What a nice picture can do to you'

'Soms heb je van die buien waardoor je de bomen het bos niet meer kan zien.
Soms kom je van die plaatjes tegen die je aan het denken zetten.
Soms zie je plaatjes die jij ook wilt hebben.
Soms zit er ook nog wel een bloeiende inspiratie bij.
Vandaag een post met van dat soort plaatjes.'


03012012'


Wat vinden jullie van de plaatjes?
En herkennen jullie het dat je zo'n bui hebt en dan als je plaatjes gaat kijken (weheartit) dat je dan gelijk weer anders denkt, gewoon omdat de plaatjes zo mooi zijn. 
Ik kan daar echt van genieten en als je mij een dag met weheartit op een stoel zet vermaak ik me wel hoor, geen probleem!
Wat vind jij van we heart it?
Laat het me weten!


Omdat ik zo gek ben van plaatjes en vooral van 'roze' plaatjes, ben ik een heel tijdje geleden een Tumblr begonnen met alleen maar roze plaatjes waar ik een aantal keer per maand een aantal mooie plaatjes op gooi.
Voor de mensen die ook 'tumblren' dit is mijn tumblr;

--------------------------------------------
-- Meer volgers/bezoekers op je blog?

-- Heb ik jou al mogen interviewen?

-- Ik ben erg benieuwd wat jullie van Lifestyle and Art vinden, zouden jullie daarom zo vriendelijk willen zijn om even de enquete van 9 vraagjes in te vullen? ( Het is anoniem! ) alvast bedankt!

Love && Enjoy



4 opmerkingen

  1. Superleuke plaatjes!
    & ja, dat heb ik ook vaak. Weheartit is echt zo'n geweldige site als je in een slechte bui bent,haha (; xx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. I love Weheartit en gebruik het echt voor hetzelfde als jij.
    Mooie plaatjes zijn het!!

    Liefs, Mariette

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een prachtige plaatjes en ja ik kan ook echt uren rondneuzen op weheartit!

    BeantwoordenVerwijderen