Interview | Meet Stiene

Het is weer tijd voor een nieuw interview!
Deze week is het de beurt aan Stiene!
Benieuwd?
Ja en dan zitten we alweer op het 28ste interview!
Wat gaat dat snel!
En er staan er nog een paar op mijn lijstje.
Wil jij na het lezen van de interviews zelf ook wel geinterviewd worden?
Dat kan!
Kijk dan hier om te zien hoe je je op kan geven.

Ook Stiene is een van de enthousiaste bloggers die zich opgaf voor een interview.
Bij deze het interview:


About Stiene:
Wat verwacht je van dit interview? 
Ik verwacht dat de lezers mij via dit interview een beetje beter leren kennen. Ik ben alvast benieuwd naar de vragen!

Hoe heet je , en hoe oud ben je?
Mijn naam is Stiene en ik ben 17 jaar oud.

Wat voor school/opleiding/werk doe je?
Momenteel zit ik in mijn laatste jaar secundair onderwijs en zit ik in de richting economie – wiskunde. Volgend jaar ga ik naar de universiteit of hogeschool en wordt het dus opnieuw kiezen welke richting ik ga volgen.

Wie is jou voorbeeld? 
Om eerlijk te zijn heb ik niet echt een voorbeeld.  Wel heb ik enkele mensen waarvan ik zeg: ‘Zij heeft een leuke stijl!’ waaronder Olivia Palermo.

Naar wie en wat voor muziek luister je graag? 
Ik luister naar verschillende genres, maar ik luister nog altijd het liefst naar akoestische nummers. Dat ik zelf gitaar speel heeft er waarschijnlijk ook wel iets mee te maken. Mijn favoriete nummers zijn trouwens ook terug te vinden op mijn blog.
Wat waar met wie en wat zie jij jezelf over 10 jaar doen? 
Ik heb er echt nog geen idee van! Eerst hoop ik gewoon mijn diploma te halen en een leuke  job te vinden.  Hopelijk kan ik ook nog steeds doorgaan met bloggen.

Wat is jou levensmotto?
Als je iets wil, ga er dan voor! Anders heb je er achteraf misschien spijt van.

About Vogue Suit:
Hoe ben je op de naam van jou blog gekomen? 
Als er één ding is waar ik slecht in ben, is het wel namen verzinnen. Een meisje heeft deze naam bedacht, toen ik nog enkel een blog op tumblr had. Ik vond het best wel leuk klinken en zo is mijn blog ‘Vogue Suit’ ontstaan.
Waar gaat jou blog voornamelijk over? 
Mijn blog ik vrij persoonlijk. Ik post vooral over mijn kleding, events en vakanties. 

Wat vind jij het leukste aan het bloggen?
Ik maak heel graag foto’s en vond het jammer dat ik niet echt een plek had om deze te delen.  Zo ben ik begonnen met foto’s te posten op mijn eigen blog. Het is echt zo tof wat je er allemaal voor terug krijgt. Lieve comments van lezers kunnen je dag telkens weer opnieuw een stuk leuker maken!

Waar haal jij je inspiratie vandaan? 
Op veel plaatsen eigenlijk! Maar voornamelijk op blogs, websites zoals lookbook en uit magazines. Maar ook op straat zie je vaak heel inspirerende mensen.

Hoe vaak per week probeer jij een nieuwe post te plaatsen?
Eén à twee posts probeer ik te schrijven per week. Al is dit soms nog heel moeilijk voor mij. School, bloggen en het contact met je vrienden onderhouden is namelijk niet altijd een makkelijke klus. Ik doe mij best, maar als ik het niet kan klaarspelen om een degelijk artikel de posten, wacht ik liever nog een eventjes. Kwaliteit boven kwantiteit!

Wat is de leukste reactie die je ooit van een volger hebt gehad en van wie kreeg je die reactie? Goh, dit is een hele moeilijke! Ik vind alle reacties die op mijn blog verschijnen leuk (als we de reacties à la ‘Hey leuke blog! Ik volg je, jij mij ook?’ even buiten beschouwing laten). Ook is het heel leuk wanneer je eens een spontaan mailtje krijgt om je te vertellen hoe leuk ze je blog wel niet vinden of wanneer ze je om raad vragen.

Waarom moeten mensen jou blog gaan volgen? 
Omdat elke volger me weer de moed geeft om door te gaan met bloggen! Het aantal mensen dat me volgt is voor mij meer dan enkel maar een nummertje. Het doet me altijd weer plezier wanneer er eentje bijkomt.

Heb je ook een twitter/facebook die wij eventueel kunnen volgen/liken? 
Ja, dit is de link naar mijn Twitter-account: https://twitter.com/#!/voguesuit

Wat is jou tip aan je volgers? 
Zoals ik in één van de vorige vragen als zei, als je iets wil bereiken moet je er gewoon voor gaan.  Don't let anybody ever bring you down!

Wat is de link naar jou blog?

Zijn je verwachtingen aan dit interview uitgekomen? En heb je nog ideen voor het volgende interview? Of heb je nog tips? 
Ja, ik vind dat je heel erg goed vragen hebt gesteld!

Wat vind je van mijn blog? Heb je nog tips ideen of mis je nog iets? 
Ik vind dat je een hele leuke blog hebt. Je lay-out ziet er goed uit en je post heel interessante artikels. Dat je andere bloggers de kans geeft om geïnterviewd te worden is trouwens een heel mooi initiatief. Doe zo voort meid!

Ik wil Stiene bedanken voor het invullen van de vragen, dankzij haar zitten we nu alweer op het 28ste interview!
Ik vind trouwens wel dat best gezegd mag worden dat je echt prachtige foto's maakt!
Ben je benieuwd naar haar blog geworden?
Dan zou ik zeggen klik op de link en neem gauw een kijkje!


Love && Enjoy




3 opmerkingen