Winactie | En de winnaar is...

Een week geleden, ja vandaag precies een week geleden poste ik om 12 uur, ja ook precies nu en dan dus een week terug, een blogpost mét winactie.
Die winactie kan ik uitroepen tot een groot succes.
Bij een winactie hoort een gelukkige winnaar en om dit even goed af te sluiten maak ik vandaag de winnaar bekend.
Benieuwd of jij gewonnen hebt?

In totaal deden er precies 20 enthousiaste meiden mee na het zien van de tassen van Seasonbags.nl.
Zo leuk en zo enthousiast!
Nu heb ik al die 20 namen in de name picker gegooid.
En uit die name picker is 1 gelukkige winnaar gekomen..
 

Esmee gefeliciteerd!
Zou jij alsjeblieft je gegevens, de kleur en welke tas je wilt naar fleur957@gmail.com willen mailen?

Niet gewonnen?
Niet getreurd (het blijft een cliché)!
Er staat voor 1 van deze 2 weken alweer een nieuwe winactie op de planning, dus houd La Bella Fleur goed in de gaten!

Voor nu bedank ik jullie voor het enthousiaste meedoen en wil ik Seasonbags.nl hartelijk bedanken voor deze fijne samenwerking.
Tenslotte had ik zonder hun niet een van deze 2 tassen kunnen aanbieden!
Super bedankt!

Love && Enjoy

4 opmerkingen