Lifestyle | Music at the moment.

Het is alweer een heel tijdje geleden dat ik een blogpost aan muziek heb besteed, muziek die ik op dit moment misschien wel iéts te vaak luister.
Die muziek, die albums en die artiesten die wil ik een plekje geven in deze blogpost.
Benieuwd naar wat voor muziek ik deze keer veel geluisterd heb?
Lees dan gauw verder!


Tot een paar maanden geleden deed ik het iedere week; Een muziek top 5 van die week.
Nu een paar maanden verder doe ik de niet meer, juist omdat er zo weinig variatie in zat.
Maar omdat ik dat niet meer doe betekend het niet dat ik gestopt ben met muziek luisteren, het tegenovergestelde juist. En die muziek, die liedjes of cd's waarvan ik denk 'ja die moet ik delen' die schrijf ik op mijn lijstje.
En dit lijstje, daar besteed ik vandaag aandacht aan.
Vandaag sinds lange tijd weer eens een blogpost over muziek.
Let's go!

Ik begin met een cd waar ik nu om precies 2 weken op verliefd ben. Ik kende deze band al langer als vandaag maar ben pas echt van hun muziek gaan houden sinds ik hun cd ben gaan luisteren.

Ik heb het over de band The Script. 
The script zullen de meeste net zoals ik zelf ook wel kennen van het The Hall Of Fame.
Maar, wat kunnen zij lekker zingen, wauw!
Deze cd bestaat uit 2 delen; een studio cd met de orginele versies en een cd met een aantal liedjes live. Heerlijk vind ik dat, lekker languit met de live versie door de speakers. Ik geniet er van.
Hier een van hun geweldige nummers.




Laatst werd mij een liedje aangeraden, dit liedje werd mij aangeraden na het posten van de blogpost van mijn opa. Dit was het liedje van Matt Simons, With you.
Ik ben letterlijk en figuurlijk als een blok gevallen voor dit liedje.
Zo'n heerlijk nummer. Like Like Like.


Dit is een nummer waarbij ik zin krijg om uit te gaan. Lekker vrolijk nummer een lekkere beat, heerlijk om hard op te zetten!


Het volgende nummer is van Sam Tsui & Kurt Schneider. Ik wist al dat die 2 een geweldige stem hebben, dat zij geweldige nummers op youtube plaatsen, maar deze mix van 2012 slaat voor mij wel alles.
Zo fijn, heerlijk om in 1 clip alles te hebben. Wil jij nog even terug blikken op het afgelopen jaar?
Dan is dit zeker een aanrader!

Dan heb ik nog een nummer, een nummer wat ik een tijdje helemaal plat heb gedraaid. Toen was het even over maar nu is hij er weer. Alleen dit keer wel in een andere versie. Een versie van een man in plaats van een vrouw, een versie met een gitaar in plaats van alle andere dingen. En je moet de hele clip af kijken om erachter te komen waarom ik deze zo geweldig vind. Kijk en heb plezier.
Een andere cd en zanger die ik tijden niet zo veel heb gedraaid is de nieuwste cd van Bruno mars.
Deze cd heeft iets van een soort ouderwets tintje, een beetje old school achtig maar toch ook weer juist helemaal niet. Ik kan niet uitleggen wat ik hoor en wat er door mij heen gaat als ik deze cd luister, wel weet ik dat ik er helemaal hieper van wordt. Gewoon omdat ik van zijn muziek hou. 
Hier een van die geweldige nummers.

Dit waren de nummers die ik voor jullie op mijn lijstje had staan, of eigenlijk bijna alle nummers.
Ik heb ze niet allemaal gedaan omdat deze post anders wel ietsje té lang wordt. 

Wat vinden jullie van deze nummers?
Welke nummers luister jij op dit moment keer op keer weer?

Maak jij al kans op een tas twv €24.95,-? 

Love && Enjoy 











4 opmerkingen

  1. Bruno Mars & The Script <3333 Ik luister op dit moment eigenlijk alleen carnavalsmuziek haha shame on me maar dit is de enige tijd in het jaar dat het kan! (ja het kan altijd maar nu is het er echt de tijd voor). Ik blijf toch een Limburger, die gek is op carnaval ;)

    Liefs, Esmée

    BeantwoordenVerwijderen
  2. leuke liedjes allemaal ! Ik vind die mix van 2012 ook gaaf :D

    BeantwoordenVerwijderen
  3. The Script is gooeehooed! De andere liedjes zijn ook leuk. <3

    BeantwoordenVerwijderen