Review + Tutorial | Broadway gel nails

Ik heb jullie er al over verteld.
Ik heb afgelopen week een beginners gel nails setje gekocht.
Benieuwd hoe je ze zet en wat ik er van vind?
Doe jij al mee aan de winactie om kans te maken op een H&M nailpolish setje en een setje hippe oorbellen?


Omdat ik vandaag niet hoefde te werken en ik er gister de tijd voor had heb ik ze eindelijk kunnen uitproberen!
Ik had ze al een paar weken geleden zien hangen in de winkel en aangezien ik weer een keer iets nieuws wilde proberen had ik ze meegenomen.

Dit is een Gel nails setje voor beginners waarbij je geen UV lamp nodig hebt.
In het pakketje zitten 48 '' tips'' zoals dat genoemd worden.
Dit zijn dus geen hele nep nagels maar alleen het french randje om het zo maar even te zeggen.
Zoals de verpakking aan geeft verlengen ze dus jou eigen nagel.

Verder zitten er 3 lakjes bij; een Gel, Activator en een Cleaner.
En zit er een bokkenpootje in.
Verder ontbreekt een goede beschrijving zeker niet!
Ik schrok eerst want ik dacht dat er geen beschrijving bij zat maar toen ik voor de tweede keer keek zat het er gelukkig wel bij en kon ik het gewoon gaan doen!

Zelf vond ik dat het allemaal heel duidelijk beschreven stond hoe je alles stap voor stap moest doen.
Ik heb alsnog wel eerst even een paar youtube filmpjes bekeken voordat ik echt ging beginnen zodat ik toch een idee had wat ze met ieder punt bedoelde.

Omdat ik vond dat ze wel iets uitpuilde qua lengte en breedte vergeleken mijn eigen nagels heb ik ze nog wel een stukje korter gemaakt en iets smaller gevijlt. Dat is wel een pluspuntje trouwens want ondanks dat ik er nog best heb mee lopen rommelen zit alles er nog goed op!
En omdat de tips bij de ene nagel minder goed over vloeide en dus nog wel te zien was heb ik er voor gekozen om er een kleurtje overheen te doen.

Het orgineel.

Gelakt, ingekort en bijgevijld.

Voor de prijs ben ik er redelijk tevreden over.
Het is wel zonde dat ze bij de ene nagel wel beter overvloeien dan in de andere maar dit is dan wel weer goed te dekken met een kleurtje. 

Omdat er vast wel mensen zijn die graag zouden willen weten hoe dit in zijn werk gaat heb ik er een tutorial filmpje van gemaakt.
Helaas is mijn camera nogal van streek en doet hij niet altijd meer wat ik wil, vandaar dat sommige stukjes minder scherp zijn.
Hier een link naar de tutorial voor degene die nieuwsgierig zijn!


Dit pakketje is te koop bij de kruitvat voor 17,95.-

Dit was het artikel voor vandaag.
Wat vinden jullie van de nagels?
Heb je ze mischien zelf al eens geprobeerd?
Wat vinden jullie van de Tutorial die ik heb gemaakt?
Let me know!




1 opmerking

  1. erg leuk, maar vindt wel jammer als je nagellak erover heen hebt een soort bobbel ziet van de tip.

    BeantwoordenVerwijderen