Lifestyle | De leukste covers en parodies van Hello


Adele is helemaal terug! En hoe! Waar haar nieuwe nummer Hello eigenlijk gelijk al viral ging, zijn er inmiddels al ontzettend veel covers en andere filmpjes van dit nummer verschenen. Omdat ik geen tijd had voor een uitgebreid artikel maar ook omdat ik mijn liefde voor Adele haar muziek niet onder banken of stoelen wil schuiven vandaag een paar leuke Hello filmpjes en prachtige covers op een rijtje! Kijk, geniet en luister je mee?


Ik zou zeggen; pak er een lekker kop koffie, thee of warme chocolade melk (een gewoon koud glas water is trouwens ook niet verkeerd) bij, ga er goed en vooral lekker bij zitten en geniet! Geniet van de mooie teksten van Adele en de geweldige creativiteit van mensen die dit hebben gemaakt. Want creatief, dat zijn ze zeker! 

Jimmy Fallon, Adele & The Roots Sing 

Leroy Sanchez 

Conor Mayard 

Sam Tsui, Casey Brevens, KHS

En om dit weekend nog even goed te beginnen mogen we natuurlijk de leukste parodieën niet vergeten:

Ellen Inspired 

Chad Wild Clay


De post over het nieuwe album is in de maak, stay tuned!

Welk filmpje is jouw favoriet?



2 opmerkingen

  1. Grappig zo dit op ene rijtje! Het laatste filmpje vind ik het leukst :)
    Liefs, Susan

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik moest zo hard lachen om die laatste! Maar wat kunnen die mensen mooi zingen!

    BeantwoordenVerwijderen