Interview | Feelings

Het is zondag en dat betekend hoogste tijd voor een nieuw interview!
Vandaag hetzelfde interview maar toch anders.
Benieuwd wat ik hiermee bedoel?
Lees dan snel verder!



Vandaag namelijk niet een interview met een blogger maar met een Feelings Massage & Wellness praktijk.
Iris heeft de vragen lekker eigen gemaakt zodat ook zij ze kon beantwoorden ondanks dat ze geen blog heeft maar een ander soort site.
En het is gelukt!
Let's do this!



About Iris Mooren:
Wat verwacht je van dit interview?
Dat mensen mij een beetje leren kennen en mijn massagepraktijk.

Hoe heet je , en hoe oud ben je?
Ik heet Iris Mooren-van Wessel en ben 41 jaar

Wat voor school/opleiding/werk doe je?
Ik heb een eigen massagepraktijk Feelings Massage & Wellness in Beuningen (gld), waar je terecht kunt voor diverse massages bijvoorbeeld nek/schouder/rugmassage, anti-stress en massages voor kinderen, baby’s en zwangere vrouwen. Daarnaast geef ik ook yoga voor volwassenen en kinderen.
Ook heb ik nog een parttime baan hiernaast.

Wie is jou voorbeeld?
Ik heb niet direct een voorbeeld

Naar wie en wat voor muziek luister je graag?
Mijn muzieksmaak is vrij breed (alle muziek waar ik een goed gevoel van krijg) maar voornamelijk pop en rock;  ik luister graag naar o.a. Snowpatrol, Red Hot Chilli Peppers, John Mayer en Krezip (helaas zijn die gestopt)

Wat waar met wie en wat zie jij jezelf over 10 jaar doen?
Over 10 jaar, geen idee.  Ik hoop dat ik dan nog steeds veel mensen en mensjes mag masseren, dat geeft me voldoening en ontspanning.

Wat is jou levensmotto?
Een dag niet gelachen, is een dag niet geleefd en het komt echt allemaal goed, alleen duurt het soms even.

About Feelings Massage:
Hoe ben je op de naam van jou blog gekomen?
Naam van mijn praktijk Feelings Massage

Waar gaat jou blog voornamelijk over?
Massages en wat ik zoal hiermee beleef.
Binnenkort masseer ik, gelukkig samen met een heleboel anderen, zo’n 1500 lopers bij de Nacht van de Vluchteling. Dit is op 18 mei aanstaande ‘s morgens vroeg. Ik ben heel benieuwd.

Wat vind jij het leukste aan het bloggen?
dat doe ik nog niet, de eerste moet nog komen J maar ik vind het wel leuk om het een en ander te delen.  Ik ben heel druk geweest met mijn website.

Waar haal jij je inspiratie vandaan?
Wat ik heb meegemaakt of waar ik aan denk op dat moment.

Hoevaak per week probeer jij een nieuwe post te plaatsen?
Nog even geen idee van.

Wat is de leukste reactie die je ooit van een volger hebt gehad en van wie kreeg je die reactie?
Dat kwam van een volger op Twitter, ik kreeg een mooi compliment met mijn eigen slagzin van mijn website:  To Feel Good - Ontspannen, ontstressen,  even tijd voor jezelf. Ze vond dat ze zich heel goed had gevoeld en ontspannen, tijdens en ook na mijn massage.

Waarom moeten mensen jou blog gaan volgen?
Mensen moeten wat mij betreft niet zoveel, er is al zoveel wat wij allemaal “moeten”. Wel “moet” iedereen wat meer ontspannen, dan wordt het leven een stuk leuker.  Maar ik hoop dat ze mijn blogs/berichten en tweets met plezier lezen.

Heb je ook een Twitter/Facebook die wij eventueel kunnen volgen/liken?
Ja, op Twitter @FeelingsMassage
En op Facebook www.facebook.com/FeelingsMassage

Wat is jou tip aan je volgers?
Als je het interessant vindt, houdt dan mijn tweets, facebookberichten en mijn website in de gaten voor leuke massage aanbiedingen! En als iemand tips heeft, dan hoor ik het ook graag!
Ook kun je de nieuwsbrief via het e-mailadres mwfeelings@upcmail.nl aanvragen, dan houd ik je ook op de hoogte van de laatste nieuwtjes en aanbiedingen.

Wat is de link naar jou blog
Ik moet dit nog even uitvogelen hoe dit precies zit maar mijn website is www.mwfeelings.nl

Zijn je verwachtingen aan dit interview uitgekomen? En heb je nog ideen voor het volgende interview? Of heb je nog tips?
Ik vond het een leuk interview (voor de vragen even de spellingscontrole er op loslaten J)

Wat vind je van mijn blog? Heb je nog tips ideen of mis je nog iets?
Zo 1-2-3 niet, maar als ik nog een tip voor je heb dan hoor je het  van mij!

Ik wil Iris hartelijk bedanken voor het invullen van de vragen ondanks dat sommige voor niet voor toepassing waren.
Ik hoop dat ik je hiermee iets wat 'bekender' kan maken en dat je mag uitgroeien tot een droom praktijk!

Ook je site/blog/webshop promoten door een interview?
Dat kan!

Love && Enjoy







4 opmerkingen