Interview met Maartje



Al eens gehoord van de blog busy fun life?
Deze blog is van de 14 jarige Maartje die helemaal gek is van nailart en die inspiratie en ideen graag deelt met haar lezers.
Benieuwd over wie ik het heb? 
Klik dan gauw op lees snel verder want ik heb haar geinterviewt!


About Maartje;




Wat verwacht je van dit interview?
Eerlijk gezegd, heb ik geen idee! Ik heb er ook niet zo over nagedacht. Ik laat het lekker op me af komen.

Hoe heet je , en hoe oud ben je?
Ik heet Maartje, en ben nu 14 jaar.

Wat voor school/opleiding/werk doe je?
Ik zit in Zwolle op school. Op het Meander college. Ik doe VWO 2e jaar. Ik heb het er echt super naar mijn zin!

Wie is jou voorbeeld?
Zo hé, dat is een moeilijke vraag! Hier heb ik nog nooit zo bij stil gestaan, even denken dus. Het klinkt misschien een beetje suf, maar ik denk toch dat dat dan mijn moeder is. Ze is echt mijn beste vriendin en ik heb altijd super veel lol met mijn moeder. Zij is wel een voorbeeld voor mij.

Naar wie en wat voor muziek luister je graag?
Ik luister eigenlijk naar heel veel verschillende muziek stijlen en mensen. Ik ben wel erg fan van Beyoncé, Maroon 5 en Amy Winehouse. Naar hun luister ik het meest. Ik vind het van die heerlijk meezing nummers, daar hou ik echt van! Maar ook luister ik heel graag naar de covers van Glee. Die vind ik ook heel erg leuk!

Wat waar met wie en wat zie jij jezelf over 10 jaar doen?
Haha, leuke vraag! Goh, ik denk dat ik dan op mezelf woon. Ergens in Utrecht en dan woon ik misschien wel samen op kamers met een goeie vriendin of vriend. Dan studeer ik…een of andere taal aan de universiteit en maak ik nog steeds net zoveel lol als nu! En ik hoop dat ik nog net zo gelukkig ben als nu!

Wat is jou levensmotto?
Een dag niet gelachen, is een dag niet geleeft!


About Busy fun life; 

Hoe ben je op de naam van jou blog gekomen?
De naam van mijn blog is BusyFunLife. Ik heb er heel erg lang over nagedacht. Maar uiteindelijk werd dit het. De ‘busy’ is omdat ik altijd heel erg druk bezig ben met van alles. De ‘FunLife’ omdat ik echt een heel leuk en lollig leventje heb. 

Waar gaat jou blog voornamelijk over?
Mijn blog gaat eigenlijk over van alles. Fashion, beauty maar ook veel over mijn eigen leven. Maar het allerbelangrijkste is toch wel de Nail art. Dat is een van de hoofd dingen. Ik had de blog gemaakt om alleen over mijn leven en de Nail art te schrijven, maar dat lukte niet alleen. Ik kwam zoveel leuke dingen tegen over fashion en beauty, dat ik daar ook over ging schrijven. Zo is dat een beetje ontstaan.


Wat vind jij het leukste aan het bloggen?
Ik vind het ontzettend leuk om mensen te laten zien wat ik doe en wat ik leuk vind.  Ook zie ik dat veel in andere blogs, en dat vind ik gewoon erg leuk om te lezen. Om dan alle leuke reacties te lezen en te geven, ik vind het gewoon echt superleuk om te doen.

Waar haal jij je inspiratie vandaan?
Ik zit veel op het internet. En als ik dan wat tegen kom, dan post ik het op mijn eigen manier. En in mijn leven gebeurt van alles om te bloggen. Ook heb ik  altijd nail art op mijn nagels. Als ik dat niet heb, heb ik echte hele vieze, gele nagels. Bah! Maar daardoor kan ik wel altijd laten zien wat ik op mijn nagels heb.  

Hoevaak per week probeer jij een nieuwe post te plaatsen?
Ik probeer zo’n twee à drie keer per week te posten. Helaas lukt het me niet altijd om dan te posten omdat ik het soms erg druk heb, of gewoon niks om te posten.  Ik post sowieso altijd in het weekend.

Wat is de leukste reactie die je ooit van een volger hebt gehad en van wie kreeg je die reactie?
Eigenlijk vind ik al mijn reacties altijd superleuk! Daar word ik echt heel blij van. Maar deze reactie vond ik echt heel erg leuk:
fijn dat je weer beter bent, leuke foto's. Wil ook even zeggen dat ik je profielfoto zo leuk vind word er altijd vrolijk van :D

Hij kwam van Shannara met de blog Nails and Stuff. Ik weet eigenlijk niet waarom ik hem zo leuk vond. Ik vond het wel echt heel leuk dat ze over mijn profiel foto begon. Ik denk dat dat hem was ;)

Waarom moeten mensen jou blog gaan volgen?
Ik dwing mensen natuurlijk nooit om mij te volgen. Ze moeten me gewoon volgen als ze van nail art, fashion en beauty houden en als ze het leuk vinden om te lezen wat ik meemaak. Ik volg wel altijd terug want dat vind ik altijd erg leuk. Ik had gekeken en ik volg gewoon al 177 blogs. Ik vind dat echt heel leuk. Maar volgens mij zijn er ook een heleboel blogs die ik volg, maar die zelf nooit meer posten. Dat is wel jammer. Maar goed, om even op de vraag terug te komen. Gewoon doen, als je dat leuk vind!

Heb je ook een twitter/facebook die wij eventueel kunnen volgen/liken?
Nee, helaas. Dat heb ik niet. Weet je waarom niet? Ik heb zelf wel een persoonlijke twitter. Maar ik doe het gewoon nooit. Ik vergeet het gewoon. En facebook, ik ben niet echt een computer held en ik begrijp helemaal niet hoe het werkt! Erg hè?! Ik denk dat ik er wel over ga nadenken om een twitter account te maken. Ik heb trouwens wel een youtube kanaal met filmpjes voor mijn blog.
Hier zijn nog twee links van mijn youtube filmpjes:

Wat is jou tip aan je volgers?
Een tip aan mijn volgers… Altijd posten wat jijzelf leuk vind. Anders is het bloggen nergens meer aan. Misschien een beetje een flut tip, maar het is natuurlijk wel zo ;)

Wat is de link naar jou blog?

Zijn je verwachtingen aan dit interview uitgekomen? En heb je nog ideen voor het volgende interview? Of heb je nog tips?
Nou ik had eigenlijk helemaal geen verwachtingen, maar ik vond het echt een superleuk interview met superleuke vragen! Echt leuk gedaan! Ik heb eigenlijk helemaal geen tips! Maar je mag best ook vragen wat wij van jou blog vinden hoor! Dat is ook altijd leuk om te lezen. Ik vind je blog trouwens superleuk! Ik vond het heel leuk dat ik hem mocht 
invullen! 


Ik wil Maartje ten eerste hartelijk  bedanken dat ze de vragen zo leuk en vrolijk mogelijk met een leuke uitleg heeft ingevuld; Heel leuk gedaan!
Zelf ben ik ook grote nailart fan, alleen heb ik de laatste tijd nogal wat inspiratie problemen; hahah.
Ook bedankt voor de leuke tip die ga ik zeker meenemen in mijn volgende interviews!


 -- >> Volgende week verschijnt er een interview van Laura op mijn blog; beniewd over welke Laura ik het heb en wie laura is? Hou dan mijn blog goed in de gaten! <<--

Laten jullie even weten wat jullie van dit nieuwe standaard onderwerp vinden, en of jullie de vragen leuk vinden?
En als je nog een leuke vraag weet; Laat het me weten!
Volgende week weer een nieuw interview!

-----------------------------------------------------------------
Denk jij nu je dit interview gelezen hebt; maar dat wil ik ook?
Geef je dan op via deze post en lees even goed wat je moet doen.
En wie weet verschijnt jou interview over een paar weken ook wel op mijn blog!

Love && Enjoy
-- I follow always back -- 



















5 opmerkingen