Beauty | H&M Nudes eyeshadows pallet

Oogschaduw, daar heb ik er best wel veel van.
Ik gebruik ze alleen veel te weinig.
Toch heb ik er laatst weer eentje gekocht.
Vandaag laat ik jullie zien wat voor oogschaduw het is en wat ik er van vind.
Kijken jullie mee?
Toen ik afgelopen keer in Amsterdam was en de H&M in liep, liep ik niet met legen handen (wat normaal gesproken 10 van de 9 keer wel zo is) naar buiten. (bekijk hier de shoplog, al ben ik pallet wel vergeten te laten zien..)  Ik liep voor mijn doen met een 'volle' tas naar buiten.
In die tas zat dit oogschaduw pallet wat ik jullie vandaag ga laten zien ook in.

Dit eyeshadows palletje bestaat uit 5 verschillende kleurtjes.
4 kleurtjes in de nude stijl en 1 in een wat donkere tint om je look mee af te werken. 

 De oogschaduws hebben geen aparte naam maar zijn op de achterkant van het doosje genummerd van 1 tot en met 5.
Zoals je kunt zien bij de foto hier boven zijn sommige kleurtjes voorzien van shimers.
Dit vind ik wel een plus punt,vooral omdat dit het weer compenseert met de nudes kleurtjes.

Zelf heb ik dit pallet wel gebruikt nadat ik er foto's van had gemaakt.
Ik ben zo stom geweest om vergeten foto's te maken van de look die ik er mee had gemaakt, beetje vergeetachtig wordt dit ook wel genoemd.
Maar goed, ik vind dat de oogschaduws over het algemeen mooi, al zou het nog mooiers als de lichste kleurtjes iets meer pigment zouden bevatten.
Dit omdat je die in combinatie met de wat fellere kleurtjes niet zo goed meer zag omdat die dan toch te veel overheersen.

Maar nu ben ik natuurlijk geen beauty expert dus misschien dat ik dit juist had fout gedaan.
Dat zou heel goed kunnen.

Ik ben heel blij met mijn aankoopje en zeker voor de prijs.
Je kunt dit Pink Nudes eyeshadow palletje kopen bij de H&M die ook make up verkopen. Bij ons in Zaandam verkopen ze dit weer niet. Ik heb hem zelf in Amsterdam gekocht.
De prijs die ik voor deze oogschaduw heb betaald is €4.95,-

Wat vind jij van dit oogschaduw pallet?
Gebruik jij wel eens make up van de H&M?

Love && Enjoy







3 opmerkingen

  1. Het enige wat ik van de h&m qua make-up heb is een lipgloss die naar watermeloen ruikt, maar die gebruik ik nooit haha! Ik gebruik liever iets met met echt goed pigment denk ik.. Weet niet of dit iets voor mij is.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wendy van Soest24 maart 2013 om 13:01

    Mooie kleuren! Net als Just like a lovely airytale koop ik ook nooit make-up bij de H&M. Misschien toch eens een kijkje gaan nemen. Leuke blog heb je! Ik volg je nu via GFC en Bloglovin :)

    Mag ik je om een gunst vragen? Ik doe mee aan een blogathon van Goosecraft en B.loved. Zou jij mijn outfit willen like op fb via deze link:
    https://www.facebook.com/photo.php?fbid=10151335698077747&set=a.10150159070657747.284831.184318442746&type=1&theater
    Je help mij er heel erg mee :). Alvast bedankt!

    XxX
    http://fabulousstylews.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen