Trind | Verzorg je handen met Trind & Aanbieding

Trind, daar heb ik het al vaker over gehad.
Toch heb ik het vandaag er weer een keertje over.
Want ze hebben weer een leuke actie klaar staan.
En die actie die deel ik graag met de Trind-liefhebsters!
Benieuwd wat Trind nieuw heeft en waar voor de aanbieding geld?
Lees dan gauw verder!
Het verzorgen van je handen in deze koude en komende koude tijden is een must.
Ze worden koud, droog en voelen niet meer zacht aan.
Om deze reden en natuurlijk nog wel meer redenen is het gewoon must om een goede handcreme in huis te hebben.

Nu bestaan er heel veel verschillende soorten handcremés.
Hema, Herome, Etos en ga zo maar door.
Maar allemaal hebben ze wel iets anders waar zij voor zijn gemaakt.
De meeste cremes zijn eigenlijk in de meeste gevallen voor de buitenkant van je huid ontworpen. Logisch want alleen de buiten kant zie je.
Maar de buiten kant word wel ruw, krijgt rimpels maar van binnen gebeurt er ook genoeg.

Om onder andere die reden wil ik het hebben over een Trind handcreme.
Trind staat over het algemeen bekend om haar verzorgende lakjes voor je nagels, maar ook voor de handen hebben zij genoeg mooie en fijn producten in het schap staan.
Zo ook dus een handcreme die de binnen kant én de buitenkant van je handen 'repareert' om het zo maar even te zeggen.

Ik heb het over de Trind repair handcreme.
Hier even wat informatie over het product zelf: 
''De unieke Trind Duo-Liposomen technologie brengt vochtinbrengende bestanddelen tot diep in de huid en zorgt ervoor dat het vocht veel langer in de huid wordt vastgehouden. Duo liposomen bevatten tevens de essentiële vetzuren alpha-linoleenzuur en linoleenzuur die belangrijk zijn voor de opbouw van nieuwe huidcellen. Het vitamine A, C en E complex beschermt de huid tegen vroegtijdige veroudering als gevolg van invloeden van buitenaf.'' 
Dit alle zorgt er voor dat jouw handen er nog jonger uit zien en zachter aanvoelen. 

Ik ben zelf erg nieuwsgierig naar dit product.
Want zoals jullie mischien nog wel weten ben ik sinds mijn verjaardag in het bezit van een Herome handcreme, nu ik dit product vaker heb gebruikt ben ik er wel achte gekomen dat dit een soort van plakkerig/vetterig laagje achter laat. Ik ben iemand die dat al heel gauw vies vind..
Als dit Trind product dit dan niet doet, zou dat heel fijn zijn!

Het leukste van alles is dat er een speciaal Trind Hand Repair Duopack beschikbaar is, dit is voor een speciale actie prijs van maar €12,95. Dit houd in dat het dan 2 voor de prijs van 1 is!
Is dat niet even leuk?
Dit product kun je onder andere vinden bij de Douglas, Dio drogisterij , Etos en de DA.

Ik zou zeggen pak je regenjas spring op de fiets en race naar de drogisterij bij jou in de buurt en scoor een duopack! 

Gebruik jij wel eens een Trind product?
Wat vind je van deze actie?
Love && Enjoy 










3 opmerkingen

  1. Goede aanbieding, direct eventjes kijken! XO

    p.s. op mijn blog valt €25,- shop tegoed te winnen! klik hier!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Trind is zó fijn ! Ik las je reactie, maar op mijn blog staan nu veel tips. ;d misschien heb je daar al wat aan !

    BeantwoordenVerwijderen