Interview | Anouschka

Het is weer tijd voor een nieuw interview!
Benieuwd aan wie het deze week de beurt is?
Laten we snel gaan kijken!


Maak jij al kans op het H&M nailpolish setje en de hippe oorbellen?


Vandaag is het de beurt aan Anouschka die zich aan jullie mag voorstellen en die jullie beter mogen leren kennen!
Let's started!

About Anouschka:
Wat verwacht je van dit interview?
Ik verwacht leuke en interessante vragen. Zodat ik de lezers op een leuke manier kennis met mij kan laten maken.

Hoe heet je , en hoe oud ben je?
Ik heet Anouschka en ik word 5 maart 23 jaar.


Wat voor school/opleiding/werk doe je?
Ik zit in de eerste leerjaar van de Pabo in Arnhem, waar ik het erg naar mijn zin heb. Over 3,5 jaar ben ik klaar met de opleiding en hoop ik een goede baan als lerares te vinden in het onderwijs. Op dit moment werk ik als oproepkracht bij verschillende bso's en ik werk achter de bar bij Gelredome met concerten. Ik ben nog op zoek naar een vaste parttime baan. Helaas lukt dat nog niet echt ,omdat ik voor veel banen al te oud ben.

Wie is jou voorbeeld?
Ik heb niet echt een voorbeeld. Wel haal ik inspiratie uit mensen. Zoals bijvoorbeeld Talor momsen en Aria in de serrie Pretty Little Liars.
 
Naar wie en wat voor muziek luister je graag?
Marco Borsato is een van mijn favorieten. Doordat ik bij Gelredome werk heb ik al veel concerten van hem gezien. Zoals de concerten van Symphonica in Rosso. Een van de concerten ben ik zelf heen geweest en de rest heb ik gewerkt. Hoe vaak ik de nummers ook luister ik krijg er geen genoeg van. Verder varieert mijn muziek smaak. Zo luister ik naar The Pretty Recklass, Red Hot Chilli Peppers maar ook naar muziek uit de top 40. Ligt er maar net aan in welke stemming ik ben.

Wat waar met wie en wat zie jij jezelf over 10 jaar doen?
Dan ben ik alweer 33! Poeh Hee! Ik woon dan samen met mijn vriend in een leuk huurhuisje waar we ons eigen plek van hebben gemaakt. Dan heb ik een vaste baan als lerares in het basisonderwijs of het special basisonderwijs waar ik elke dag fluitend naar toe ga. Ook woon ik in de buurt van mijn beste vriendin ,omdat wij aan elkaar hebben gezworen niet te ver van elkaar te gaan wonen.

Wat is jou levensmotto?
“Live your dreams and create your own adventures” Dit is vooral een motto waar ik mij de laatste jaren goed bij voel. Als ik iets wil doen dan ga ik ervoor. Net zolang tot het lukt, mocht het uiteindelijk niet lukken dan kan ik in ieder geval geen spijt ervan krijgen van iets dat ik niet gedaan heb.


About Attack:
Hoe ben je op de naam van jou blog gekomen?
Ooit kreeg ik de naam Attack. Ik ben normaal niet kwaad te krijgen en je kan heel ver bij mij gaan voordat ik echt boos word. Dan word ik echt kwaad, ik zou nooit slaan maar ik zal wel duidelijk maken als ik ergens niet van gediend ben. Vandaar “Attack” Anouschattack komt van de tijd dat ik veel op scene forum zat. Daar kreeg was een forum voor een scene-naam van mijn naam werd AnouschAttack gemaakt.


Waar gaat jou blog voornamelijk over?
Mijn blog gaat over alles wat mij bezig houd. Fashion, beauty en lifestyl. Als ik een idee heb voor een post dan plaats ik het gewoon. Dan zie ik vanzelf wel wat mijn volgers er van vinden. Zo probeer ik mijn blog zo persoonlijk mogelijk te houden.

Wat vind jij het leukste aan het bloggen?
De vrijheid en je eigen draai die je er aan kan geven. Zoals uren bezig zijn met een post en nadat je hem geplaatst hebt er ook nog leuke reacties op krijgen. Dat doet mij altijd goed!

Waar haal jij je inspiratie vandaan?
Overal, ik heb altijd een schriftje bij mij, waar ik ook heen ga. Als ik dan wat leuks zie op straat, of er schiet mij een idee voor een post te binnen schrijf ik hem gelijk op. Zo heb ik al veel ideeën voor de komende weken.

Hoe vaak per week probeer ji j een nieuwe post te plaatsen?
Om de dag plaats ik een post. Zo blijft die “up to date” en hoeven mijn volgers niet lang op een nieuwe post te wachten. Soms plaats ik er een elke dag. Dat ligt eraan of het een post is over Valentijn. Die heb ik dan niet ingepland bij mijn posts.Waardoor ik meer post heb per week dan normaal. Ik heb er bewust voor gekozen omdat ik dan de andere dagen lekker rond kan snuffelen op anderen blogs en ik kan reageren op de comments die ik krijg. Want contact met mijn lezers houden vind ik erg belangrijk.

Wat is de leukste reactie die je ooit van een volger hebt gehad en van wie kreeg je die reactie?
Ik krijg zoveel leuke reacties dat ik er niet specifiek eentje kan noemen. Ik word vrolijk van veel comments. Het is gewoon heerlijk om te lezen dat anderen je harde werk waarderen.

Waarom moeten mensen jou blog gaan volgen?
Ik deel graag mijn energie en passie met anderen aangezien ik geen minuut kan stil zitten. Ook ben ik altijd benieuwd naar andere blogs die ik nog niet ken, en zijn tips altijd welkom.

Heb je ook een twitter/facebook die wij eventueel kunnen volgen/liken?
Tuurlijk, Je kan mij volgen via gfc en bloglovin die rechts te vinden zijn in de sidebar. Ik heb er bewust voor gekozen om mijn facebook en twitter prive te houden. Misschien dat er nog wel een facebookpagina komt voor mijn blog. Maar eerst wil ik mij richten op anderen dingen.

Wat is jou tip aan je volgers?
Plaats wat jij leuk vind en waar jij gelukkig van word. Dan laat je mensen kennis maken met jou als persoon en dan is het vaak al gauw leuker om die persoon te volgen, omdat je blog dan een eigen stijl krijgt.

Wat is de link naar jou blog?

Zijn je verwachtingen aan dit interview uitgekomen? En heb je nog ideen voor het volgende interview? Of heb je nog tips?
Meer dan ik verwachten! Je hebt leuke vragen gemaakt waardoor ik een goede kijk kan geven over mijzelf en over mijn blog aan anderen. Ik vind het een leuk onderwerp van je blog om verschillende mensen te interviewen, zo kom je op een leuke manier bij nieuwe blogs.

Wat vind je van mijn blog? Heb je nog tips ideen of mis je nog iets?
Jou blog is echt inspirerend. Je hebt leuke foto's bij je posts waardoor je al gauw verder klikt. 
Heel erg bedankt voor deze kans! Echt een leuke manier om kennis met anderen bloggers te maken! 

Ik wil Anouschka hartelijk bedanken voor het invullen van het interview.
Ik heb net tijdens het maken van deze post even rondgekeken op jou blog en heb even op het follow knopje gedrukt.
Waarom? Omdat jij een hele eigen stijl hebt in het posten van artikelen.
Dat is leuk!
Ga zo door!

Kende jij Anouschka haar blog al?
Wat vind je van haar blog, ga je haar volgen?
En wat vind je van dit interview?

-------
Wil jij ook wel geinterviewd worden?
Dat kan! 

Love && Enjoy




2 opmerkingen