Youtube top 5 week 22

Het is vrijdag.
Dat betekend dat ik weer 5 nummers voor jullie heb uitgekozen die ik deze week met jullie wil delen.
Benieuwd?



Zoals jullie aan de titel wel kunnen zien is heb ik voor vandaag 5 youtubers gekozen waarvan ik vond dat ik een liedje van hun met jullie moest delen.
Gewoon omdat ik deze youtubers de afgelopen tijd veel heb  geluisterd.

#1; Tiffany Alvord - Baby, I love you


#2 Tiffany Alvord & Jervy Hou - Payphone 


#3; Tyler Ward & Alex G - Euphoria 


#4; Jake Coco - Let It Go 


#5; Savannah Outen - Come Home 


Ik heb vaak dat ik de orginelen nummers al snel zat ben maar dat ik door een cover weer helemaal verliefd als het ware word op dat zelfde nummer waar ik eerder op uitgekeken was.
Echt mega knap hoe de meeste youtubers dat doen, I love it!

Is er iemand van jullie die wel eens een cover op youtube zet?
Wat vinden jullie van deze youtube covers?
Welke youtube artiest vind jij echt goed?

Enjoy your weekend!






5 opmerkingen

  1. leuk artikel !
    Ik vind Christina Grimmie heel goed zei covert ook veel nummers, moet je deze horen, zo goed :
    http://www.youtube.com/watch?v=-Gajp3wTWKA

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel erg leuk! Ik vind boyce avenue toch nog steeds het leukst :)
    Liefs,
    xx

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Super leuk!

    xxx ps ik volg je, volg je terug? :$

    BeantwoordenVerwijderen