A special interview with a special person

Ik ben opzoek!
Benieuwd naar wie ik opzoek ben en waarom?
Lees dan snel verder!
Hee meiden!

Vandaag een iets andere post.
Ik ben een paar maandjes geleden begonnen met het interviewen van enthousiaste bloggers wat heel goed is uitgepakt.
Er zijn al heel wat enthousiaste bloggers aan het woord gekomen en er staan ook nog een aantal hele leuke bloggers op de planning voor de komende 9 weken.
Helemaal leuk en zeker niets mis mee!
Vind het echt supper dat jullie je zo enthousiast opgeven en helemaal uitleven met het invullen van de vragen.
Mijn complimenten daarvoor!

Omdat ik nu op de 18 interviews zit die nu ingepland staan en bijna tegen de 20 aanloop wil ik een keer een 'special person' interviewen en aan het ligt brengen op mijn blog.
Met een special person bedoel ik een 'bekende' blogger, het hoeft niet bekend van bekend te zijn en die iedere dag in de spotlights en bladen en weet ik het wat allemaal staat maar gewoon bloggers waar jij en ik fan van zijn  en tegen op kijken.
Ik denk hier bijvoorbeeld aan bijvoorbeeld ; Misslipgloss, Sanne van WeAreFashion of bijvoorbeeld de vader van de overlede 'kanjerguusje'. 
Dit zijn maar voorbeelden van een 'specials person' met een blog waar heel wat bloggers tegen op kijken.

Nu kan ik die persoon zelf gaan uitzoeken en vragen of ik hem/haar mag interviewen met mijn vragen, maar mischien is het wel veel leuker als jullie mij daar bij helpen!

Dus mijn vraag is aan jullie;
- Van welk 'special person' met een bekendere blog zou jij graag een interview zien verschijnen op Lifestyle and Art?
- En wat zou je dan van hem/haar willen weten?
Je mag het helemaal zelf weten!

( Het hoeft trouwens niet een van mijn voorbeelden te zijn hoor, het zijn alleen maar voorbeelden van bloggers waar ik best wel tegen op kijk!)

Ik ga bijhouden wie de meeste stemmen krijgt welke vragen ik dan zou moeten stellen, aan het einde van deze maand ga ik bekend maken wie ik ga proberen te interviewen en maak ik het interview met JULLIE vragen!

Dus nogmaals;
Van wie zou jij graag een interview willen lezen en wat zou jij dan willen weten?
Laat dit in een reactie achter en binnenkort verschijnt dan hopelijk a special interview with a special person!

----------------------------
Zelf kun je je ook altijd nog opgeven voor een interview!


Love && Enjoy










6 opmerkingen

  1. ik zou het wel leuk vinden om wat meer over miss lipgloss te weten en hoe haar blog zo is uitgegroeid.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Miss Lipgloss, Beautygloss, the Blond Salad :)

    Liefs, Mariette
    PS. Succes!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Teske van Teskuh.nl, Vera van veracamilla of Linda/Sanne van whatabeauty.nl dat zijn zo wat mijn favoriete!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. leuk idee!, maar er zijn inderdaad zoveel mensen.. De personen die jij noemde zijn bij mij sowieso al een voorkeur! (; Voor de rest vind ik Liefske heel goed. :D x

    BeantwoordenVerwijderen