Nails | Quida: Blauw met een groene shimer gloed

Waar ik vorige week helemaal in to the black was, ben ik deze week even over gestapt naar blauw. Niet knal blauw, niet mega donkerblauw dat het bijna zwart lijkt, nee mooi aqua donkerblauw met shimers. Hoe en wat? Ik laat het je met een paar mooie foto’s zien!

 Ook dit is een lakje die bij de afgelopen bestelling zat. Het viel mijn moeder en mij op dat we nogal ‘donker’ hadden besteld. Niet heel erg aangezien de winter voor de deur staat, maar het valt wel op als je meestal maar van de gezellige en felle kleuren bent.


Het is weer een Quida lakje. Een lakje met een groene gloed en hele kleine shimers erin. Hoewel het misschien toch wel écht donkerblauw is, heeft hij ook wel wat weg van donkergroen. In ieder geval, de gloed, laat ik het daar op houden. Ik kan natuurlijk nog heel lang door gaan met speculeren over welke kleur dit nou wel en niet is, maar ik kan jullie hem ook gewoon laten zien..





Ik denk dat ik voor de rest niet heel veel meer hoef te zeggen. Het is gewoon een heel mooi winters kleurtje denk ik zo! Dit is nummer 29 van de Quide gelpolish lijn van Mardy's makeupshop:). 

Wat vind jij van dit mooie winterse kleurtje?

1 opmerking