#10; Jouw favoriete kledingitem

Het is alweer een tijdje geleden dat ik wat gedaan heb aan de 30 days challange.
Gek, want ik had me toch echt iets anders voorgenomen.
Maargoed, vanaf vandaag ga ik het weer oppakken.
Benieuwd wat mijn faoviete kledingitem is?

Ik moet toegeven dat ik even was vergeten ( nadat ik terug gekomen was uit Griekenland ) dat ik bezig was met een 30 days challange.
Eigenlijk best wel stom omdat ik mij zo had voorgenomen hem ook daadwerkelijk binnen iets meer dan een maand afteronden.
Dat gaat duidelijk al niet meer lukken.
Oke, daar heb ik me dus over heen gezet. Al in al wil ik hem dol graag afmaken aangezien er heel wat leuke challange op de planning staan.
Vandaar dat we gewoon weer verder gaan bij waar we gebleven waren; Challange 10!

In challange 10 ga ik jullie mijn favoriete kledingitem laten zien.
Nu ik dit typ en ik kijk naar de afbeelding hier boven kom ik erachter dat ik iets te enthousiast FAvoriete heb getypt in plaats van Favoriete. Maargoed.
Het gaat vandaag dus om mijn favoriete kledingitem.
Dit is iets wat ik toch best pittig vind omdat ik bijna nooit een fashion artikel plaats of iets anders wat met fashion te maken heeft. Wel een leuke uitdaging want zo zien jullie ook weer eens wat anders.

Omdat er staat 'jouw favoriete kledingiteM' houd ik het ook maar bij 1 item ondanks dat ik nog een halve kast vol heb hangen met mijn favoriete.
Mijn favoriete kleding item is iets wat ik de afgelopen weken veel heb gedragen.
Iets wat ik en waarschijnlijk jij zelf ook alleen met mooi weer draagt.
Nee en het is geen bekini.
Deze vakantie heb ik veel plezier in mijn broekje gehad, een short.
Lekker zomers, goed te combineren en in de meeste gevallen niet te heet.
Ik had zoveel kleding mee op vakantie maar dit broekje heb ik toch echt wel het allermeeste gedragen.
Gewoon omdat het zoals ik al zei goed te combineren valt en het lekker zit.
In de winter draag ik natuurlijk niet dit broekje.
Als het geen weer is voor dit item dan draag ik meestal of een legging met een jurkje, een spijkerbroek of als ik een dag niets hoef te doen een lekker jogging broek.

Wat is jou favoriete kledingitem?
En wat vind je van mijn favoriete item?

En wat vinden jullie van de nieuwe naam?
Love &&Enjoy





4 opmerkingen

  1. Mijn favoriete kleding item voor in de zomer is een zwart basic rokje, omdat ik daar shirtjes op of in (met tailleriem) kan dragen en er een leuke panty met print bij aan kan en ook nog sneakers, ballerina's of pumps. Het kan allemaal, daarom houd ik van basic zwarte rokjes haha :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk broekje! Mijn favoriete kledingstuk is een basic tanktop van de H&M.

    Liefs, Mariette

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leuk shortje! Mijn favoriete item is toch wel een simpel wit blousje met een strik in de taille.

    BeantwoordenVerwijderen