Tag Music

Muziek dat is iets wat iedereen wel mee te maken heeft.
Iedereen heeft op een andere manier iets met muziek.
Vandaag een muziek Tag!

Zoals jullie wel weten ben ik iemand die geen dag zonder muziek kan, al is het maar 1 liedje het maakt niet uit ik luister iedere dag muziek!
Omdat mij het leuk leek een Music tag te maken heb ik het bij deze gedaan, zo leren jullie mijn 'music smaak' ook een beetje beter kennen en wie weet kom ik nog eens ergens achter!

Heel simpel; je kiest 1 van de mogelijke antwoorden uit en verteld waarom je voor dit antwoord hebt gekozen.
Let's we do this!

Als we weer terug zouden gaan in de tijd toen er nog geen muziek gedownload kon worden van wie zou je dan eerder een cd kopen; Rihanna of Beyonce?
Beyonce! Deze vraag is voor mij niet zo moeilijk. Ik ben sinds een tijdje helemaal Beyonce fan, vandaar dus het antwoord Beyonce!

Stel; jij moet in een dag een instrument leren bespelen en je moet tussen een piano en een gitaar kiezen, wat zou jou keus dan zijn en waarom?
Een piano zou ik wel willen leren bespelen, dit instrument kun je goed bij allerlei stijlen gebruiken en ik vind het gewoon een mooi instrument, het is jammer dat ik niet zo muzikaal ben aangelegd!

Als jij een prijs zou winnen waarmee je in een clip van een bekende artiest mag meespelen/zingen, 
welke muziek artiest zou dit dan zijn?
Ik denk dat ik dan niet voor Beyonce zou gaan, maar voor een wat 'kleinere' artiest. Ik zou als ik de stem er voor had en het zou kunnen wel willen mee zingen in een clip van Birdy.

Stel je gaat naar een onbewoond eiland en je kan je ipod alleen maar vullen met hiphop/rap of R&B/soul wat zou jij dan kiezen?
Ik zou dan kiezen voor Hiphop en Rap, hier heb je heel veel verschillende soorten liedjes voor; snel, langzaam, veel  en weinig tekst, rustig en drukke liedjes. Ik denk dat je met Hiphop/rap naar mijn idee iets meer kanten op kunt dan R&B en soul. 

Darryl of Gio?
Darryl! Ik ben wel een tijdje helemaal in de ban van Gio geweest maar toen ik Darryl ontdekte via een clip werd ik gelijk verliefd. Hij heeft zo'n mooie stem en zijn gezichtje wauww zo cute!

Bruno Mars of Jason Mraz?
Oeh, deze vind ik pittig!
Ik denk ondanks dat ik Jason Mraz ook heel goed vind dat ik toch voor Bruno Mars ga.
Hij heeft al meerder liedjes die ik plat heb gedraaid en aangezien ik nog niet zo heel veel van Jason Mraz heb gehoord ja kies ik voor Bruno.

Als je helemaal gratis naar een Live concert van een nederlandse artiest naar keus zou mogen gaan, van wie zou dat dan zijn?
Ik zou dan wel graag naar een concert van Ilse de lange willen, ik heb gehoord van mensen dat zij heel mooi live zingt ook heb ik een live cd van haar en omdat zij gewoon altijd heel nuchter is zou ik wel daar wel heen willlen. 

Welke cd heb je voor het laatst gekocht/gedownload?
De cd van Jason Derulo heb ik voor het laatst gedownload.

Stel ( of mischien is het wel echt zo ) jij hebt een mega mooie stem en word gevraagd door een top producer om een liedje in te sturen, hiervoor moet je cover maken. Welk liedje en van wie zou je dan een liedje coveren?
Stel ik zou echt zou echt een mooie stem hebben dan zou ik een cover maken van het liedje Always. Dit liedje is een liedje waar je heel diep in kan gaan en die je ook best wel eigen kan maken. 

Nederlands of Engels talig?
Engels! Ik vind de nederlands talige muziek allemaal een beetje hetzelfde. Het gaat of over een relatie of over iets wat niet leuk is. De engels talige muziek over het algemeen ook wel maar dan word het ook weer anders verwoord en dat vind ik gewoon mooier.

Michel Telo of Gerard Joling?
Ik ga hier voor Michel Telo, ondanks dat ik alleen het liedje  Ai Se Eu Te Pego ( Nosaaaaai! ) van hem leuk vind.


Ik vond het een leuke tag om te doen!
Wat vinden jullie, gaan jullie hem overnemen?


-- Tot 30 april kun je nog mee doen met de winactie!
Doe jij al mee?


Love && Enjoy











4 opmerkingen

  1. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuke tag! Ik vond hem zelfs zo leuk dat ik hem heb overgenomen, hopen dat je het niet erg vind? Lees de mijne hier: http://maximesieta.wordpress.com/2012/04/20/music-the-music-tag/

    oxoxox,
    Maxime Sieta

    BeantwoordenVerwijderen