Theezakjes vraag | Denk je in woorden of in beeld?

Hah! De theezakjes vraag vind ik leuk! Waarom? Omdat ik er serieus over na heb moeten denken omdat ik er eigenlijk geen antwoord op wist te geven. Tot ik hem, na een heuse zoektocht, vond. Benieuwd of ik in woorden of beelden denk?


Eigenlijk he, eigenlijk had ik het antwoord nog best snel te pakken. Want ik moest gaan denken hoe ik denk en voor deze vraag moest was dat gene wat ik toen zag dus eigenlijk het antwoord. Snap je hem nog? Nee? Nou kijk, ik zal het uitleggen; de theezakjes vraag is benieuwd naar hoe je denkt. Toen ik over deze vraag ging nadenken toen zag ik mezelf denken. Ik ZAG mezelf denken dus dan denk ik in beeld.

En ja, toen ik verder ging denken naar hoe je anders zou moeten denken zag ik het mezelf weer doen. Het klinkt echt een beetje idioot maar het is wel zo. Als iemand mij iets vraagt om te doen dan zie ik datgene voor me omdat ik er over na denk. En als ik eerlijk ben, ik heb er over nagedacht en bedacht hoe dat zou zijn; maar hoe denk je in woorden? Ik heb dus eigenlijk echt geen idee. Want als ik mezelf dit afvraag zie ik mezelf die vraag opschrijven, maar dan denk je toch niet in woorden? Als ik beeld denk en het dan allemaal voor mezelf zie gebeuren dan zou het technisch gezien bij woorden zo zijn dat je de woorden van de vraag en dan dus het antwoord voor je zou zien.. Toch? Nja, ik kom er geloof ik niet helemaal uit, maar ik heb wel een antwoord! Ik denk in beeld!


Denk jij in beeld of in woorden?


Geen opmerkingen