Inspiration | Make up

Make up is iets wat bij de meeste meisjes in hun ochtendsysteem zit.
Iets waar ze aan beginnen en niet meer zonder kunnen.
Dit kan op een heleboiel verschillende manieren.
Vandaag is het weer tijd voor een nieuwe inspiratie post!
Zelf ben ik helemaal niet zo'n make up meisje.
Ik heb wel make up op maar meestal is dat alleen een mascara en een oogpotlood en that's it.
En dat verloopt niet altijd even vlekkenloos.


In bladen zoals bijvoorbeeld de Vogue staan altijd hele mooie shoots.
Zoals hoort zijn de modellen daar ook op een mooie manier en juist heel strak en heel naturel of juist heel heftig en druk opgemaakt.
Omdat ik dit vaak heel mooi vind om te zien en dit heel inspirerend kan zijn heb ik voor vandaag een paar mooie plaatjes opgezocht om in deze post met jullie te delen.


Vooral de plaatjes van de oog make up vind ik mooi.
Zelf ben ik er helemaal niet goed in dus ik zal er wel naar blijven kijken en hopen dat zo iets mij ooit nog gaat lukken!

Wat voor make up draag jij?
Wie of wat inspireert jou op het gebied van make up?
En wat vind je van de foto's hierboven?
Let me know!


==> tot maandag 30 april kun je nog kans maken op de winactie! <== 


Love && Enjoy

6 opmerkingen

  1. zitten echt een paar leuke make-up 'ideeën' bij!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wow da's prachtig! Ik kan zelf totaal niet met make-up omgaan -.-'

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wauw echt mooi! Zelf kom ik meestal niet verder dan oogpotlood en mascara, maar dat komt omdat ik een hekel heb aan opstaan en anders wordt het elke ochtend weer stressen haha. Liefs x

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Die op een na laatste vind ik prachtig!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Zitte echt hele kunstwerken tussen:P

    xx

    BeantwoordenVerwijderen