Essence Vampire's love nagellakjes

Ik ben er helemaal verliefd op; De nieuwe collectie van essence!
En ik wil jullie weer even bedanken! Waarvoor? lees dan snel verder!


Hee meiden!
Wauuuuuuuw wat ben ik blij!
Ik heb vandaag de 4000 weergaven behaald! 
En dat er in een week meer dan 1000 weergaven zijn geweest is echt zo ontzettend tof!
Ik kon het wel uit schreeuwen! 
Al heb ik dat niet gedaan want dan zouden de mensen om mij heen nogal gek van mij geworden zijn!
In iedergeval, lieve lezers/bloggers/volgers ONTZETTEND BEDANKT!!
Ik word alleen maar enthousaister en krijg steeds meer schoppen onder mijn kont om nog meer leuke artikeltjes te schrijven, en dat is natuurlijk mede dankzij jullie!

Er is de afgelopen 2 dagen supper leuk gereageerd op mijn artikeltje dat ik mensen zocht voor mijn rubiek interviewen.
Echt voor de komende acht weken ( overigens de laatste weken van '11 ) staan er een aantal hele leuke interviews voor jullie klaar!
Gister heb ik de eerste online gezet en dat was het interview van maartje.
Echt supper!
Wil jij je nog opgeven voor een interview? 
Dan kan je dat HIER  doen.

Dat was even dit voor nu.
Iniedergeval hartstikke bedankt voor alles, en blijf vooral zo doorgaan!

---------------------------------------
Zoals de titel van dit bericht al luide; de nieuwe collectie van Essence!
Warschijnlijk heb je het een en ander er al over gehoord.
Eergister na dat ik klaar was met werken ben ik dus maar eventjes de kruitvat ingedoken om te kijken of er nog een paar lakjes over waren.
Gelukkig was er nog 1 (!) over.
Nu kon ik die natuurlijk als nagellak liefhebber niet laten staan dus heb ik die gelijk meegenomen.
De rest was helaas alweer allemaal uitverkocht.


Ik heb de 04 The Dawn is Broken nog net kunnen scoren, dit was dan ook de laatste die er nog stond.
Kan je na gaan hoe snel dat gaat!
Echt jongens, ik ben verliefd.
Dit lakje dekt goed, heeft als je goed krijg ook nog glittertjes erin zitten, en blijf goed zitten.
Vandaag heb ik mijn handen heel veel gebruikt en Alles zit er nog goed uit, geen barstjes niks!
Morgen ga ik nog voor de andere kleurtjes bij een andere kruitvat kijken, en hopen dat ze daar niet uitverkocht zijn!
Ik wil ze graag alle 5 halen , als dat lukt.
Zelf vind ik het hele mooie kleurtjes, ook vooral voor de tijd van dit jaar.
Overigens ook mooie kleuren voor de kerst!
Ik laat het jullie wel even weten of het morgen gelukt is!
De lakjes zijn trouwens 1,79 per stuk.





Wat vinden jullie van de nieuwe lakjes?
En hebben  jullie al iets van de nieuwe collectie gescoord,
Of ga je dat nog doen?
En wat vinden jullie van de gehele Essence Vampire's love collectie?
Laat het me weten!
Ben benieuwd!

Ohja meiden;
Ik ben nog opzoek naar een leuke TAG!
Ken/heb jij nog een leuke TAG?
Laat de link even achter in een reactie!

-----------------------------------------------------
-- Je kan je nog altijd opgeven voor een interview;
Geef je HIER op!

-- Hebben jullie het nieuwe testje al gedaan?
Doe het nieuwe testje snel; klik hier!


Love && enjoy 
-- I follow back -- 












7 opmerkingen

  1. Het lijken me echt super mooie lakjes! helaas hebben we ze niet meer :( True love lijkt me zo mooi

    BeantwoordenVerwijderen
  2. leuk lakje.
    Bij ons hebben ze het nog niet, zoals gewoonlijk.
    ben gisteren geweest, en meestal als ik dan een paar dagen erna ga is het uitverkocht.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuk lakje! Wil zelf ook eentje kopen:)
    Ik heb een zelfgemaakte tag op mijn blog: http://leilainwonderland.blogspot.com/2011/09/tag-welke-van-de-twee.html#more

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Superleuke lakjes vind ik het, helaas hebben ze deze nog niet bij ons ;( xx

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik heb ook 2 lakjes van de vampires collectie en ik vind ze top! leuke blog! Ik volg je volg jij mij ook? Groetjes! Bee xxx

    BeantwoordenVerwijderen