Webshop | Beyoutiful.be

Er is weer een nieuwe rubiek!
Vanaf vandaag zet ik niet alleen interviews met bloggers meer online maar ook interviews van webshops!
Het eerste interview van deze rubiek is met Beyoutiful.be.
Benieuwd wat dit voor webshop is, wie de girl behind is en wat zij allemaal doen aan acties?
Lees dan snel verder!

Het eerste interview dat ik online ga zetten is het interview van Bianca.
Zij is de eerste die de vragen heeft ingevuld en de foto's heeft meegestuurd.
Bianca heeft het interview echt heel leuk en uitgebreid ingevuld dus daar ben ik weer erg blij mee.

Laten we maar gauw beginnen!


The woman behind The webshop

Stel jezelf voor, wie ben je, hoe jong ben je?
Mijn naam is Bianca en ik ben 26 jaar :-)
 
Waarom heb je je opgegeven voor dit interview en wat verwacht je ervan?

Naast wat extra publiciteit voor mijn webshop, wat altijd leuk is, vind ik dit ook een heel leuke rubriek! Ik ben ook benieuwd wat je lezers van mijn webshop vinden, feedback is altijd welkom!

Is je webshop je dagelijkse bezigheid of werk je daarnaast ook nog ergens anders? Zo ja wat doe je dan?
Nee, ik werk vanuit huis maar doe wel meer dan enkel mijn webshop beheren. Zo komen  klanten ook bij me thuis voor advies over extensions en om ze te plaatsen en binnenkort hoop ik een eigen kapsalonnetje te hebben. Ik heb ook een blog waar ik dagelijks een aantal uurtjes mee bezig ben (http://www.misslanghaar.com)

Wie inspireert jou in wat je doet op welk gebied dan ook?
Er is niet echt iemand die me inspireert eigenlijk, ik probeer niet te zijn zoals iemand anders. Ik jaag maar gewoon mijn dromen na ^^

Hoe ben je op het idee gekomen om een eigen webshop te starten?
Dat is best wel een lang verhaal. Eind 2008 had ik erge haaruitval door een ijzertekort. Ik kocht toen een setje clip in extensions maar had de verkeerde kleur. Ik plaatste het setje dan maar op een zoekertjessite en kreeg er zoveel vragen over, of ik er nog kon bestellen etc. Betaalbare Clip in extensions waren toen nog bijna nergens verkrijgbaar in Belgie.
Ik had mijn diploma bedrijfsbeheer en ben toen gewoon een webshop begonnen zodat iedereen voortaan lang haar of meer volume kon krijgen door middel van clip in extensions.

About The webshop

Wat is de naam van de webshop? Waarom heb je voor deze naam gekozen?
De naam van mijn webshop was aanvankelijk Clipextensions.be, maar sinds ik ondertussen veel meer verkoop dan enkel clip in extensions is mijn shop te vinden onder Beyoutiful.be
 
Wat voor soort webshop is het? ( lifestyle, beauty ect)
Het is echt een beauty webshop, al zou ik ook wel graag decoratie artikelen willen verkopen, maar daarvoor begint mijn vriend binnenkort een aparte webshop :-)

Sinds hoelang bestaat de webshop?
Sinds eind 2008 heb ik een webshop :-)

Wat verkopen jullie zowel allemaal in de webshop?
Op mijn webshop kan men terecht voor hairextensions (clip in en flip in) maar ook voor make-up (88 palettes, Sleek, BB-crème, nagellak, ...), juwelen (vintage stijl, uilenkettingen), haarverzorgingsproducten en accessoires.

Wat is jou favoriete product die in het assortiment te koop is en waarom?
Ik vind clip in extensions fantastisch, maar ook de 88 palettes zijn favoriet. Oh, en de BB-crèmes! Sinds ik dit ontdekte gebruik ik geen foundation meer :-)

Lopen er ook wel eens actie’s in de webshop? Zo ja wat voor acties zowel, zo nee waarom niet?
Ja, af en toe is er een kortingsactie en heel vaak is er ook een leuke winactie!
Speciaal voor de lezeressen van Lifestyle and Art heb ik een kortingcode gemaakt van 10% op alle producten in de webshop! Gebruik de code Fleur10 om van deze actie gebruik te maken.

Welk product is het populairste uit de shop en word het meeste verkocht?
Extensions zijn nog altijd het meest verkocht artikel, maar ook Bumpits, clip in pony's en make-up palettes zijn erg populair.

Werken jullie ook wel eens samen met bloggers? Zo ja wat zijn jullie eisen om in aanmerking te komen? Zo nee waarom niet of zijn jullie dit in de toekomst wel voorplan?
Ik zie een leuke samenwerking altijd wel zitten, alleen ben ik wel een aantal keer erg teleurgesteld geweest. Aan een aantal bloggers had ik een setje extensions opgestuurd om een artikel over te schrijven maar van enkelen heb ik nooit nog iets vernomen. Vandaar dat ik niet snel meer extensions zal opsturen maar eerder een make-up palette of een bb-crème.

Wat hoop je over 10 jaar met de webshop bereikt te hebben?
Ik hoop natuurlijk nog veel groter te worden eens ik mijn kapsalonnetje heb. Het is toch altijd een meerwaarde als mensen kunnen langskomen in een mooi ingerichte professionele ruimte. Dit geeft vertrouwen en zo groeit ongetwijfeld ook je webshop, want niet iedereen kan uiteraard tot bij mij komen.

Waarom zou je de meiden die dit lezen adviseren om eens een kijkje te nemen in jouw webshop?
Omdat de prijs-kwaliteitsverhouding super is, je kan er terecht voor veel dingen die je in de winkels niet vindt en je krijgt binnen de paar uur antwoord op je vragen.

Heb je ook een twitter/facebook/hyves/instagram waarop wij als eerste op de hoogte kunnen zijn over alles rondom de site?

Wat is de link om een bezoekje te brengen in de webshop?
Mijn webshop kun je hier vinden: http://www.beyoutiful.be

Zijn je verwachtingen uitgekomen van dit interview?
Ja hoor, het was leuk ^^

Heb je nog ideen/tips/suggesties voor het volgende interview?
Euhm geen idee, misschien kun je standaard om een kortingsactie vragen? Mag wel in ruil voor wat publiciteit ^^

Ik wil Bianca hartelijk bedanken voor het invullen van het interview.
Ook wil ik je bedanken voor de kortingscode die je erbij hebt gedaan voor mijn lezers.
Hartstikke leuk!
Meiden maak er gebruik van zou ik zeggen en neem eens een kijkje op de webshop, zeker de moeite waard!

Kende jullie deze webshop al?
Wat vinden jullie van deze webshop?
En wat vinden jullie van dit artikel?

---------------------------------
==> Heb jij ook een webshop en zou je ook mee willen werken aan een interview?
Klik HIER voor de overige informatie en zie hoe je je op kan geven.

Love && Enjoy 




9 opmerkingen

  1. Heb net een bestelling geplaats voor de 2 sleek palletes die Bianca verkoopt. Kijk al heel erg uit om ze in de brievenbus te krijgen!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Bedankt dat ik erin mocht ^^
    Hopelijk wordt de kortingcode veel gebruikt :-) xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Het is echt een fijne webshop, heb voor haar ook extensions mogen revieuwen en prachtige kwaliteit ze is ook een heel spontane meid echt fijn! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. super leuk dat je een intervieuw hebt afgenomen bij een girl met een bekende webshop! xx

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heel leuke webshop. Ik kende je blog al, maar de webshop nog niet!

    Liefs,
    Justine xx

    maisonfashion.tk

    BeantwoordenVerwijderen