The Versatile Blogger Award

Ohyeah!
Gister heb ik The Versatile Blogger Award ontvangen.
Dit is een Tag die ik vandaag met jullie deel!
Benieuwd van wie ik deze tag heb ontvangen en wat hij inhoud?
Lees dan snel verder!





Ik ben echt heel blij en ook wel een klein beetje trots met deze Award die ik gister ontving van 

Marielle.
Ik wil Marielle daar hartelijk voor bedanken want dit is pas de eerste keer!
Thankyou Marielle!

Zoals ik al vertelde is dit een tag en zoals bij de meeste tags hoort zitten hier ook een paar regels aan vast:
Het is niet moeilijk dus keep it simple:

The rules
Add the award to your blog.
Thank the blogger who gave it to you.
List the rules.
Award to 15 or more bloggers
Mention 7 random things about yourself.

Het is dus de bedoeling dat ik 7 dingen over mij aan jullie vertel die jullie hoogs waarschijnlijk nog niet van mij wisten, vervolgens geef ik deze award en tag door aan 15 andere bloggers.
Let's do this!

Wisten jullie dat..
1. Ik echt heel slecht ben in koken, ik kan alleen een eitje, pannenkoeken en bami maken voor de rest zou je mij beter van het vuur vandaan kunnen houden. En dat voor een vrouw!
2. Ik sinds mijn elfde konijnengek ben en het liefst de heledag met mn 2 konijntjes in het gras lig.
3. Ik heel trots ben op het feit dat mijn blog steeds 'groter' word en echt een deel van mijn dagelijkse ritueel is geworden.
4. Ik verslaagd ben aan Restaurant en Farm story op mijn mobiel. Add Me: yeahfleur
5. Ik iedere avond ( zolang het op tv is ) om half acht voor de buis zit geluisterd voor weer een nieuw aflevering Bondi Rescue.
6. Ik over iets meer dan 2 maandjes al weer 18 word, echt het gaat veel te snel!
7. Er gewerkt word aan een wordpress site een logo en een header.

Met een trots en voldaan gevoel geef ik deze Tag en blogger award door aan:

1. Fashioniqua
2. Puck
3. Naomi
4. Luna
5. Jan
6. Mariette
7. Chloe 
8. Charile
9. Louise
10. Kelly
11. Denise
12. Charlotte
13. Joyce
14. Vera
15. Didi

Natuurlijk als ik jou niet getagd hebben maar hem wel graag willen overnemen, no problemos!
En laat vooral een linkje achter met de tag zodat ik ook jullie 7 puntjes kan lezen.

Wat vinden jullie van deze tag?
Ben jij al een keer getagd / heb je deze tag al eens gedaan?


Love && Enjoy 





1 opmerking