Nails | Essence Nail colour 3


Laatst toen ik even in de kruitvat rondsnuffelde kwam ik dit lakje tegen.
Ik kon het niet laten en nam hem mee, tenslotte was het een roze lakje!
Benieuwd naar het resultaat?
Ik ben nou eenmaal gek op de kleur roze en helemaal wanneer het over een lakje gaat.
Een paar dagen later nadat ik hem had meegenomen uit de Kruitvat heb ik hem opgedaan.
Ik was helemaal blij, het was zo'n mooie kleur!

Dit lakje van Essence bestaat uit 2 lakjes. Een roze kleur genaamd shopping trip in Soho en Party all night long. 

Als eerste heb ik de Shopping trip in soho op mijn nagels gelakt. Dit is een mooi lakje die goed dekt. Zoals we gewend zijn van Essence was deze ook weer snel gedroogd.

Nadat ik een base coat had aangebracht ben ik  begonnen met mijn nagels allemaal eerst roze te lakken met het roze lakje de Shopping trip in Soho.
Ik was blij met het resultaat van dit lakje. Hij is mooi zacht roze en dekt ook goed na 1 keer. 
Essence is een ster in lakjes die snel drogen dus ook deze was weer zo'n lakje die snel droog was.
Nadat deze laag goed gedroogd was ben ik verder gegaan met het volgende lakje van dit duo.
Dit was het party all night long lakje. Zoals je wel een beetje kunt zien is dit een beetje een donker rood, roze/paars lakje met glitters er door heen.
Dit lakje dekte niet maar dat was ook helemaal niet erg want ander zou hij niet goed combineren met het roze lakje. Hier het resultaat van beide lakjes gemixt.
Zoals je kunt zien op de foto's hier boven geeft het tweede lakje er een beetje een rode gloed aan. Ik vind dit best wel een mooie combinatie en zeker met die glitters erdoor heen.
Ik ben blij met mijn kleine aankoopje!

Wat vinden jullie van deze lakjes?
Heb jij een van deze lakjes van Essence?


Love && Enjoy 










5 opmerkingen