Lifestyle | Music: Hello, een Ode aan Adele

Someone Like You, Rolling In The Deep en Set Fire To The Rain.. Dit zijn drie grote nummers waardoor Adele niet meer weg te denken was. Dat dachten we, tot het een paar jaar stil werd rondom dit prachtige mens met een adembenemende stem. Gelukkig, is ze nu weer terug. En hoe!


Hello, Adele die heeft altijd al een speciaal plekje in mijn hart gehad. Vanaf de eerste keer dat ik Make You Feel My Love hoorde, deed Adele iets met mij. Hoewel ik niet altijd haar muziek even geweldig vond, is het nooit zo ver gekomen dat ik het nummer niet kon aanhoren. Het is alsof Adele een soort chemie in haar stem heeft die respect afdwingt en je laat luisteren. Luisteren naar de mooie teksten en verhalen die zij brengt met de nummers. En nu, nadat het een tijdje stil was is she back. Wauw. Echt; en hoe!

Toen ik Hello een kleine twee weken geleden hoorde, wist ik dat ik het hierbij niet zou laten. Ik luisterde hem nog een keer en nog een keer en nu nog steeds kan ik er van genieten. Het is een diepgaand nummer en het sleept mij mee. Toen ik de clip gingen kijken (die overigens echt wel de moeite waard is om te kijken, PRACHTIG!), kreeg ik nog een beter beeld van het nummer. Een beeld wat ook gewoon perfect past bij het verhaal. En natuurlijk kon het niet anders dan dat de stem van Adele wonderen verricht. Want ik zeg je eerlijk; als een andere zangeres het had gezongen zou ik niet weten of ik dit alsnog zesduizend keer non stop achter elkaar zou kunnen luisteren. Adele weet je toch iedere keer weer te boeien, hoe vaak je het nummer ook hebt gehoord. Oh en laten we die kippenvel niet vergeten, want daar is Adele ook een ster in. Ik geniet er écht van!


(Klik hier als je Hello niet kunt zien)

Waar iedereen Adele bijna vergeten was is ze nu weer écht helemaal terug.
En goed nieuws; 20 november komt haar album 25 uit! Ik ben razend benieuwd, jij ook?


Wat vind jij van het nieuwe nummer van Adele?

Geen opmerkingen