TAG: About me

Zo heb ik al een heleboel interviews online gezet van enthousiaste bloggers.
Heel leuk en dit doe ik dan ook iedere week weer met veel plezier!
Maar misschien is het ook eens leuk als jullie wat meer over mij te weten zouden komen.
Vandaar dat deze TAG daar wel toeppaselijk voor is!
Benieuwd waar ik van hou en wat ik leuk vind?
Lees dan snel verder!
Hee meiden!

Ik denk dat jullie deze TAG al eens vaker zijn tegen gekomen.
Vandaar dat het mij eens leuk leek om mijzelf eens 'bloot' te geven aan jullie.
Ik zal de vragen zo goed en uitgebreid mogelijk ( net zoals wat ik van jullie vraag bij een interview ) proberen te beantwoorden en zo hoop ik dat jullie ook ietjes meer van mij te weten komen!

Laten we maar gauw beginnen!


1. Heb je een tweede naam?
Nee, ik heb geen tweede naam, gewoon alleen Fleur. Mijn broertje ook niet, ook hebben we allebij een korte naam.

2. Wat is je favoriete vak op school?
Das een goeie vraag, maar ik denk dat ik muziek (ookal heb ik dat maar 1 uurtje per week) mijn favoriete vak is, gewoon omdat je er geen huiswerk voor krijgt en het altijd gezellig is. 

3. Wat is je favoriete drank?
Euhm ik denk non-alcohol Cola light en alcohol een sex on the beach coctail en een met een pasoatje kun je mij ook best mee blij maken.

4. Wat is je favoriete lied op dit moment?
Als ik een nummer moet kiezen kies ik voor Young wild and free van Snoop Dogg & Wiz Khalifa, vooral omdat de tekst klopt en mooi is maar het ook een lekkere beat heeft. 


5. Hoe ga je jou kinderen noemen?
Dat is een vraag die ik nu nog niet kan en ga beantwoorden, laten we eerst maar eens afwachten wat het brengt..

6. Doe je aan een sport?
Ja! Ik doe nu ongeveer 6 jaar 1 keer per week een uurtje aan dansen dit doe ik met veel plezier en hier hoop ik dit jaar nog een uur aan vast te kunnen plakken!

7. Favoriete boek?
Het eerste boek wat ik echt een paar jaar geleden dat ik echt met tranen in mijn ogen uit heb gelezen ( ik was toen denk ik een jaar of tien ) met een verhaal dat mij is bijgebleven is krassen.
Maar ik heb nog veel meer boeken gelezen die ook tot mijn favoriete behoren, alleen is dit iets te veel om zo op te noemen, misschien daar ooit nog wel eens een artikeltje over!

8. Favoriete kleur?
Zoals ik mischien wel al vaker heb verteld ben ik fan van de kleur roze, vandaar ook mijn roze tumblr. Ik kan gewoon genieten van die kleur. Ik blijf toch diep in mn hart een klein meisje.

9. Favoriet dier?
Konijnen, zoals jullie mischien in dit artikel al hebben gelezen heb ik 2 konijnen en 1 grasparkiet.
Mijn konijnen betekenen echt heel veel voor mij, vandaar dat inderdaad mijn favoriete dier een konijn is. 

10. Favoriet parfum{s}?
Nee, ik hou niet van parfum en heb daarom ook geen favoriet

11. Favoriete vakantie?
Poooefh, das een moeilijke vraag, wij gaan ieder jaar naar het buitenland, maar ik denk dat afgelopen zomer toch wel een van mijn favoriete zomers was. Afgelopen zomer zijn we namelijk van spanje 'gezwerft'  naar frankrijk daar bij ST. Tropez gestopt een weekje op een camping gestaan want wij hebben een carvan en tenslotte nog anderhalve week door gegaan naar italie. Omdat de plaatsen waar we dit jaar zijn geweest  (Cannes en ST Tropez) een nieuwe ervaring waren, was dit toch wel een favoriete vakantie. 

12. Ben je afgestudeerd in de middelbare school?
Ja, ik ben heel blij dat ik sinds zomer 2011 mag zeggen dat ik mijn vmbo kader diploma op zak heb en begin dit schooljaar begonnen ben op het mbo.

13. Ben je ooit het land uit geweest?
Zoals je bij vraag 11 hebt kunnen lezen hebben we een carvan waarmee we ( bijna ) ieder jaar het land een paar weken achter ons laten en het zonnetje opzoeken. Dus ja ik ben het land ooit uit geweest!

14. Spreek je een andere taal?
Spreken is voor mij een groot woord, eerder versta ik engels maar echt spreken kan ik het niet. Als dit wel nodig is dan is het gebrekkig of met een klein beetje duits door elkaar heen.

15. Hoeveel broers of zussen heb je?
Ik heb een broertje en hij is anderhalf jaar jonger dan mij.

16. Wat zijn je favoriete winkels?
Voor kleding; H&M, Newyorker, Only, Sting, Primark, voor nagellak en dat soort dingetjes ga ik meestal naar de Kruitvat.

17. Wat is je favoriete restaurant?
Ik heb geen echte favoriet maar naar een pizzaria of een itiliaans restaurant kun je me best mee vragen!

18. Ga je graag naar school?
Ligt eraan. Vooral aan de lessen en docenten die ik die dag heb, dat maakt bij mij groot deel uit of ik wel of niet graag naar school ga. 

19. Favoriete Youtuber?
Ah! Dit vind ik een leuke vraag, ik ben namelijk echt fan van youtube! 
Ik weet niet of het de bedoeling is dat je er maar 1 noemt toch noem ik er meedere!
- Megan Nicole
- Tyler Ward 
- Cutepolish 
- Maddi Jane 
Er zijn er nog wel meer, maar dan ben ik over 10 uur nog niet klaar met deze tag, vandaar dat ik het bij deze laat.

20. Favoriete film?
Ik heb echt een zwak voor dans en huil films, geen idee waarom maar die trekken meestal mijn aandacht. 
Mijn favoriete dansfilm is Turn It Up, mijn favoriete huil film zijn komt een Vrouw Bij De Dokter en My Sisters Keeper. Als je een dansfilm liefhebber of een huilfilm liefhebber bent kan ik jullie deze 3 zeker aanraden!

21. Favoriete tv-shows?
Op dit moment The voice of holland, als het weer begint So you think you can dance, maar allertijden ben ik ook een vaste GTST kijker. 

22. PC of Mac?
Zelf heb ik een Packerbell pc maar een Mac zou ik ook zeker niet verkeerd vinden, misschien dat het er ooit nog is van komt.




23. Welke gsm heb je?
Ik ben sinds 6 weken ongeveer nu de trotse eigenaar van een HTC Desire S! Ik had hiervoor de Blackberry 3900 maar die was ik al gauw weer zat. Ik doe alles met mijn HTC, van blogs lezen tot Mail openen en whatsappen. Heerlijk en zeker ook een aanrader!

24. Hoe lang ben je?
Ik ben uitgegroeit en ben nu 1.60 lang. Dit is iets waar ik trots op mag zijn en eigenlijk ook wel ben. Ik ben namelijk 3 maanden te vroeg geboren en zou daarom maar 1.50 lang worden, opzich niets mis mee maar toch leuker als je iets langer bent. Vandaar dat ik nu ongeveer 6 jaar geleden begonnen ben met Groeihormoon prikken. Dit houd in dat ik iedere avond een prik in mijn been moest doen, hiermee spoot ik groeihormoon (genotropin) naar binnen om iets langer te worden. Na 5 jaar lang iedere avond ( in totaal ben ik het 2 keer vergeten ) geprikt te hebben ben ik sinds oktober 2010 echt uitgegroeid. In totaal heb ik dus 8 centimeter met het groeihormoon prikken erbij 'gewonnen'. 

25. Heb je ook bijbaantjes - werk je ook - of doe je iets voor mensen?
Spaar je ook ergens voor?
Ik heb een bijbaantje, ik werk nu bijna een jaar als zo genoemde 'zaterdaghulp' bij de hema.
Op de food en voornamelijk achter het gebak.



Zo dat was me een waslijst vragen!
Wat vind je van deze TAG?
Ken jij misschien iemand die ook groeihormoon (heeft) (ge)prikt, of die ook in aanraking is gekomen met de groeistichting?
Ga jij deze TAG overnemen, of heb je al zo'n zelfde soort TAG?
Laat het me weten, leuk!


Love && Enjoy





6 opmerkingen

  1. Superleuk om te lezen ^^

    En ik ken wel mensen in de familie die medicijnen hebben om juist niet meer te groeien, anders groeien ze dood maar dat is exact het tegenovergestelde.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk geantwoord, en ik heb een leuk liedje bij in m'n playlist

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuke antwoorden heb je gegeven! Love deze tagg :)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Deze tag vind ik zo leuk!! Binnenkort komen mijn antwoorden op mijn blog.

    Liefs, Mariette

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een leuk interview!!!
    Mijn dochter va 7 krijgt ook al 2 jaar groeihormonen geprikt elke avond! We moeten er nog minstens 9 jaar mee doorgaan! Alleen mag het bij haat nog op andere plaatsen dan enkel haar been.

    BeantwoordenVerwijderen