Lifestyle | Chic telefoon hoesje

Als je mij kent dan weetje dat ik goed ben in het gooien van mijn mobiel. Of in het laten vallen of in het kwijtraken van dat ding waar ik zoveel waarde aan hecht dat ik simpelweg niet meer zonder kan. Dit maakt dat ik er altijd wel een hoesje om moet hebben wil ik dat hij iets langer dan een dag blijft ‘leven’. Vandaag laat ik jullie een Chic hoesje zien dat ik van GSM punt binnenkreeg. Benieuwd?


 Sowieso zit er een vloek op mij en het op het verkeerde moment of verkeerde manier een telefoon laten vallen. Sowieso moet je hem natuurlijk niet expres laten vallen of er mee gaan gooien, maar bij mij lijkt het er af en toe echt bijna op of ik het er om doe. Het hoesje dat ik hier voor droeg was dan ook al aardig aan vervanging toe want er waren behoorlijke stukken van af gevallen en erg beschermen deed hij inmiddels ook niet meer. En nu, nu heb ik een nieuwe en hij is Chic!



Totaal iets anders dan de panda gestreepte hoes die ik tot anderhalve week geleden er nog omheen had zitten. Maar ik ben er wel blij mee. Hij voelt namelijk heel stevig aan en ligt lekker in de hand. Ik heb behoorlijk moeten stoeien om hem er in te krijgen dus bang zijn dat hij er spontaan een keer uitvalt, dat hoef ik niet! Met zoveel moeite als ik hem er omheen deed, zoveel moeite kost het ook om hem eruit te halen (en dat is mij tot nu toe nog niet gelukt). 


Min en plus punten
Ik heb hem nu een kleine anderhalve week om mijn mobiel zitten en ben toch wel tegen een paar kleine min puntjes aangelopen:
- Hoewel het hoesje de telefoon heel goed en mooi omsluit, wat ik heel fijn vind omdat hij dan écht vast zit, is dit misschien iets té. De terug knop daar kan ik namelijk niet altijd even snel en goed bij omdat de rand eigenlijk iets te hoog is en ik er veel moeite voor moet doen om hem aan de kant te duwen tijdens het drukken. 
- Vanaf de bovenkant moet je de telefoon erin schuiven, dat is prima. Alleen vind ik het jammer dat hij bovenin niet helemaal mooi sluit waardoor als ik hem op zn achterkant zou laten vallen, hij daar gewoon nog beschadigd.. Maar bij deze heb ik besloten dat niet te gaan doen.

Maar, buiten deze twee kleine minpuntjes heb ik ook een aantal hele mooie pluspunten:
- Zit strak en heel goed om de telefoon heen.
- Houd lekker vast en voelt stevig aan.
- Heeft een mooi schuifje voor een pasje die ook goed en stevig zit waardoor je hem niet (zoals ik dus wel had bij een ander hoesje (2x mijn OV in een half jaar)) zo snel kunt verliezen.
- Hij sluit goed en blijft ook gewoon goed dicht zitten zonder dat er een plakkertje of magneetje zit.

Voor de geïnteresseerde; hier vind je de link naar mijn hoesje, heb je een andere telefoon maar ben je ook op zoek naar een nieuw en mooi hoesje? Ze hebben nog veel meer leuke telefoonhoesjes, zeker even het kijken waard dus! 

Al met al; ik ben zeer tevreden!

 Wat voor telefoonhoesje heb jij op dit moment om je telefoon?


Dit artikel is in samenwerking met GSM Punt.


1 opmerking