Spam je rot!

Vandaag weer een 'spam je rot' blogje.
Het is namelijk al weer een paar weken geleden dat jullie daar de kans voor kregen.
En aangezien ik wel weer toe ben om nieuwe blogs te ontdekken, mijn timeline op twitter te verfersen en nieuwe facebookpagina's te like geef ik jullie daar vandaag weer de kans voor!
Klik snel door en pas op dat je niet moe word van al dat spammen!


Ik hoef hoogstwaarschijnlijk niet uit te leggen wat de bedoeling is van dit blogje.
Het is namelijk poepie simpel!
We doen het deze keer lekker uitgebreid want alleen een saai linkje plaatsen is ook niet alles.
Ik doe het even voor, doen jullie mij daarna na?

Hoi!
Ik heb een blog; La Bella Fleur, hier post ik minimaal 3 keer per week een blogje.
Dit kan een blogje over van alles en nog wat zijn, maar vooral dingen die ik leuk vind en waar ik over wil schrijven om dit vervolgens met jullie te kunnen delen.
Het varieert van beauty tot lifestyle en soms ook nog een personal blogje tussendoor.

Verder ben ik ook te volgen op twitter, want ja; mijn leven is gewoon weg soms interessant.
En bovendien houd ik soms ook een twitter actie waarbij iets leuks valt te winnen.
Wie wil dat nou niet, dat winnen?
Om mij te volgen via twitter klik je hier of zoek je de naam @labellafleur op, dan kom je vast bij de goede uit.

Verder heb ik ook facebook pagina waar op ik regelmatig update's van mijn blog plaats, dit ook weer gecombineerd met nieuwtjes en facebook acties. Deze facebook pagina kun je heel makkelijk in jouw
facebook timeline laten verschijnen, door simpelweg even op het 'like'/'vind ik leuk' knopje te drukken.
Klik hier om naar de facebook pagina te gaan; hier hier hier!

Als laatste ben ik ook nog te volgen via Instagram. Hier post ik regelmatig een foto met iets wat ik leuk vind om met jullie te delen en waar door jij (als mijn volger) een klein kiekje in mijn leven als Fleur kunt krijgen.
Kan best leuk zijn dus. Mij volgen via Instagam kun je doen door naar deze link te gaan of mijn naam 'yeahfleur' te zoeken en even op het volgen knopje te drukken.

Dit was mijn verhaaltje, nu is het jullie beurt!
Wie ben je en waar ben jij op te volgen?


Spam je rot! 

11 opmerkingen

  1. Leuk!

    Mijn blog is: http://www.justlikealovelyfairytale.blogspot.nl/

    Lifestyle, personal & more :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Marloes / 24 jaar / HBO Toerisme gestudeerd / Werk bij ING / PSV / Sven Kramer / Hou van shoppen, bloggen uitgaan, sporten, chocolade en voetbal.

    Mijn blog is:
    http://glamourmoes.blogspot.nl

    Ik schrijf artikelen over fashion, beauty en lifestyle en probeer iedere dag te posten, maar dat lukt niet altijd.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Win nu een door mij samengestelde Beautybox op http://vintagirie.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mijn blog www.floorsstyle.com geeft een kijkje in mijn leven als alternatief meisje. Ik blog over van alles en nog wat!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hier maak ik altijd even gebruik van! :)
    Ik heb een blog waar ik gewoon leuke

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Bezoek mijn site ook eens! http://www.birdsandbeez.nl je kunt genieten van een dosis beauty, fashion, lifestyle en heel veel andere leuke dingen! Ik weet zeker dat ik je zal verrassen :)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Awh super leuk dat je dit doet! Ik vind het leuk dat je mijn site ook een keertje bezoekt. http://thebeautyblondie.blogspot.nl/ ik blog dingen zoals fashion, beauty, lifestyle, fotografie, elke dag komt er een ander artikel online dus ik veras je elke dag! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Leuk idee!
    Ik ben niet zo lang geleden een blog begonnen, http://www.extraordinarysimple.blogspot.com
    Hier kun je van alles lezen over outfits, eten, sport en meer!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Mijn blog heet Belifash, gaat over Beauty, Lifestyle & Fashion.
    Elke dag een nieuwe post, elke week een OOTD.
    Ben nog niet zolang geleden begonnen, dus nieuwe volgers zijn altijd welkom (:


    www.belifash.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Leuk :) mijn blog is www.bellamandy.nl. Ik zie mijn blog als een persoonlijke blog, maar ook met veel verschillende onderwerpen qua beauty, fashion en lifestyle. Verder ben ik ook te volgen op instagram onder de naam mandy93x, mocht je dat leuk vinden :)

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Leuk! Mijn blog is: http://ariannebeautystuff.blogspot.nl/
    Het is een blog vol beauty en lifestyle met een tintje persoonlijkheid.
    Ik schrijf reviews, shoplogs, tags en andere onderwerpen.

    Daarnaast heb ik ook Twitter en je kunt me volgen op: @Arianne_vLierop

    BeantwoordenVerwijderen