Interview; Cynthia + Oproepje

Het is zondag en dat betekend dat het weer tijd is voor een nieuw interview!
Benieuwd wie ik deze keer heb mogen interviewen?
Lees dan snel verder!



Hee meiden!

Zoals ik al zei is het weer tijd voor een nieuwe interview!
Deze week is het de beurt aan Cynthia!
Ik zou maar snel verder lezen om erachter te komen wie zij is en wat voor blog ze heeft en natuurlijk waar ze over blogt!


About Cynthia;
Wat verwacht je van dit interview? 
Leuk om wat over mijzelf en mijn blog te kunnen schrijven, ik zag online het interview van Maartje staan, en toen dacht ik.. Heey dat wil ik ook wel! 

Hoe heet je , en hoe oud ben je? 
Mijn naam is Cynthia en ik ben inmiddels alweer 24.. Pff de tijd gaat veels te snel! J

Wat voor school/opleiding/werk doe je?
Ik werk in de reiswereld en studeer daarnaast nog Boekhouding.. Pittige combinatie maar wel goed te doen!

Wie is jou voorbeeld? 
Absoluut mijn moeder, ik hou ontzettend veel van haar en ben erg trots op alles wat ze doet!

Naar wie en wat voor muziek luister je graag? 
Tarkan, haha het klinkt heel gek maar ik heb een zwak voor Turkse Muziek, maar ook hou ik gewoon lekker van pop, Rihanna, Maroon 5, Lady Gaga echt een beetje de hits van nu!

Wat waar met wie en wat zie jij jezelf over 10 jaar doen? Over 10 jaar hoop ik een trotse mama te zijn van een kindje, misschien zelfs wel 2 en lekker samen te wonen met mijn lieve vriend. Momenteel zien wij elkaar niet veel omdat hij niet in Nederland woont, maar ik hoop dat daar met een aantal jaar toch wel verandering in gaat komen.

Wat is jou levensmotto?
Carpe Diem, pluk de dag! Geniet van je leven, want helaas hoor je maar al te vaak dat het zo ineens over kan zijn! Ik leef ook echt volgens dit motto, heb zelfs een tattoo met Carpe Diem op mijn voet staan!


About Nails & More Beauty;
Hoe ben je op de naam van jou blog gekomen?
Heel lang nadenken, proberen, combineren en ga zo maar door ben ik uiteindelijk op Nails & More Beauty uitgekomen. Niet heel origineel maar ik wist gewoon echt niks anders!

Waar gaat jou blog voornamelijk over? 
Ik ben nog niet zo lang bezig met N&MB dus je kan er voornamelijk stukjes vinden over nagellak, shoplogs en nieuwtjes. Uiteindelijk wil ik ook wel gaan uitbreiden met wat persoonlijkere stukjes!

Wat vind jij het leukste aan het bloggen? 
Het leukste vind ik eigenlijk zelfs om de blogs van anderen te lezen! Maar ook, ik vind het leuk om te reviewen, dingetjes uit te proberen en daar dan een review van op de site te zetten.

Waar haal jij je inspiratie vandaan? Toch wel van andere blogs, het is niet zo dat ik een copycat ben, maar ik las altijd heel veel blogs over nailart en aangezien ik daar zelf ook al een tijd mee bezig ben dacht ik: dat kan ik ook! Voor N&MB heb ik wel een andere blog gehad, maar daar ben ik een tijdje mee gestopt en daar was ik ook niet tevreden over, dus vandaar maar met een schone lei beginnen.

Hoevaak per week probeer jij een nieuwe post te plaatsen? 
Toch minimaal 5x per week, het liefste 1x per dag. Op dit moment kan ik mijn fulltime baan en mijn studie goed combineren, maar zeker mijn studie mag niet onder mijn blog gaan lijden, dus het is even zien hoe en wat!

Wat is de leukste reactie die je ooit van een volger hebt gehad en van wie kreeg je die reactie?
Deze vraag kan ik helaas nog niet beantwoorden, op dit moment (18/11) ben ik net 2 dagen bezig met mijn blog en heb ik dus nog niet zoveel reacties! J

Waarom moeten mensen jou blog gaan volgen? Niets moet, maar ik vind het super leuk om jullie tips en op- en aanmerkingen te ontvangen! Verder ben ik gewoon iemand die het leuk vind om te bloggen over beauty enzo en als jij dat ook leuk vindt kun je me gezellig volgen!

Heb je ook een twitter/facebook die wij eventueel kunnen volgen/liken?
Nee helaas, wellicht volgt dit nog.

Wat is jou tip aan je volgers? 
Doe wat je zelf wil, post over dingen die jij leuk vind! En krijg je een keer negatief commentaar, neem dat dan mee en leer er misschien wat van! Verder blijf vooral jezelf en geniet van je leven! Life is short!!! Ofwel.. denk aan mijn motto; Carpe Diem!

Wat is de link naar jou blog? http://nailsandmorebeauty.blogspot.com/

Zijn je verwachtingen aan dit interview uitgekomen? En heb je nog ideen voor het volgende interview? Of heb je nog tips?
Ik vond het een super leuk interview, ik had het interview van Maartje natuurlijk al gelezen dus ik wist wat voor vragen er gingen komen. Wel ben ik ook heel blij dat je open vragen stelt, dus geen vraag als “wat is je lievelingsdier”. Goeie vragen Fleur!

Wat vind je van mijn blog? Heb je nog tips ideen of mis je nog iets? 
Ik vind je blog super leuk, je schrijft leuk en dat is belangrijk! Keep up the good work! 


Ik wil Cynthia hartelijk bedanken voor het invullen van het interview en ook hartelijk bedanken voor het complimentje! 
Ook jouw hebben we nu weer een beetje leren kennen en aangezien het alweer een paar weken verder is heb je weer je blog kunnen uitbreiden en een heleboel nieuwe artikeltjes kunnen maken!
Ik volg de blog van Cynthia al een tijdje, ze maakt leuke en handige artikeltjes dus waarom zou je haar niet volgen?
Gewoon doen!
klik hier om of boven bij de link om naar de blog van Cynthia te gaan!



Laten jullie even weten wat je van dit interview vind?
En volgde jullie Cynthia al, of ben je dat door dit interview wel voorplan?
Laat het me weten, leuk!


Oproep:
Zoals ik van de week bekend heb gemaakt wil ik binnenkort een speciaal interview van een speciaal iemand online zetten.
Hiervoor heb ik wel jullie hulp nodig!
Want van welke bekende blogger zou jij wel een interview willen lezen en wat zou je dan van diegene willen weten?
Laat het me via dit artikel weten, hier vind je ook de overige informatie!

----------------------------
Denk jij na het lezen van dit interview, maar ik zou ook wel zo'n interview willen invullen? Dat kan!
Klik hier om te zien hoe je aan de vragen kunt komen!

Love && Enjoy'





5 opmerkingen

  1. Weer een leuk interview :).

    Liefs, Mariette

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een leuk intervieuw, ik ga haar blog gelijk even bekijken.

    Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Zo grappig om dit weer terug te lezen!! :D Nogmaals bedankt voor het interview Fleur!! Liefs, Cyn

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dit is altijd leuk om te lezen!

    xxx

    BeantwoordenVerwijderen