I Love... | Vanille hands met een toefje ice cream

Vanille is naar mijn mening de lekkerste smaak over heel de wereld die er is.
Vanille is er al in ijs , pudding, room, en vla vorm, naast deze producten heb je er natuurlijk nog veel meer.
Wisten jullie dat er ook hand en lip producten voor zijn?
Vandaag laat ik jullie mijn 2 nieuwste vanille aankoopjes zien.
Benieuwd?
Het ging zo, een kleine 2 weken geleden liet een vriendin een handcreme zien. Dit was een handcreme waar ik gelijk verliefd op was. 
Niet alleen omdat mijn handen er zo lekker zacht van werden maar meer om de geur.
Mijn handen roken na het gebruik van dit product namelijk naar witte chocolade en creme brulee. 
Witte Chocolade heeft alleen al een lekkere geur, maar dan nog de creme brulee erbij, dat maakt het wel helemaal af.
Ik was gelijk verkocht.
Nu ben ik deze week nog even gauw de Douglas in gerent, helaas was de geur die mijn vriendin had niet meer te koop maar heb ik wel een andere overheerlijke geur kunnen score..

Zoals je hier boven op de foto kunt zien en aan de titel wel kunt uitmaken is dit de vanille en ice cream geur.
Oh wat is dit lekker!

Zoals er op de tube en het potje te lezen valt zijn deze producten van het I love merk.
Nu moet ik eerlijk zeggen dat ik tot dat mijn vriendin met de hand creme aan kwam er totaal onbekend mee was. Ik wist niet van het bestaan.
Maar wat is dit een fijn merk zeg!
Mijn handen ruiken nu lekker en zijn ondanks de kou en na het gebruiken van de creme niet droog. 
Zo fijn met deze kou!


De handcream bestaat uit een witte creme, hij ruikt lekker en is goed uitsmeerbaar.
Ook belangerijk vind ik dat een handcream niet plakkerig blijft of langzaam intrekt, aan beide eisen voldoet deze handcreme. 
Ik ben heel tevreden over de hand creme.

Normaal ben ik helemaal niet zo van de Lippenbalsems, iets wat ik eigenlijk wel goed zou kunnen gebruiken omdat ik vaak droge lippen heb. Des ondanks gebruik ik ze dus te weinig. Maar toen ik zag dat ze ook een lippenbalsem in deze smaak hadden kon ik hem niet laten liggen. 
Deze smeert goed uit en blijft ook niet in hoopjes op je lip zitten (wat ik wel eens heb gehad toen ik wél een lippenbalsem gebruikte) en uiteraard blijft hij ook aardig lang zitten. 

Ik ben meer dan zo maar tevreden met de producten, voor deze producten samen was ik maar €9.00,- kwijt, niet duur voor deze kwaliteit.
De creme was €5,95,- en de lippenbalsem was €3.00, deze producten zijn te koop bij de Douglas. 
En bij de douglas verkopen ze nog heel wat meer variante, zo hebben ze bijvoorbeeld ook Strawberries & Milkshakes en Coconut & Cream. Voor meer info over de geuren/smaken of dit merk kun je hier klikken. 

Had jij al eens gehoord van dit merk?
Kende jij deze producten al, wat vind je er van?

Love && Enjoy  

Eigen foto's





3 opmerkingen

  1. Ooeh, die klinkt lekker! Ik heb tot nu toe nog geen I love... producten geprobeert, maar nu ik er steeds meer over hoor wordt ik wel erg benieuwd haha! Het klinkt allemaal zo goed & ziet er ook nog eens super leuk uit :) xx

    BeantwoordenVerwijderen