Personal | Picutres of my life.

Vandaag een persoonlijke post.
Een persoonlijke post met veel foto's!
Benieuwd?
Omdat ik het zelf altijd leuk vind om de artikelen van andere blogs te bekijken waarbij ze een kijkje door middel van foto's in hun eigen leven geven leek mij het leuk om dit ook te doen.
Dit eerste artikeltje zal een 'probeerseltje' zijn en aan de reacties zal ik beslissen of ik dit iedere 2 weken ga doen.

Omdat de meeste foto's met mijn HTC zijn gemaakt zijn de foto's zeker niet van het beste kwaliteit.
Als het goed is moet dit ook voor jullie geen probleem zijn aangezien het niet om de kwalititeit maar om het geen dat achter de foto's zit gaat.


 Ja, door een lieftalige collage over laten halen om mezelf toch op te geven.
Wij hema medewerkers mochten ons opgeven om als figurant mee te spelen in de musical.
Bij deze heb ik dat dus gedaan... tegen die horen jullie hier vast nog wel meer over.

Queensday is voor mij niet compleet zonder oranje kleding/nagels.
Omdat ik alleen een oranje shirtje had had ik mijn nagels maar oranje gelakt met een kleine nailart erop.
I like!
Met een vriendin was ik Amsterdam in gegaan.
Wauw wat een mensen, wat een oranje en wat een chaos.
Het was niet de eerste keer dat ik met queensday Amsterdam in ging maar ieder jaar verbaas ik ze weer; Waar komen ze vandaan?

Is het geen warme chocolademelk wat ik op school drink is het wel een cup a soup.
Handig zo'n automaat, alleen jammer dat je er geld in moet stoppen!

Zo gauw het mooi weer is lekker met een paar boekjes buiten in de tuin in het lounge set; I like!

Ja, we konden er niet meer omheen.
En dit tompoucje konden we ook niet laten staan!

I hate it; opruimen!
Overal schoolspullen en een la die op uit elkaar vallen staat..

Maar als hij dan weer helemaal netjes opgeruimt is dan is het toch wel weer fijn om hem vervolgens opnieuw te mogen vullen en hopen dat hij als nog dicht past.

Wauw wat vind ik deze film mooi!
Voordat hij in de nederlandse bioscopen te zien was had ik hem al gezien; The Vow.
Een hele goeie aanrader!

Even een lekker lunchen bij La Place met een vriendin.
Heerlijk die broodjes!

Ik had weer eens zin, zin in iets gewoons.
Een gewoon mooie simpele nailart.

Aha, I like!

Omdat we 2 uur moesten wachten tot we de bij een examen moesten helpen zijn we bij  een vriendin thuis maar een spelletje Rummikub gaan doen.
Het was wel een tijdje geleden hoor!

Ja, afgelopen zondag was het weer zover.
Het jaarlijkse voorstellingen weekend is aankomend weekend en daarvoor is zijn er heel wat doorlopen en repetitie's voor nodig.
En zo was het dus ook zondag weer.
Geweldig al die kleintjes te zien dansen.
Hopelijk kan ik volgende week of die week erop er een foto verslag van online zetten aangezien dit aankomende weekend (vrijdag tm zondag) het voorstelling weekend is.

Zoals jullie mischien wel gelezen hebben gister, hebben we gister afscheid moeten nemen van ons grasparkietje die +/- 14 jaar bij ons heeft gewoond.
Het is behoorlijk stil in huis nu. 

Dit was mijn eerste 'pictures of my life' artikel.
Wat vinden jullie ervan?
Zouden jullie dit vaker willen zien?

Love && Enjoy 







4 opmerkingen