Films | In de bioscoop gezien.

In deze afgelopen 2 maanden ben ik gek veel voor mijn doen naar de bioscoop geweest.
Wel drie keer.
De een denkt, wauw das weinig maar ik denk wauw das veel!
Benieuwd naar welke films ik ben geweest en wat ik er van vond?
Lees dan gauw verder.
In de afgelopen 2 maanden ben ik maar liefst 3 keer naar de film geweest.
Het is niet zo dat ik nooit een film kijk, tuurlijk ik kijk ook wel eens films.
Maar meestal pas wanneer ze op dvd te krijgen zijn.
Deze keren niet en ben ik dus naar de bioscoop geweest.

De eerste film waar ik in deze 2 maanden heen ben geweest is de film Skyfall.
Ik denk dat als je het over die film hebt dat de meeste dan gelijk aan James Bond denken.
Uiteraard is dit meer dan logisch omdat het om James Bond draait.
Ik ging hier heen met een paar mensen van school.
Niet omdat ik die film nou perse moest zien maar meer omdat ik gewoon mee ging.
Ik zeg je de hele zaal zat vol en ik vond hem eigenlijk helemaal niet leuk.
Maar goed, jullie weten nu waarschijnlijk wel wat ik van deze film vond.
De film ging over James Bond die bij een bedrijf of hoe je zo iets noemt werkt en die de 'slechterik' moet uitschakelen terwijl hij van alle kanten wordt tegen gewerkt.
Zal James Bond dit weer overleven.....?
Trailer Skyfall:
De film waar ik een paar weken later heen ging beviel mij veel meer dan Skyfall.
Dit was namelijk de film Alles is familie.
Een heerlijke nederlandse film met geweldige nederlandse acteurs.
Ik geloof dat heel BN land hier in heeft meegespeeld.
Gewoon zo veel bekende nederlanders in 1 film.
Een heerlijke film om naar te kijken.
Met héél veel lach momenten maar ook serieuze momenten waar je soms even heel hard bij moet slikken.
Het gaat voornamelijk over 1 stel die graag een kindje willen waarbij het niet lukt. Als ze de oplossing vinden die zij graag daar voor willen komt er hulp uit verschillende gekke hoeken.
Deze film is zeker een aanrader!
Trailer Alles is familie:
De laatste film daar ben ik afgelopen weekend heen geweest.
Dit was de film De groeten van Mike.
Weer een nederlandse film.
Het lijkt een hele kinderlijke film, de film is ook voornamelijk voor kinderen gemaakt.
Ondanks dat werd het aanbevolen als familie film dus wilde wij daar ook wel heen.
En wat heb ik daar toch géén spijt van zeg!
De film verteld een verhaal van een jonge Mike die genezen is van Leukemie en die naar huis mag.
Alleen zijn moeder is alcohol verslaafd en komt hem op de dag dat hij eindelijk na zo'n lange tijd naar huis mag, niet op halen.
Omdat de verpleegster zich zorgen maakt omdat ze ook heel weinig in de tijd dat hij nog ziek was bij hem was, schakelt ze jeugdzorg in.
Maar Mike wilt helemaal niet weg bij zijn moeder en gaat bewijzen dat hij het wel kan; voor zich zelf zorgen. Hij haalt heel wat stunten uit maar en of het uiteindelijk nog goed komt?
Dat mag je zelf gaan bekijken!
Een mooie film met een heftig onderwerp om zeker aan te raden!
Trailer De groeten van Mike:

Kijk jij liever thuis op de bank of in de bioscoop naar een film?
En wat is jouw laatst bezochte film, wat vond je van die film?

Love && Enjoy

7 opmerkingen

  1. Die laatste film lijkt me echt gaaf! Die ga ik in mijn achterhoofd houden. Alles is familie vond ik ook echt gaaf! Skyfall heb ik niet gezien, omdat hij me ook niet zo leuk lijkt. Hou niet zo van die actie/schietfilms! Ik ben ook nog naar de hobbit geweest, ook echt een aanrader als je van dat genre houdt!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Alles is familie lijkt me echt leuk!
    Fijne kerstdagen! Love, Marloes.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Alles is familie lijkt me erg leuk :) Fijne kerstdagen!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik heb Alles is Familie gezien. Inderdaad een geweldige film! Vond Skyfall overigens ook leuk hoewel ik verder nooit een James Bond film gezien heb. Bedankt voor je reactie op m'n blog Fleur, alleen ik ben mijn vriend niet echt kwijt. ;)

    Hij heeft sinds een paar weken een smartphone en mijn blog daarover is dan ook grappig bedoeld. Alleen heb ik het dus blijkbaar iets te overtuigend geschreven, haha! Sorry!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuk! Alles is familie wil ik ook nog graag zien :) xx

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Skyfall heb ik ook gezien in de bios! Echt een leuke film! Andere twee films kan ik technisch niet zien omdat ik in Zweden zit :P
    Ik hou echt van de bios, maar vind het zo jammer dat het steeds duurder wordt... Vroeger kon je met tien euro wel uit en dan had je een kaartje en wat te eten, nu zit je al snel op twintig euro...

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ah, ik moet echt nog naar Skyfall. Alles is Familie wil ik ook erg graag nog zien!

    BeantwoordenVerwijderen