Lifestyle | Kipling rugzak van Duifhuizen

Sinds dit jaar ben ik helemaal in to de rugzakken. Waar ik het vroeger meer voor ‘nerds’ vond (want ja, puber hé), kan ik nu niet meer zonder. Toen Duifhuizen vroeg of ik bij hen een tas wilde uitzoeken wist ik dan ook al vrij snel dat dit een rugzak zou worden. Inmiddels heb ik hem al een aantal keer gebruikt, benieuwd of hij bevalt?


Ik had al twee rugzakken in de kast liggen; eentje die ik nu dagelijks mee naar stage neem en waar mijn laptop en nog meer troep prima in past. En een camera tas die ik eigenlijk ook als schooltas gebruik als ik niet mijn laptop meeneem. Maar ik miste eigenlijk nog een maatje voor gewoon onderweg zonder laptop maar waar bijvoorbeeld wel mijn camera in past. Ik had wel tassen die hier voor geschikt zijn, maar nog geen rugzak. En met de interrail reis in het vooruitzicht zou dit het moment zijn om een mooie en handige rugzak aan te schaffen. En dat deed ik door een mooie rugzak bij Duifhuizen tassen en koffers uit te zoeken. 

En het is geworden..



Na een heuse zoektocht heb ik toch, naar eigen zeggen, een leuke rugzak gevonden. Eentje waar mijn camera wel in zou passen maar die vooral niet ontiegelijk groot zou is. Maar ook weer niet te klein voor bijvoorbeeld een camera en een flesje water. Én eentje met aparte vakjes. Want die rugzak die ik nu dagelijks gebruik heeft dus geen vakjes en is echt a mess. Het is dan ook een mooie donker blauwe Kipling rugzak geworden!

Wat vind ik er van?
Ik heb hem nu een aantal keren gebruikt en tot nu toe bevalt hij prima. Het is een heel fijn maatje en zelfs nog iets groter dan ik verwacht had.


Je hebt 1 groot vak, een iets kleiner vakje en dan een aantal kleine vakjes. Het grootste vak heeft een ritssluiting, maar de klep die gaat daar ook nog overheen waardoor je hem niet zo makkelijk open krijgt. En dat was ook wel een must, helemaal omdat hij ook mee op reis gaat en ik mijn camera graag mee terug wil nemen naar huis!



Qua kleur is het wel een andere kleur dan mijn meeste tassen, maar dat is juist voor de verandering wel leuk. De vele vakjes en eigenlijk de ruimte maakt dat ik er zo enthousiast over ben. Het is gewoon precies een fijne tas om mee te nemen tijdens een dagje weg of een city trip. Daarnaast staat Kipling bekent om zijn waterdichtheid, dus dat is helemaal mooi meegenomen!


Ja, of ik er tevreden mee ben? Oh yeah! Of hij mee gaat op vakantie? Oh ja zeker! En of ik hem jou kan aanraden? Helemaal!

Ben jij meer van de rug- of schouder tassen?


Van Duifhuizen mocht ik een  tas uitzoeken om te reviewen

1 opmerking

  1. Ik ben zelf niet echt een rugzak fan, maar deze is wel heel leuk zeg! Hij heeft een hele mooie kleur! XOXO

    BeantwoordenVerwijderen