#09; Holiday 2012!

Jaa, het is vakantie!
Ik mag nu ook genieten van rust en minder stress!
Benieuwd wat ik deze vakantie voorplan ben?
Lees dan gauw verder!
Heerlijk die vrije tijd!
No stess and no school!
Wat heb ik en ik denk wel de meeste van jullie hier naar uit gekeken. 
Heerlijk alleen maar doen ( uitgezonderd op werk ) doen waar je zelf zin in hebt. 
Niks moet alles mag, I love it!

Mijn zomer 2012 is een totaal andere zomer!
Zeker als het vergelijjkt met de zomer van 2011.
Die zomer was namelijk een zomer van 4 maanden vakantie. Nu heb ik 2 maanden vakantie, tja dat is toch wel een verschil.
Ik heb nu een aantal dagen vakantie en moet je bekennnen dat het mij wel bevalt. Lekker doen waar je zelf zin in hebt.

Dit jaar ga ik ook op vakantie.
Zoals jullie in andere posten wel hebben kunnen lezen gaan wij al jaren ( zo lang ik mij kan herinneren ) met de caravan op vakantie.
Dit jaar hebben we het roer omgegooid en gaan wij niet met de caravan op vakantie.
Dit is iets wat ik mij niet voor kan stellen omdat ik gewoon weg niet anders gewend ben.
Wij gaan namelijk met het vliegtuig.
Ik ben wel al een paar keer eerder met het vliegtuig geweest maar toen was ik een ukkiepukkie. En dat kan ik me dan ook echt niet meer herinneren!
Dit vliegtuig gaat ons naar Griekenland brengen, om precies te zijn gaan wij naar corfu!
Omdat ik dit niet gewend ben vind ik het wel spannend, spannend het idee dat we met het vliegtuig gaan, spannend het idee dat ik behvalve mijn koffer met kleding en de dingen die ik meeneem geen bekend 'huisje' ( lees caravan ) achter ons aan sleep. En dan krijg je bij het inpakken van je koffers natuurlijk ook weer te maken met de aantal kilo's die je wel en niet mee mag nemen.
Dit is allemaal nieuw voor mij, maar ondanks dat ik het best wel spannend en eigenlijk ook wel raar vind heb ik er ook wel zin in en ben ik benieuwd waar wij terecht gaan komen!

Naast dat ik dus met mijn ouders en broertje aar Griekenland ga heb ik ook nog wel een aantal dingen op de planning staan om te doen wanneer ik thuis ben.
Sowieso zouden we nog wat gaan afspreken met een paar meiden om een dagje weg te gaan. Verder wil ik op mijn verjaardag mijn blog helemaal een oppepper geven hiermee bedoel ik vooral de naam en de layout. Ook wil ik nog lekker shoppen en mijn verjaardag vieren om niet te vergeten! Leuke dingen om naar toe te leven dus!
En een heerlijk vakantie gevoel met het zonnetje erbij, teminste ik mag hopen dat de zon nog iets van zich laat zien!

Een artikeltje over de vakantie met hopelijk veel leuke en mooie foto´s kunnen jullie zeker verwachten.
Voor de rest wil ik op 20 Augustus ( My B'day ) er een leuk feestje van maken en ben ik dus al wat spulletjes aan het verzamelen voor de winactie die hoogs waarschijnlijk die dag online zal komen te staan.
Ook voor jullie heb ik dus nog wat leuke dingetjes in petto.
Stay tuned!

Wat zijn jullie vakantie plannen voor vakantie 2012?


Bekijk hier de 30 days challenge.


Love && Enjoy 









3 opmerkingen