Amazing bloggers

Vandaag een artikeltje waarin ik over mijn 3 favoriete blogs ga schrijven.
Benieuwd van wie deze blogs zijn?

Vandaag wil ik het met jullie hebben over een aantal mega (bekende) bloggers.
Niet mega omdat ze over de hele wereld komen, maar mega in een verhaal / een artikel op papier zetten.
Mega in de manier waarop zij schrijven.

Want ondanks dat ik iedere dag weer een fris en fruitig nieuw artikel online zet, dit meestal zonder problemen lukt kijk ik hiervoor heel veel om mij heen.
Om mij heen om inspiratie op te doen buiten, binnen maar ook op internet.
Hierin zal ik zeker niet de enige zijn.
Zoals ik al vaker heb gezegt krijg ik al gauw door het plaatjes kijken op we heart it ideeen voor artikelen.
Maar ook het kijken en het lezen van andere blogs kunnen inspiratie ideeen opleveren.

Het lezen van andere blogs doe ik dan ook graag, om dit te doen heb ik die geweldige bloglovin app op mijn mobiel en ipod staan waardoor als ik er tijd voor heb even een kijkje kan nemen.
Heerlijk overzichtelijk kan ik dan genieten van de blogs waar naar ik erg tegen op kijk en inspiratie van krijg.

Zo ben ik grote fan van de blog van Teske.
Dit is een blog waar ik echt tegen op kijk.
Teske schrijft op zo'n losse vrije manier, maar door op die manier te schrijven bereikt zij heel veel meiden.
En niet eens door haar artikelen maar ook al gauw door haar amazing filmpjes op youtube en haar twitter waar op ze door vele gevolgd word.
Je kan hierin ook goed zien dat ze pas 16 is ( al zou je dat niet denken ) en al heel wat bereikt heeft met haar blog en youtube. 
De manier waarop zij iets brengt is zo amazing, de eene keer lees ik een artikel met een big smile en de andere keer met een brok in mijn keel.
Vaak door het lezen van haar artikelen gaat ineens dan het lichtje branden en heb ik een idee.
Ik denk ook zeker niet dat ik de eenige ben die Teske haar blog geweldig vind.

Nog een blog waar ik bijna dagelijks wel een of meerdere keren een kijkje op neem is de blog van Sanne.
We are fashion (waf) is een blog waarop iedere dag 1 of meerdere artikelen online komen te staan.
Sanne is zo'n voorbeeld van een droom; van je blog je werk maken.
Ja ik denk of weet eigenlijk wel bijna zeker dat ik niet de eenige ben die dat als droom zien.
Al zou er maar een kleine kans zijn dat dit lukt.
De titel zegt het al, op deze blog zijn het vooral fashion en beauty dat de hoofdrol speelt.
Ik geniet ook altijd bij het lezen van Sanne haar artikelen, omdat ze het netzoals Teske op haar eigen manier schrijft.
Een unieke eigen manier; I like that!

De laatste en ik denk wel ook echt een mega amazing blogger is Vera Camilla van je raad het denk ik al Veracamilla.nl .
Haar blog volg ik pas sinds een tijdje maar lees ik wel bijna elke dag.
Ook zij schrijft op een fijne manier haar artikelen.
Vera is een blogster met een sterke eigen mening en die ook duidelijk laat overbrengen.
Dit is fijn want bij een beautyblog vind ik toch wel dat een eigen mening hebben iets is wat je daar wel voor nodig hebt.
Op deze manier kun je het makkelijkst ergens over schrijven en producten reviewen.
Vera laat dit op een hele fijne manier overbrengen.
Vandaar is dit ook een van de blogs die ik bijna dagelijks lees.

Dit waren 3 wat bekendere blogs waarover ik voor vandaag een artikeltje wilde schrijven.
Binnenkort ga ik zo'n zelfde soort artikel maken over iets minder bekendere blogs maar die toch een blog hebben waar ik fan van ben.

Welke blog(s) vind jij amazing?
Waaromm vind jij juiste deze blog(s) amazing?
Welke blogs bekijk jij dagelijks?

Love && Enjoy







3 opmerkingen