje hebben jullie mij wel al vaker gehoord, dit omdat ik het gewoon een heel mooi zacht kleurtje vind.
230 - Clay-ton, My Hero 
Deze keer heb ik er een nieuwe top coat overheen gedaan.
Ik was dit lakje al vaker voorbij gelopen in de schappen, deze keer heb ik hem dan toch eindelijk mee genomen. En ik ben blij!
Want hij maakt deze combinatie helemaal af.
Het is iets simpels maar toch ook weer niet iets wat heel saai is.
Zoals de titel al zegt is dit een lakje van de speciale effect top coats collectie van Catrice. 
En ik geef toe dit lakje geeft ook een echt special effect er aan toen.
Het resultaat:
C04 - Shake it! Flake it! 
Ik heb de basis kleur 2 keer gelakt, hij was dan na 2 lagen perfect dekkend.
De top coat heb ik uiteraard maar 1 laag gelakt, dit omdat het in 1 keer al genoeg glitters/flakies of hoe je ze ook noemt met zich mee geeft.

Iedere keer na dat ik een laag gelakt had heb ik ze onder mijn pas gekochte UV lamp gehouden.
Dit om te proberen of het dan ook sneller droog was. 
En ja, ik ben tevreden. Gewone lak kun je ook onder de UV lamp doen zo dat het sneller droogt, wel is hij dan nog wat plakkerig dus nog niet op en top droog. Maar toch het scheelt mij toch weer het 5 keer overnieuw doen omdat ik niet stil kan blijven zitten met natte nagels. 

Heb jij al een van deze special effect top coats in je stash toegevoegd?
Wat vind je van deze combinatie?

Love && Enjoy 




8 opmerkingen